13. září 2019

ZDRAVÉ NÁKUPY: Bob Snail - Ovocné plátky

Bob snail - ovocné plátky jsou na trhu snad už půl roku. Já si jich všimla před nějakou dobou hlavně na internetu, ale nijak zvlášť jsem jim pozornost nevěnovala.

Holkám jsme sem tam koupila ovocné plátky Ovocňáka a neměla jsem potřebu zkoušet něco nového, protože Ovocňáka beru jako velmi kvalitní značku potravin, které věřím.

Jenže tu jsem jednoho krásného dne šla po sto letech do obchodu a zrovna tam byl Bob snail v akci a zrovna za krásných 8,90Kč! V tu ránu jsem měla plný košík :-D

Když jsem Vám o tom psala příspěvek na facebookové stránce blogu, tak jste mi vnukli myšlenku napsat o nich článek a zároveň udělat srovnání s Ovocňákem, jehož ovocné plátky prošly změnou.

Tak s chutí do čtení! :-)




DRUHY PŘÍCHUTÍ

  • Jablečná
  • Jablečno - třešňová
  • Jablečno - malinová
  • Jablečno - jahodová
  • Jablečno - hrušková
  • Jablečno - švestková


Co jsem se tak koukala, v zahraničí se jich prodává o několik příchutí víc - mango, borůvka, černý rybíz, ananas, citron a dokonce i dýně. Tak jsem sama zvědavá kdy a jestli vůbec postupem času dorazí i k nám.


SLOŽENÍ

Složení je ve většině případů 80% jablko a 20% nějaký druh ovoce. 

U hruškové příchutě je 70% jablko a 30% hrušky. 

Jablečná je přímo 100%.


BALENÍ

V jednom balení jsou 3 kusy zarolovaného šneka po 10g, takže balení celkem obsahuje 30g.




Každý kousek je oddělený v plastovém "žlábku", který skrývá obrázek.





Ono se to nezdá, ale je to docela dlouhý kousek ve finále, když si ho dítko rozmotá.




Obrázek je vždy v každém balení stejný - jablko, šnek a šnečí bouda. Musím uznat, že plastu je v jednom balení až až, alena druhou stranu na to koukám jako na pomůcku ke tvoření. Může se obtiskávat modelína nebo zalít sádra - určitě i Vy vymyslíte nějaké tipy.


 

SROVNÁNÍ S OVOCŇÁKEM

Co se týče ovocných plátků od Ovocňáka, tak ty se od mé recenze dost změnily! Původně totiž vypadaly takhle:




Snížil se počet, takže plátků je celkem 5, zesílily na šířce ale také v tloušťce. Už to nejsou takové ty žužlací plátky, ale jsou PLNĚ SROVNATELNÉ S BOB SNAILEM! Nebo naopak? Je plně srovnatelný Bob Snail s Ovocňákem :-)




Každopádně rozdíl je jen ve vzhledu - no a taky v podílu plastu. Ovocňák je sice stále balen v plastovém sáčku, který je v papírovém obalu, ale pořád je toho plastu méně, než u Boba. 




KAM JE S SEBOU BEREME?

Holkám je dám po ránu do ruky, když jdeme na autobus. Nesnídají moc, aby pak jedly ve školce, takže se taková drobnost do ruky hodí.

Určitě je skvělé mít je po ruce v kabelce na procházce, po kroužku, na hřiště a taky nám nesmí chybět na cestách v autě.

Dokonce nějakým záhadným způsobem samy od sebe mizí i doma - asi musim najít lepší skrýš :-D.

Zároveň je to hezký tip na mlsku do balíčku od Mikuláše anebo ke Dni dětí. 

Pokud je vychytáte v akci, tak by se daly použít i jako mlsání do školky, když má dítko narozeniny a Vy nestíháte upéct sušenky, dort anebo ve školce nemáte dovolené donášení domácích potravin.


ZÁVĚREM

Překvapily mě jak jsou měkké a dají se dobře kousat.

Já sama na podobné ovocné plátky moc nejsem. Většinou se totiž musí víc cucat a žužlat a to mě nebaví, ale tohle bych holkám snědla na posezení :-D.

Musím ale upřímně říct, že bych je za plnou cenu nekupovala

Plná cena je opravdu vysoká, ale takhle v akci je sem tam asi koupím, jinak zůstanu u ovocných plátků od Ovocňáka, když už budu chtít něco takového holkám pořídit. Palec hore Ovocňáku za takovou změnu, to opravdu hodně chválím.

My je kupovali v akci v Tescu a minimální trvanlivost mají až do jara, takže pokud si pohlídáte datum, do kdy jsou, tak si s přehledem můžete v akci nakoupit zásobu. Jen je řádně uschovejte, nám opravdu mizí jeden za druhým a to jsem si myslela, jak vydrží :-D.


Cena: cca 37Kč

2 komentáře: