4. září 2019

ZA VÝLETEM: Pytloun Penzion Zelený Háj Liberec

V květnu jsme vyrazili na víkend do Liberce. Chystali jsme se navštívit iQ Park s iQ Landií a jelikož s jedná o poměrně rozsáhlá místa, chtěli jsme si je rozdělit do dvou dnů a proto jsme hledali nějaké levné a obyčejné ubytování.

Co se týče ubytování, tak si nepotrpíme na nějaký luxus nebo bůh ví co ještě, ale stačí nám mít jednoduše střechu nad hlavou a postel. Jde jen o přespání, celý dny jsme pryč.

Dostala jsem tip na ubytování v penzionu Pytloun - Zelený Háj, což je taková levnější verze hotelu Pytloun, který se nachází v centru města Liberec.

Cenově to ubytování vycházelo na tisícovku za noc, což pro nás byla uspokojivá cena, tak jsme se pro něj rozhodli a ráda bych ho touto recenzí doporučila i Vám.

Tak se na něj pojďme podívat blíže.

O PENZIONU

Nachází se v klidné části města Liberec přibližně 1,5km od centra. Obklopuje ho příroda a domky.

Pokojů má na svém kontě mnoho, ale i přes to je tam klid a nikdo nikoho neruší.

V zadní části je ve svahu menší posezení, které je také přímo před penzionem vedle parkoviště a je kryté slunečníkem.

Rezervaci a předání klíčů je potřeba řešit přes Hotel Pytloun, kde svoji rezervaci nahlásíte a kde Vám předají klíč a mapku, jak se dostat do penzionu. Zároveň dostanete telefonní kontakt, kdyby vznikl nějaký problém.

Personál je příjemný a vstřícný.

CESTA NA MÍSTO

Jenže to bychom nebyli my, aby nenastal nějaký problém ještě dřív, než vůbec mohl vzniknout.

My ten penzion zaboha nemohli najít. Mapka nemapka, navigace nenavigace.

Nejlepší ze všeho je psát se místních, kteří Vám budou tvrdit, že tam nic takového neni a že Pytloun je jenom jeden .. joo to nám opravdu pomohlo :-D.

Ubytování jsme si zařizovali až večer po návštěvě iQ Parku, takže jsme byli navíc už dost unavení a holky usnuly v autě.

Chvilku jsme bloudili ale nakonec jsme úspěšně dorazili do cíle.

Při odjezdu druhý den jsme byli pomalu hned, po sjezdu z kopce, na hlavní silnici a během minutky jsme byli u hlavního hotelu Pytloun - tak nevím, jak se nám podařilo prvně tak bloudit.

Ale místních se raději vážně nikdy neptat. Ti nás dost zmátli, rozhodili a zavedli na místa, která snad ani jméno nemají :-D.

VYBAVENÍ

Do našeho pokoje jsme šli bočním vchodem. Každý vchod má nad dveřmi čísla, podle kterých se orientujete v čísle Vašeho pokoje, abyste věděli kudy jít.

Penzion z venku působí jako velký dům ale zevnitř je podobný panelákům bez výtahu.

Vstup do pokoje je jako vstup do bytu. Celý apartmán působí opravdu jako domov. Je útulný, příjemný, docela i podle mého vkusu.

Nejdříve vejdete do předsíně kde jsou dveře na wc a do koupelny a dalšími dveřmi projdete do kuchyně, která se mi moc zalíbila.

K dispozici je varná konvice, trouba, sporák, lednice a mikrovlnka. Takže opravdu vše, co potřebujete máte po ruce. Dostupné jsou i hrnky, skleničky, příbory, talíře - prostě dostatečné vybavení kuchyně pro více lidí.

My jsme sebou sice kávu měli, protože jsme nepočítali, že by tu něco takového mohlo být a proto nás mile překvapil talířek, který byl připravený na stole.

Bylo na něm několik rozpustných pytlíčků kávy, sušenky, cukr, citrony do čaje a pár čajů - musím říct, že byly moc dobré a zaujaly mě tak, že bych si je ráda sehnala i domu.

Jeden z čajů byl i dětský, což bylo bájo potom pro holky k snídani.

Po levé straně se z kuchyně vejde do velkého pokoje, kde je celkem 5 postelí. My tam měli navíc ještě přistýlku, protože jsme mysleli, že jsou postele jen 4 a my chtěli všichni spát odděleně - šance na to mít postel sami pro sebe :-D. Nakonec bylo postelí dostatek a přistýlka nebyla třeba. Přistýlka by byla jinak za poplatek, ale nám ji už nestihli odstěhovat.

V pokoji jsme měli tedy celkem 5 lůžek.

Každé lůžko mělo nad sebou úložné prostory a k dispozici byly také dva noční stolky. Lampička takhle u postele byla jen jedna, ale neměli jsme potřebu ji využívat.

Fotila jsem v rychlosti ráno při odjezdu, tak jsou postele zválcované z noci :-D.

Pokoj měl také krásně velikou zrcadlovou skříň, kam se vešlo spoustu věcí.

Vedle skříně byly přiražené dva noční stolky s televizí a druhou lampičkou. Tuto lampičku jsme využívali jako večerní světlo a krásně osvítila celou místnost.

V televizi klasicky základní programy.

Po únavě z iQ Parku a parném dnu jsme si milerádi všichni zalezli do sprchy. V koupelně bylo připraveno dostatek ručníků a dokonce i miniaturní sprcháče.

Jelikož nemáme zkušenosti s podobným ubytováním a toho byla teprve naše druhá návštěva penzionu (první byl hostel v Praze), tak jsme se vybavili všim možným z domova, i sprcháči.

Pro nás to bylo tedy milé překvapení, protože jsem nic takového neočekávala.

Všude čisto a útulno. Opravdu jako doma :-).

Na chodbě se nachází věšák, lžíce na boty, botník. Toto je pohled od vstupu hlavních dveří směrem do kuchyně. Vedle hlavních dveří je další menší botník a po pravé straně jsou pak dveře na wc a do koupelny.

ODJEZD

Kvůli programu, který jsme měli druhý den naplánovaný hned z rána, jsme odjížděli poměrně brzy a to ještě před 8 hodinou abychom měli dostatek času na iQ Landii. Klíč jsme vrátili zpátky do hlavního hotelu Pytloun.

ZÁVĚREM

Jelikož jsme se ubytovali až večer a druhý den brzy ráno hned odjížděli, tak nebyl moc čas na detailnější focení - například okolí, kde se nachází krásná příroda. A mrzí mě, že jsme si nestihli dát procházku po okolí penzionu a celý ten pobyt si víc užít.

Byli jsme tam, i přes tu rychlovku a čistě přespání moc spokojení, že se tam určitě jednou vrátíme a ubytování doporučujeme kde můžeme. I přes to, že má penzion spoustu pokojů, tak tam byl klid a líbilo se nám, že to je bokem mimo centrum a takový ten ruch.

Vše bylo v naprostém pořádku. I místo na zaparkování bez problémů. Na auto jsme viděli z okna, takže to bylo taky velké plus. Člověk byl hned klidnější, než kdyby bylo parkoviště na druhé straně od pokoje.

No a taky nesmím zapomenout napsat, že bez WIFI FREE by to nešlo hahaha :-D.

Nemáme co vytknout. Byli jsme opravdu na maximum spokojení. Veškeré potraviny jsme měli svoje, tak jsme si nezařizovali ani žádné jiné jídlo.

Rezervaci jsme provedli přes booking.com a cena té jedné noci v apartmánu nás vyšla na 1008Kč

Doufám, že se Vám tam bude líbit stejně tak, jako se líbilo nám :-).