31. července 2020

ZDRAVÉ NÁKUPY: Kuchtící krabice - červenec 2020

Červencové kuchtící krabici vládne královna všech vůní a také královna sacharidů - rýže.

Konkrétně se jedná o rýži basmati v natural podobě. Většinou máme rýži spojenou se slanými hlavními jídly anebo mě napadne rýžový nákyp, ale co si takhle vyzkoušet rýžový koláč anebo dokonce puding. Hm?

Kuchtící krabice navíc prošla velkou změnou v grafice a je naprosto luxusní! Vypadá opravdu dokonale, profesionálně. Tak ji pojďme nahlédnout pod pokličku.





Červnová kuchtící krabice má název - KRÁLOVNA VŮNÍ


OBSAH KUCHTÍCÍ KRABICE
  • Průvodce kuchtící krabicí
  • List s informacemi
  • Nákupní seznam
  • Balení rýže basmati natural
  • Látkový příborník
  • 3 rýžové recepty


INFORMAČNÍ MATERIÁLY

To je změna, co říkáte? Úplně k nepoznání a já jsem naprosto nadšená! Moc se mi celá grafika líbí i když bych si ji dokázala představit více barevnější, než zrovna černou .. ale na druhou stranu se z ní hned všechno dobře čte a vypadá elegantně.




Průvodce kuchtící krabicí je oboustranný obsahuje celkový souhrn co Vás v krabici čeká, tipy ohledně rýže, jaké jsou tentokrát recepty a tak dále. V seznamce, která je také oboustranná, se pak dozvíte podrobné informace o rýži Basmati a jak s ní v kuchyni pracovat.




Podle nákupního seznamu si přehledně nakoupíte na všechny tři recepty a najdete v něm kolonky i na něco dalšího, co potřebujete koupit.




3 RÝŽOVÉ RECEPTY

Do této kuchtící krabice jsme opět chystali jeden recept a aby nebyly všechny recepty sladké, vymysleli jsme dokonalou sýrovo smetanovou omáčku. Dále Vás tedy čeká rýžový puding a rýžový koláč - opět samé zajímavé recepty.




PŘÍBORNÍK

Krásný příborník pro děti, který můžete využít na piknik, na tábory, do kempu nebo jen tam na cesty do batůžku, abyste se vyhnuli plastovému. Praktický a příbory pak nemusíte jednotlivě honit po batohu. 






RÝŽE BASMATI NATURAL

Rýže je 250g a je nakoupena v bezobalovém obchodě. Opět připomínám, abyste tyto sáčky nevyhazovali, ale schovávali si je právě třeba na nákup v bezobalových obchodech nebo si do nich můžete nasypat nějaké suché plody na výlet apod.




VYZKOUŠELI JSME RECEPTY


Rýžový koláč 

Rýžový koláč jsme měli úplně poprvé. Ještě nikdy jsme nic takového nepekli, tak jsem byla zvědavá, jak bude chutnat. Rýže nás trochu potrápila při vaření, ale nakonec se nám uvařila dobře. Koláč vypadá pěkně sám o sobě, tak jsem ho ani nezdobila zakysanou smetanou, kterou si můžete zpestřit chutě.




Rýžový puding

Rýžový puding zněl taky dost zajímavě a dokonce se nám i rýže povedla uvařit bez problémů. Jen nastal problém a chyba na mojí straně, kdy jsme nejspíš málo vyšlehala smetanu a měla jsem ještě z rýže slít vodu/mlíko. Vznikl mi totiž spíš rýžový shake ale moc dobrý rýžový shake. Osvěžující v tomto horkém počasí a dokonce i zasytí.
 



Sýrovo - smetanová omáčka

Jooo, tak tady nás musím zase pochválit - píšu nás, protože manžel v kuchyni hodně asistuje nebo spíš ji vládne víc, než já. Chtěl být vždycky kuchařem, takže realizuje moje nápady. Já vymyslím recept, on ho uvaří,  já ho doladím a nafotím. Krásná práce :-D. A tato sýrovo-smetanová omáčka je opravdu povedená a budeme se k ní vracet pravidelně.
 



ZÁVĚREM

I když se nám úplně nedařilo, nakonec se vše povedlo a i to k tomu patří. Žádný učený z nebe nespadnul a chybovat je lidské. Dbejte ale opravdu na to, aby byla rýže měkká a až pak pokračujte v receptech, jinak to nebude chutné.

Veškeré další informace o tomto zajímavém projektu, který můžete podpořit svým nákupem či dokonce i předplatným, se dozvíte na webu http://www.kuchynebezhranic.cz.

A určitě doporučuji sledovat jejich Facebook či Instagram.


Cena: 379kč

Žádné komentáře:

Okomentovat