8. července 2020

PEČUJEME: Dětská mýdla s lanolinem

Někdy si řikám v jaké bublině to vlastně žiju? Jak je možné, že vůbec nemám ponětí o tak obsáhlém eshopu, ze kterého dokonce objednávají mé kamarádky, se kterými jsem pravidelně v kontaktu. Jak se mohlo stát, že mi něco takového mohlo vůbec uniknout? A to není jen tento případ, stává se mi to pravidelně a fakt tomu nerozumím - ale hlavně, že si to ke mně cestu vždy samo najde.

Tak jako si ji ke mně našla i Míša právě z eshopu netoxickadomacnost.cz, která mě oslovila, jestli bych nechtěla vyzkoušet jejich novinku, kterou jsou dětská mýdla s lanolinem.

Já už se nové spolupráce rozhodla minimalizovat na opravdu minimum nejen kvůli časové kapacitě, ale také kvůli nejedné špatné zkušenosti, což jsou nepříjemnosti, které prostě nechcete zažívat. Ale když jsem zjistila o jaký eshop jde, jak je jedinečný na našem trhu a jak je obsáhlý, tak jsem si řekla, že tohle rozhodně neodmítnu.




Ráda bych Vám tedy v této recenzi představila šetřná přírodní mýdla pro děti s obsahem lanolinu, ale zároveň bych Vám napsala několik řádků také o eshopu netoxickadomacnost.cz jako takovém.


DĚTSKÁ MÝDLA S LANOLINEM

Co se týče mýdel a celkově kosmetiky u miminek, je nejlepší nepoužívat nic co to půjde a jakmile je potřeba použít mýdlo, tak přírodní. Dětská pokožka je citlivá a především má kůže ochraný film, který častým používáním kosmetiky slábne.

Spousta čerstvých maminek propadne komerční kosmetice, protože věří, že když je pro miminka, tak je v pořádku. Bohužel i když jde o sensitivní produkty, jsou pořád plné chemie. A další to omlouvají ve smyslu toho, že pokud na mýdlo miminko nereaguje, je to v pořádku a budou ho používat dál. Na tohle si musí vyšlapat svou cestu každý tak, jak to cítí.

Ale pokud jsou možnosti přírodních mýdel doslova nadosah, tak proč používat komerční kosmetiku místo té čisté přírodní? Zkuste si na to odpovědět.

Na eshopu netoxickadomacnost.cz najdete 3 druhy těchto dětských mýdel s lanolinem + sadu čtyř maličkých (beruška, motýl, včelka, kytička). 

Velká mýdla jsou ve tvaru včelky, berušky a motýla.






SLOŽENÍ MÝDEL

  • Sodium sunflowerate (sodné mýdlo z BIO slunečnicového oleje LSZ)
  • Aque (voda) 
  • Lanolin
  • Glycerin


SLUNEČNICOVÝ OLEJ BIO

V mýdlech je použit lokální olej z jižného Slovenska a velmi důležitá informace je, že se jedná o olej v bio kvalitě. Má schopnosti regenerovat a zvláčňovat pokožku.


LANOLIN BEZ PESTICIDŮ

Lanolin bez pesticidů je ze sousedního Německa. Vyrábí se z ostříhané ovčí vlny. Svým složením je nejblíže lidskému kožnímu tuku. Zjemňuje a zvláčňuje kůži a zároveň pomáhá v jejím hojení, když popraská nebo když je kůže drsná. Dokonce je vhodný i pro ekzematickou pokožku - eshop má velmi pozitivní ohlasy od rodičů ekzematických dětí.


BOHATÁ A HUSTÁ PĚNA

To bylo velkým překvapením. Nečekala jsem, že přírodní mýdlo bude mít tak moc bohatou a hustou pěnu a jsem naprosto nadšená. Kdysi jsem někde četla, že jakmile je něco přírodní, tak to nepění a to mi zůstalo v hlavě. Jenže tohle je opravdu paráda!




Holkám zprvu dávám ta malinká mýdélka, protože jsem měla obavy, aby to velké hned nevymydlily a dost mě také překvapilo, jak dlouho tak malé mýdélko vydrží. Myslela jsem si, že bude rychle pryč, ale ono tomu tak vůbec není :-). 




Pěna je opravdu skvělá. Krémová, bohatá, hustá .. nadšení jsme všichni.




MÉ DOJMY A DOJMY HOLEK

Já se přiznám, že mám trochu problém s tím, když takhle něco dostanu na testování a vyzkoušení, je mi to líto používat. Testuju a recenzuju už tři roky a stejně se mě to drží. A kolikrát mi přijdou opravdu krásné věci, které mi je fakt líto používat. Snažím se na sobě zapracovat a častěji ty produkty používat ať jsou recenze opravdu kvalitní. Uvítám tipy, jak s tím bojovat :-D.




Klaudinka je z mýdélek nadšená. Neustále si k nim čuchá a těší se do vany, až se zase bude mydlit. Je fakt, že holky donedávna používaly jen tekutá mýdla - právě z důvodu, jak jsem psala výše, aby tuhá hned nevymydlily. Ale překvapilo mě, jak se k nim chovají - že si opravdu namydlí houbu a mýdélko dají stranou. Co dělá Klaudinka, to napodobuje Sofinka.




Já moc fandím ruční práci - zvlášť v kosmetice a moc fandím každému, kdo se do něčeho takového vůbec pustí. O to víc si toho všeho vážím a snažím se to užívat na maximum a vychutnávat si ten moment, protože jsem na jakékoliv tvoření podobného druhu prostě tele :-D. 




Já jsem taky byla vždycky spíš na tekutá mýdla, ale tyhle jsem si taky zamilovala. Nemám jim co vytknout, naopak mě mile překvapily. Ono, co si budeme povídat, psát recenzi na mýdla je trochu zvláštní a sama jsem nejdříve nevěděla, jak tu recenzi postavit a jak to hlavně vyfotit, když máme naprosto nefotitelnou koupelnu. Ale věřím, že Vám dá recenze vše, co potřebujete vědět a třeba se inspirujete a mýdla nejen sobě, ale také svým dětem zakoupíte :-).




Taky jsem ale myslela i na sebe, aby se vše netočilo jen kolem dětí, a za to, že zpracuji recenzi, jsem si vybrala ještě medový balzám na rty a kávové mýdlo - o těch Vám napíšu níže.


MEDOVÝ BALZÁM NA RTY KÁVOVÝ

Já jsem milovník všeho kávového, takže balzám na rty s vůní kávy je můj best friend forever. Balzám je přírodní z kakaového másla s raw medem a s kávovým a brusinkovým olejem, díky kterému má zvýšený obsah vitamínu E. Určitě jste si všimli, že nepoužívám žádné rtěnky - přijde mi, že mi žádná nesluší. Ale tento balzám je jako takový jemný lesk, který přenádherně voní a krásně se vpije.




MÝDLO KÁVOVÉ ZRNO

Luxusní kávové mýdlo na ruce a tělo, které je vyrobeno z olejů lisovaných za studena. Obsah kávy působí jako jemný peeling a kakaové máslo mu dalo vůni čokolády. Je to láska, co Vám budu povídat, takovou radost jsem z mýdla snad ještě nikdy neměla :-D. Navíc díky obsaženým tukům vydrží dlouho v tuhém stavu a nerozmáčí se.




O  ESHOPU I MAJITELCE MÍŠE

Říká o sobě, že je dlouholetý praktikující milovník zdravého životního stylu se vším, co k němu patří. S blížícím se příchodem dcery na svět, se začala ještě více zajímat nejen o to, co doma jí, ale také o to co na sebe mažou a v čem perou. Zjistila, že běžně dostupná kosmetika nejenže zatěžuje naše životní prostředí, ale také má nepříznivý vliv na naše zdraví. Zjistila, že její rádoby eko drogerie není až tak úplně eko a hlavně non toxic. A to ji jako ekzematika donutilo začít se této problematice více věnovat.

Chtěla mít pro dceru bezpečnou, netoxickou domácnost. Chtěla jako každá maminka udělat vše pro to, aby miminko mělo to nejlepší. K bezpečným produktům se dopátrala, ale nenašla eshop, kde můžu koupit vše, co potřebuji na jednom místě a hlavně eshop, kde nemusí každé složení kontrolovat. Na to s malým dítětem není ani čas ani chuť. A tak se rozhodla, ve spolupráci s odborníky v dané problematice, založit svůj vlastní eshop, kde bude vše, pod jednou střechou. 

A já ji v tom moc fandím, protože žádný jiný takový eshop opravdu neexistuje a já jsem ráda, že ho taky konečně znám a rozhodně tam budu nakupovat pravidelně. Mít vše na jednom místě je nejen pohodlné ale taky ekologické, protože nemusíte objíždět několik obchodů nebo nakupovat z několika různých eshopů.


PRODUKTY A CENY

Žádné komentáře:

Okomentovat