13. září 2018

ČTEME: Papuchalk Petr

Po přečtení úžasné Husy Lízy, která od té doby patří mezi naše TOP knihy a kterou si obě holky neskutečně zamilovaly, jsem se rozhodla, že musím pořídit i další knihu od stejného autora a to Papuchalka Petra od kterého jsem očekávala podobný styl.

Jenže to jsem nečekala, že u něj budu doslova brečet smíchy!

Husa Líza Vás nadchne, poučí, rozesměje a Papuchalk Petr Vás smíchy dorazí. Proto zaručeně doporučuji kombinaci obou knih. To je bezkonkurenční rozesmívací kombo! :-D.




Kniha Papuchalk Petr je o dvou kamarádech - Petrovi a Pavlovi. Jsou to nejlepší kamarádi, kteří bez sebe nedají ani ránu.




Pavel Petra často rozesmál, protože dělal rámus a spoustu legračních věcí. Oba trávili většinu času chytáním ryb kolem svých malých ostrůvků, ale .. pak to přišlo a co se nestalo?




Jednoho dne, když se spolu vesele potápěli, přišla velká bouře a Pavel v ní zmizel neznámo kam. Začíná tedy napínavé a dobrodružné pátrání s velkými obavami, jestli to Petr vůbec zvládne a jestli svého nejlepšího kamaráda Pavla nakonec najde.




Nebude v tom ale sám. Prozradím Vám, že se naštěstí poblíž objeví kamarádská velryba, která se mu v jeho pátrání pokusí velice trpělivě (opravdu velice trpělivě!) pomoct. Já být ale tou velrybou, tak Petra na konci knihy pěkně nepěkně kousnu! :-D.




Člověku ale zároveň i dojde, jak moc důležité je správně popisovat ztracenou osobu a jak je potřeba dbát na důležité detaily, které jsou pro nás už tak zažité, že je úplně zapomínáme zmínit.




DOPORUČENÝ VĚK

Já osobně bych ji doporučila přibližně od roka a půl. Sice dítě ještě tolik neporozumí textu, ale je chytlavá i jako prohlížecí kniha (stejně tak i Husa Líza). Má krásné ilustrace a sytě barevné listy.

Zároveň je ale skvělou knihou i pro starší děti - začínající čtenáře. Písmo je totiž větší a mohou se na ní učit číst. Zároveň se zasmějí, pobaví a poučí.

Je to jedna z těch knih, které zaručeně musíte mít doma a která doslova poroste s dětmi. Půjčení z knihovny opravdu nestačí. Tahle by neměla v domácí knihovně chybět.




ZÁVĚREM

Já prostě nemám slov. Moje pocity a nadšení z tohoto veledíla se nedá pořádně slovy vyjádřit. To je tak neskutečně prdlý, střelený, až je to skvělý !!!

Doufám, že právě Papuchalk Petr, společně s Husou Lízou, budou přesně ty knihy, které si moje holky budou z dětství nejvíce pamatovat, které s nimi opravdu porostou a budou na ně rády vzpomínat :-)


Tuto báječnou knihu zakoupíte na oficiálním eshopu nakladatelství Portál přímo ZDE.


Cena: 119Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat