15. července 2020

PRO MIMINKO: Pohádkový svět od Mamapocket

Produkty firmy Mamapocket jsem znala už dřív a moc se mi líbily originální ilustrace a krásné nápisy, ale vyloženě jsem neplánovala něco pořizovat, protože přeci jen třetí holka. Ale pokukovala jsem po Karkulce, protože už v porodnici, když nám Olivku přinesli, byla červeňoučká a celá v tmavě růžové s čepičkou, tak jsme jí říkali Karkulka.

Proto, když mě oslovila Andrea, která stojí za firmou Mamapocket, jestli bych si u nich něco vybrala, bylo to jasné. Chtěla jsem něco, na co budeme mít společnou vzpomínku. Něco, co když si Olivka vezme do ruky nebo když se na to jako starší podívá, bude to mít spojené se svým narozením.

A tak jsem vybrala sadu právě s Karkulkou - plenku, bodýčko a osušku.


 


KALKULKA PLENKA

Bavlněná plenka o rozměrech 80x80cm je digitálně potištěna a kompletně vyráběna v České republice. Má atest pro děti do 3 let. Je jemná ale zároveň pevná a tak krásná :-).




KARKULKA OSUŠKA

Bavlněná osuška o rozměrech 90x100cm s digitálním potiskem se pyšní vysokou savostí a stejně, jako ostatní produkty firmy, je od začátku až do konce vyráběna v České republice.




SPOLEČNĚ PRO PŘEDSTAVU

Vlevo visí osuška a vpravo je plenka.  Obrázek na osušce je menší, aby byl stále celý krásně vidět i když se do ní dítko zabalí. No není to nádhera? :-).




DETAIL KARKULKY

Autorský design navržený speciálně pro firmu Mamapocket je od Kláry Kubešové.




NAŠE VYUŽITÍ V AKCI

Plenku jsme využívali na přebalovacím pultu, na kterém mimochodem vypadá krásně i jako taková "dekorace" a ozdoba dětského pokojíku. Také jsme ji využívali po koupání Olivky jako osušku a moc ráda s ní "machruji" u doktora na kontrolách :-D.

Osušku mnohem více využíváme až s příchodem léta a zabavila si ji Klaudinka, která se do ní ráda zakuklí nebo se s ní přikryje na dece a odpočívá. Je tedy skvělá i jako přikrývka po koupání nebo jen tak na válení se na dece.

K vodě jsme zatím ještě nevyrazili, ale určitě s námi bude Karkulka cestovat všude možně.




BODÝČKO

Karkulkové bodýčko je vyrobeno z certifikované 100% biobavlny a je úžasné příjemné na dotek.




Také je potištěno digitálním tiskem, který je kvalitní a vysoce odolný.





I přes můj odpor k růžové barvě jsou všechny holky neustále růžové, proto i ocením příjemnou změnu a tohle bodýčko je tak krásné a slušivé. Olivce chvilku trvalo, než do něj dorostla. Velikost je od 3 měsíců ale Olivka je drobná, takže ji je tak nějak akorát až teď v půl roce a stejně má ale rezervy. Každopádně díky skvělému střihu ji sice bylo velké, ale nijak z něj "nevypadávala", takže ho mohla nosit i když v něm stále trochu plavala.




ZAJÍČEK OD MOIE

Nic proti nádherné Karkulce, ale tohle je moje láska! Už jsem Vám jak na Instagramu, tak i na Facebooku psala, že dlouho sleduji ilustrátorku Moie a když se dala dohromady s firmou Mamapocket, vznikla tahle dokonalost a já si ji hned objednala. Tohle je přesně ten případ, kdy máma využije toho, že má dítě a kupuje věci spíš sobě, než dítěti hahaha! :-D




O FIRMĚ MAMAPOCKET

"Byl to tak trochu osud, když jsem se potkala s Bárou. Už jsme se trochu znaly z blogového světa. Tehdy nás ještě nenapadlo, že o pár měsíců později budeme namísto blogování řešit i firmu. Když jsem se dozvěděla, že chce se svým start-upem zaměřeným na plenky skončit, váhala jsem, zda ho převzít. Zároveň jsem cítila obrovskou příležitost. Po velké rodinné a přátel- ské poradě jsem se rozhodla, že do toho půjdu. Když jsem pak poprvé držela v ruce první výrobky, byla to láska na první pohled. Dnes už vím, že nechat zaniknout tak nádherný projekt by byla velká škoda, a jsem přesvědčena o tom, že to bylo jedno z nejlepších rozhodnutí v mém životě."

Od první do poslední nitky vše vyrábí v České republice. Veškeré motivy, které na jejich produktech vidíte, nikde jinde nenajdete. Produkty jsou funkční, pevné, prakticky nezničitelné a opravdu jedinečné.

Mně osobně tyto příběhy o tom, jak se člověk dostane k něčemu, co je najednou tak veleúspšné, inspirují a moc m baví. Jako kdyby náš osud byl opravdu celý napsaný a vše je vzájemn tak moc propletené, až je to doslova kouzelné (a někdy i děsivé). Celý příběh a další informace najdete na eshopu v rubrice O NÁS.


ZÁVĚREM

Miluju originální neokoukané motivy a tohle je tak krásně ilustrované a jedinečné, že se stále i po těch několika měsících, co je máme doma, musím kochat. Zároveň jsem na vše opatrná, asi až moc, protože je to taková nádhera, že by mě mrzelo, kdyby se to nějakým způsobem nevypratelně umazalo.


A když už budete na eshopu, nezapomeňte omrknout také nádherně přenádherného kolouška, toho najdete ve verzi plenky i osušky .. nádhera že? :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat