7. prosince 2022

MÁMY SOBĚ: Propletla jsem BUUK album - sada na výrobu leporela plného vzpomínek

Pamatujete si na mojí největší šicí výzvu v životě, když jsem šila komplet BUUK? Trvalo mi to celý rok, ale jsem na sebe pyšná a jsem týmu z BUUKu stále vděčná, že mě do toho dokopaly jako člověka, který v životě nic neušil ani nezašil.

Letos BUUK vyběhl s krásnou novinkou v podobě provlékacího leporela, které můžete naplnit nejrůznějšími fotkami ať už na první rok s dítětem, na fotky s rodinou nebo na společné fotky všech dětí - jednoduše, co vás napadne.

Sada na výrobu tohoto alba se dostala i k nám a tak bych vám chtěla celý proces přiblížit. Je to mnohem jednodušší, než šicí verze BUUKu, ale občas jsem se u toho taky zavztekala. Však o tom si ale už přečtete za chvilku :-).


 

 

BALENÍ BUUK ALBA

Stejně jako u quiet booku, vám i toto album přijde v praktické krabici, ve které můžete skladovat všechny zbylé komponenty - zbyde jich poměrně dost. Je to pevná krabice, kterou si můžete i vymalovat.


 

OBSAH BUUK ALBA

  • 12 stran leporela
  • Komponenty
  • Mini ikonky
  • Šňůrky k provlečení
  • Obálka s názvem
  • Brožurka s návodem

 

ZÁKLADNÍ STRANY K PROŠITÍ

Dvě ze stran jsou černé - je to první a poslední strana fotoalba. Spojovací díly vám pomohou vytvořit leporelo - ty jsou očíslované, abyste věděli, kam jakou stranu připojit. Dírky jsou na všechno nachystané - na rámeček, okraje i jednotlivé drobnosti.



 

PROŠÍVACÍ DÍLKY A DETAILY

V sadě objevíte nespočet různorodých dílků k tomu, abyste si album vytvořili sice podle návodu, ale měli na výběr z několika různých barev či vzorů - například, že na titulní straně může být liška, bagr nebo srdce.


 

BAREVNÁ BROŽURKA S NÁVODEM

Brožurka je s pevnými stranami a kompletně barevná. Opravdu si ji projděte a pročtěte celou větu po větě ať nedopadnete jako já, odmítač návodů ve stylu "zvládnu to i bez toho" hahaha! :-D. Kromě veškerých důležitých informací uvidíte i kompletní stránky, jak mají vypadat.




 

ŠŇŮRKY K PROVLEČENÍ

Šňůrky mají dvě šířky, tak si je ohlídejte ... ty silnější jsou na okraje. Dobře se s nimi prošívá a mají pevné špičky. Jen jakmile musíte "párat" trochu se ošoupe, tak případně párat opatrně. Dobře se také stříhají nůžkami, když je potřeba zastřihnout konce.


 

JMÉNO ČI JINÁ PERSONALIZACE

Jedno album, tři děti .. jak to pojmout tak, aby se to vešlo. Hmm. Zkusíme třeba "Naše holčičky". I vy se můžete domluvit na nějakém společném názvu celého alba. Jména dětí se dají všít i do trávy na titulní straně případně.


 

VRHÁME SE NA TVOŘENÍ

Základem je kompletce stran, aby bylo vše rozděleno na jednotlivé strany - ideálně vložit do eurodesek, pokud jich máte po ruce dostatek. Tak budete mít každou stranu pohromadě. Jen zastřihnete drobné čouhající části filcu a máte připraveno ke kompletaci.


 

A opravdu čtěte ty návody! Nebuďte jako Karol a čtěte je! Já se nadšeně vrhla do okrajů a po první straně mi Tom řekl, že se tyhle okraje dělají až úplně nakonec. Hm, Karol, tak si to zase hezky zpátky rozpárej. Trubko!

 



 

PROVLEČENÉ RÁMEČKY

Když jsem tedy nemohla začít okraji, vrhla jsem se na rámečky, které šly docela od ruky, jen si musíte hlídat případně přetočení šňůrky. Takže nejdříve roztřídit strany ideálně do eurodesek a následně jsme udělali rámečky ke všem stranám. Pozor na mrňavé šneky, kteří na to, že mají být pomalí, někam neustále utíkali - lepily se mi nejraději na prsa :-D. U rámečků je potřeba trochu utahovat - jakmile je necháte volně, nevyjdou vám o pár direk, takže utahujte jemně ale ne moc.


 

PROVLEČENÉ DETAILY

Další den jsme se vrhli na provlékání detailů, u kterých se nemusíte držet jako v návodu, ale můžete si vybrat z několika různých barev, které jsou v sadě dostupné. Myslím, že to je zrovna u rybky, ptáčka, tulipánu, vážky, květiny atd. Přebytečné okraje zastřihnete tak, aby se vám dobře přilepily nebo založily.


 

PROVLEČENÉ A ZKOMPLETOVANÉ STRANY

Teď už přijdou na řadu spoje a kompletace stran s okraji. Zde zbydou delší části proužků, ale určitě nic nevyhazujte, schovejte je do krabice ke zbylým komponentům - třeba je brzy zase využijete k nějakému doplnění. Jakmile ho máte v ruce už takhle kompletní, začnete si užívat, jak hezky vypadá, ale ten nejlepší moment přijde až tehdy, kdy nakompletujete fotky.



 
 
Jak jste si mohli všimnout, nevyužila jsem možnost ikonek do malých rámečků. To je přeci jen spíš pro menší miminka. Je to moc hezký nápad a označení prvního roku miminka, protože tam máte i počet měsíců anebo pokud máte předem rozhodnuté fotky, můžete ikony přizpůsobit fotkám. Já fotky vybírala až úplně nakonec a řekla jsem si, že ikonky tak úplně nepotřebujeme. Ale album jsme nijak nelepili, takže ikonky použijeme třeba někdy příště, až ho třeba pozměníme :-).
 


 

HOTOVÉ ALBUM

Výběr fotek byl pro mě docela složitý. Chtěla jsem vybrat fotky, kde jsou všechny tři spolu a hlavně při sobě co nejblíže, protože je potřeba mít fotky o velikosti 10x10. Jsou to fotky z celého roku 2022 a sestavila jsem je od ledna až do prosince. Řekla jsem si, že ta posloupnost bude hezká. Trochu mě zlobila tiskárna a nakonec mi došel jemný papír. Ach jo, ale z alba jsem nadšená a moc se mi líbí.


 


 
Fotky to chce tedy sešmiknout nebo nechat vyvolat ve velikosti 10x10 a docela dobře se do rámečků zasunují. Určitě je snadno vyměníte, aby bylo album každou chvíli jiné, pokud ho máte vystavené přímo doma. 
 
 


 
 
Jsem zvyklá tisknout si všechno doma, ale tohle je teda úlet, co si tiskárna dělala s fotkama. Tak asi začnu na starý kolena chodit někam do tramtárie :-D. Album ale budou mít holky v pokoji. Milují prohlížení fotek a tohle jim stačí i pro případné ošmatávání.




 
 
ZÁVĚREM
 
Jsem ráda, že mi tohle tvoření netrvalo rok, jako šitý BUUK, hahaha :-D. Trvalo nám to něco kolem týdne a spíš se do toho opřel Tom, který chtěl nejdříve jen ušít lištičku, ale nakonec to byla jeho kompletace - mimochodem lištičku máme na titulní straně a schválně jsme ji nepřipevnili, protože nám bylo jasné, že ji holky přidají ke hře s dalšími, které mají. Takže si liška žije životem mimo album, hahaha :-D. Stranu okrajů jsme zvolili oranžovou, protože ji má Klaudinka nejraději (stejně jako lišky).
 
Pokud máte někoho blízkého s novorozencem a chtěli byste pořídit nějaký originální neokoukaný dárek, tohle album je skvělý tip. Na webu BUUKu se dokonce dočtete, že ho někde dávají na Vítání občánků, což je taky parádní nápad. Můžete ho vyrobit taky babičkám, prababičkám anebo ho mít pro děti - do dětského pokoje zapadne krásně. Jen ho umístím na jinou skřínku, aby bylo všem lépe na dohled. 
 
Má svoje kouzlo a je v něm i kus vás, protože jste si dali tu práci ho vůbec vytvořit. Občas narazím na komentář proč by se s tím někdo dělal? No spíš si řekněte proč ne? Já si to říkám u všeho v posledních měsících a musím říct, že to je osvěžující :-).
 
 


 

Pokud vás krásné leporelo v podobě alba zaujalo a chtěli byste ho pořídit třeba zrovna k blížícím se Vánocům, najdete ho (společně s dalšími božími produkty) na eshopu BUUK.cz přímo ZDE.


Cena: 750Kč


Žádné komentáře:

Okomentovat