2. května 2019

MÁMA ČTE: Tajemství harmonie - Okamžiky štěstí

Letošní rok jsem se rozhodla zaměřit se více na knihy pro sebe - konkrétně takové ty motivační, nakopávací, energické a přiznám se, že mi doslova samy skáčou do cesty. Využila jsem spolupráce s Knižním klubem a dostal se mi do ruky poklad.

Díky této knize bychom měli být klidnější a šťastnější. Stačí se jen na svět dívat z jiného úhlu, z jiné perspektivy a pokud se k tomu během dne využijí i kratší pauzy, aby se životu věnovala náležitá pozornost, kniha svůj účel opravdu splní.

V této knize najdete 100 nápadů, jak do svého života vnést nové okamžiky štěstí :-).




Kniha nemá přímý obsah. Jednoduše si jedete bod po bodu anebo napřeskáčku, jak se Vám zrovna bude chtít. Nebo je třeba můžete rovnou začít i plnit tím, že si na každý den zvolíte jeden bod - v tom případě budete aktivně knihu využívat celých 100 dní.

V knize najdete také stránky k vyplnění - například Moje oázy štěstí, kterých můžete vypsat celkem 10. Co je psáno, to je dáno a třeba si je začnete pravidelně všechny každý den dopřávat.

To by bylo bájo co?




Další inspiraci najdete v různých kosmetických tipech, jako například body scrub, skvěle vypadající malinové koule do koupele nebo koktejl pro pleť.




Já se držím hesla "Musím se pochválit, nikdo jiný to za mě neudělá". Chválit se je důležitý. Proč čekat na chválu od jiných, když se můžeme pochválit samy. Proč se tolik nechválíme? Stydíme se? Za co ale? Měli bychom mít radost z toho, jací jsme a co umíme.




Kniha se čte sama a to doslova jedním dechem. Přijde Vám, že všechno přeci znáte, jen na to dost často zapomínáte. Troufám si říct, že Vás nakopne a že se podle ní začnete řídit a některé věci se pokusíte změnit. 

Mimochodem, když mě začne bolet hlava, tak se snažím co nejdříve zalézt do postele a chvilku si zdřímnout. To je ta nejideálnější možnost, ale pokud to nejde, tip na účinnou akupresuru se také velice hodí.




V průběhu čtení budete narážet i na různé druhy omalovánek, které si můžete vybarvit nebo třeba i dokreslit, domalovat .. cokoliv, co Vás uvolní a u čeho se zrelaxujete. Omalovánky můžete využít také k přemýšlení o různých věcech, na které jste v knize narazili.
 



Čeká na Vás opravdu mnoho různých druhů aktivit a to i DIY aktivit nebo spíše tvoření, u kterého se dá taky parádně relaxovat. Můžete si vytvořit například domácí reproduktor, obraz z papírového filigránu nebo ledové svícny.




Sice se říká, že nejlepší je spoléhat sám na sebe ale určitě máme každý z nás někoho, na koho se můžeme spolehnout a kdo je naší oporou v dobrém i zlém. Zde si všechny důležité přátelé můžete vypsat. 




Modrá hodinka mě zaujala, protože modrá je moje nejoblíbenější barva. Nosím ji na sobě každý den kdykoliv a kdekoliv. Modrá je prý symbolem klidu a důvěry :-).




Nemám prostě chuť! Je moc dobrý a důležitý postřeh, který bychom si všichni měli uvědomit. Často totiž jdeme sami přes sebe i když zrovna nemáme chuť, ale prostě musíme. Nebo si alespoň myslíme, že musíme dělat něco, do čeho se nám vůbec nechce. 

Pak jsme otrávení a frustrovaní - což vůbec není dobře, protože nám to zkazí celý den nebo třeba i celý víkend a to vážně nechceme.

V tomto konkrétním tématu na sobě pracuji už několik měsíců a musím sama sebe pochválit, že se mi to opravdu daří. Ujasnila jsem si priority a zjistila jsem, že moje nálada se pak odráží na všem. Proto je důležité, aby ta naše nálada byla co nejvíce pozitivní a měli bychom se naučit říkat NE. Nemáme chuť, nemáme náladu. Svět se nezboří, nepůjdeme přes sebe. Je to tak a je to v pořádku.





A co Vy? Jste šťastní?




ZÁVĚREM

Čučím jak puk a jsem neskutečně fascinovaná vším, co kniha nabízí.

Je nabitá všemi možnými aktivitami a tipy, které reálně využijete, které reálně vyzkoušíte a kterými se budete opravdu reálně zabývat.

Není to kniha, kterou přečtete a hotovo. Je to kniha, kterou doslova prožijete. Stránku po stránce, list po listu, bod po bodu.

Neminou Vás ani tipy na lákavé a hlavně jednoduché recepty, které budete mít chuť okamžitě vyzkoušet. 

Kniha Vám toho dá tolik, že sami zůstanete v úžasu.


Pokud byste knihu Tajemství harmonie - Okamžiky štěstí chtěli pořídit sobě, své rodině nebo svým přátelům jako úžasný dárek, který zahřeje, najdete ji na eshopu Knižního klubu za naprosto úžasnou cenu :-).


Cena: 99Kč (!!!)

Žádné komentáře:

Okomentovat