12. září 2018

MÁMY SOBĚ: Top 10 her z Virtuální reality v Sokolově

Návštěv v naší sokolovské virtuální realitě, kterou máme bohužel doslova pod panelákem, mám za sebou za poslední 3 měsíce už asi 9, což je docela dobrý skóre .. uff :-D. A samozřejmě mě čekají i další. Jedna hned zítra hahaha :-D.

Koncem května jste si u mě mohli přečíst velmi obsáhlou a do detailu propracovanou recenzi na místní virtuální realitu obecně a také na naší úplně první návštěvu. Pokud jste ji ještě nečetli a chtěli byste, mrkněte zde - MÁMY SOBĚ - Virtuální realita Sokolov.

Tím, že je moje nadšení stále poměrně veliké a jaksi se mu nechce vůbec polevit (naopak spíš začalo být náročnější), tak jsem si říkala, že by to chtělo další článek, ale nevěděla jsem si rady s tím, jak ho pojmout. Pokud bych se zaměřila na další hry, které jsme vyzkoušeli, tak bych se upsala k smrti. 

Nejčastěji mi chodí dotazy na to, které hry vyzkoušet nebo kterou hrou vůbec začít. Proto jsem se v tomto článku rozhodla vypíchnout TOP 10 her, které byste si určitě měli zahrát.

Hry se pokusím seřadit podle oblíbenosti, i když je to dost těžký.






TOP 1 - BEAT SABER

Beat Saber je naprosto boží ČESKÁ! hra, která byla vydána 1. května 2018 a během chvíle si ji zamiloval snad úplně každý.

Já už za tu dobu, co mám ve virtuálce zahráno, jsem se dostala do fáze, kdy se snažím v jedné písničce překonat obtížnost Expert na plný počet. Naposled jsem to zvládla jen se dvěma chybama a to je pro mě asi dostatečný úspěch, to už nepřekonám :-D. Podle mě by to člověk musel hrát denně, aby to odehrál fakt s plným počtem. Já tam chodila 1x týdně ale větší pauza a je to už v čudu.

Doporučuji opravdu každému. Kamarádky, když vidí, jak jedu experta, kroutí hlavou, že to nemůžou hrát ale jakmile si dají Easy obtížnost, tak je to chytne a brzy překonávají samy sebe.

Cílem hry je DO RYTMU přesekávat kostky podle šipek a správné barvy. Sem tam přilítne i zeď, které se musíte vyhnout buď do stran nebo se skrčíte.

Je opravdu geniální!




TOP 2 - TO THE TOP

Tuto parkourovou pecku mají u nás ve virtuálce teprve několik týdnů, ale musím ji hned zařadit jako druhou nejlepší hru. Hrála jsem ji pouze 2x, ale chystám se na ní znovu. 

Lidi, to je něco tak skvělýho, že se nedá přestat a hlavně je i fyzicky náročná, že druhý den dost cítíte ruce. Auvajs! Připravte se, že budete mít ruce většinou v horní polovině těla, ne-li úplně nad hlavou, takže opravdu makačka ale stojí to za to!

Smíte se pohybovat pouze po modrých plochách, už to je docela náročný a musíte si každý další krok několikrát rozmyslet. Lezete dost do výšek, takže trochu bojujete i s tou výškou a samozřejmě, že můžete spadnout.

Narazila jsem na jednu úroveň, kterou jsem zaboha nemohla překonat. Byly to jezdící zdi, které se musely přeskakovat do větší vzdálenosti a následně i na strop. To bylo i na mě moc a už jsem měla sto chutí se vzteknout :-D.


Taky můžu doporučit!




TOP 3 - RITCHIE´S PLANK EXPERIENCE

Jednoduše řečeno úžasné a dechberoucí PRKNO!

Jsem se smála, že to přece nic neni. Přejít prkno a zpátky, případně skočit dolu. Ségra to prvně hrála snad 20 minut a já nechápala. No jo jenže to se Vám brblá, dokud si to nezkusíte sami. 

Když jsem pak na videu viděla, jak šourám nohy za sebou jak naprostý cvok, tak jsem se musela opravdu smát :-D. Doporučuju nahrávat, nahrávat, nahrávat !!! Ať pak sami vidíte, jak u hraní vypadáte ve skutečnosti i když jste "uvnitř" hry bojovali pomalu o život.




Hra má navíc několik módů:

  • The Plank (Základní prkno - překonání strachu z výšek)
  • Fire Deck (Letíte vzduchem jako Ironman a hasíte požáry)
  • Sky Brush (Kreslíte si ve vzduchu barevný kouř)
  • Santa Claus (Jedete na saních a rozdáváte dárky do komínů)
  • Nightmare (Pavouci, klauni, pohřbívání za živa, zubař ...)

Pokud máte tu možnost, vyzkoušejte si všechny módy. Je to skvělý a stojí to za to!

Tuto hru doporučuji taky jako jednu z prvních k vyzkoušení. Nezabere tolik času, jako třeba jiné hry (pokud se na tom prkně nezaseknete půl hodiny jako moje ségra hahaha) a vyzkoušíte si tam tolik možností. Třeba i zjistíte, že se přeci jen bojíte výšek.




TOP 4 - FANCY SKIING

Máte chuť rozsekat se po místnosti? Zkuste LYŽOVÁNÍ! :-D

Když jsem si tuto hru pouštěla na youtube (tak to totiž dělám běžně, když si plánuju, co si zahraju, abych na místě neztrácela čas výběrem), tak jsem se chytla za pusu a nechápala jsem, jak ty lidi obsluha může zvládat udržet na uzdě.

Hned dostanete chuť si zahrát a jelikož mám v obsluze důvěru, tak jsem věřila, že mě nenechá prolítnout oknem a zahrála jsem si. Jakkoliv máte blbou náladu, zalyžujte si a nebudete moct smíchy popadnout dech. Já nemohla po prvních vteřinách ani lyžovat, jak jsem se smála a hlavně jak se smáli všichni kolem :-D.

Neuvěřitelný pocit. Přijdete si jak kdybyste měli dost těžkou opici, ale takovou u který vám neni vůbec špatně. Nemůžete se udržet na nohou a snažíte se ze všech sil lyžovat. Huráááá! Konečně jste se rozjeli a zvládáte se vyhýbat všemu, co se vám postaví do cesty a najednou? Ááááááááááááááááááá velký skok do propasti. Jojo ječela jsem .. překvapivě :-D

Bezkonkurenční zážitek, kvůli kterému jsem si virtuálku zamilovala ještě víc.




TOP 5 - MINERIDE

Tuhle hru jsem zatím oficiálně nedohrála a jelikož jsem posera, tak ji asi nedohraju nikdy hahaha ale bůh ví, třeba se hecnu. Většinou končíme hru po cca 10-15 minutách hraní, jelikož to jako konec působí. Na to, že hra pokračuje jsem přišla později sama až díky youtube (jojo jsem dost aktivní na zkoumání dalších a dalších her).

Hra je v první části jako taková horská dráha, jen jste pod zemí a jedete na hornickým vozíku. V ruce máte zbraň a můžete si libovolně střílet na co chcete - nábojů máte nespočet. To vám dodá i sebevědomí, že se nemusíte tolik bát, když můžete střílet.




Mně osobně hodně baví, ta první část ( :-D ), že jsem si ji zahrála už dvakrát. Když jsem ji ale doporučila kamarádce, tak ta nechápala, že jsem ji hrála dobrovolně a asi mě proklíná ještě teď :-D.

Neni to vyloženě strašidelná hra, jinak bych ji přeci dobrovolně nehrála. Závěr (té kratší verze) je ale dost zajímavý a zanechá trochu nepříjemný pocit v zádech.




Každopádně ji taky doporučuji. Pokud třeba máte posledních 10-15 minut času a nevíte, co si ještě zkusit zahrát. Pokud ale máte volnou půl hodinku, tak si ji zahrajte rovnou komplet a dejte mi vědět, jak hra pokračuje :-D.


TOP 6 - HORSKÉ DRÁHY/HOUPAČKA

Nezapomenutelný zážitek, který musíte zažít. Nepotřebujete jezdit nikam do zahraničí na obrovské houpačky či horské dráhy. Tyto virtuální ve vás vyvolají stejné pocity, i ty na zvracení :-D. Takže si stačí zajít do virtuální reality, kde zažijete všechno najednou.

Zařadila jsem to do jedné kategorie i když jde o několik různých her, ale je to v podstatě na stejné brdo a na stejném principu.

Horské dráhy mají několik různých verzí. Nejoblíbenější bude určitě Dream roller coaster, která je fantazijní s příjemnou muzikou. Přišla jsem si jako Alenka v říši divů. Pak jsem jela pouští, mezi pískovými budovami, kde chrlil oheň i drak. Hrála jsem ale i jednu docela brutální mezi mrakodrapy, která byla rychlá s dost náročnými zatáčkami.




Můžete se houpat mezi mrakodrapy v centru města a nebo někde v kaňonu. Samozřejmě, že to není jen houpy houpy, ale dá vám poměrně dost zabrat různými rotacemi všemi směry.




Fascinuje mě, jak se mozek dokáže virtuální realitou natolik zblbnout, že po dohrání máte pocit, jako byste právě opravdu slezli z kolotoče a jste rádi, že jste rádi :-D.


TOP 7 - SERIOUS SAM - LAST HOPE

I když se to možná vůbec nezdá, tak mě v pubertě neminulo hraní různých stříleček jako například Wolfenstein, Doom apod., které mě opravdu moc bavily.

Ve virtuálce jsem se ale střílečkám vyhýbala, protože mě nezaujaly natolik, jako jiné hry a také proto, že přeci jen hraní na počítači má mnohem lepší ovládání, než když máte v ruce pouze dva ovladače a musíte si poradit s nimi. Nakonec jsem se ale dostala do fáze, kdy už jsem neměla moc z čeho vybírat a rozhodla jsem se jednu střílečku zkusit. 

Ta mě nadchla a musím ji zařadit mezi TOP 10 nejlepších her.




Nejlepší ze všeho je ten bordel, který kolem vás zůstane po dohrání levelu. Brr :-D.




Každopádně když jsem úspěšně dohrála celou hru na Easy obtížnost, byla jsem na sebe náležitě pyšná a při další návštěvě jsem si vyzkoušela normální obtížnost, která už nebyla procházka růžovou zahradou.


TOP 8 - AFFECTED - THE MANOR

No. No. No. Kdo neviděl moje ječící lekací video, ať mrkne na facebookovou stránku blogu, protože to mluví jasně a víc k tomu nemám co dodat :-D. A to už jsem ji hrála po druhé, takže jsem věděla do čeho jdu a stejně!

Néé. Bohužel jsem snad jediná na světě, kdo se u této hry takhle leká. Viděla jsem ji hrát další 3 lidi a s nikým to ani nehnulo. ANI NEHNULO! Nechápu jak je to možný, ale je to tvrdá realita, kterou se snažím pochopit ale nejde to.

Hra je o tom, že chodíte po domě, kde vás straší malá holčička. Je tam několik různých lekaček + na vás několikrát vyběhne i ona sama. No, nebudu řikat, že se pak lekám i vlastních dětí ale co už :-D.

Máte na výběr, které křídlo si zvolíte. Já dostala doporučení, že pravá strana je trochu lepší. Teď, když mám odehrány obě strany, tak si troufám říct, že to je úplně jedno, protože pokud jste lekači jako já, tak se budete lekat tak či tak :-D.

Levá strana mně nebavila tolik, jako ta pravá ale byl tam jeden moment, který se mi moc líbil a to taková lávka která se s vámi začala otáčet a vy jste najednou měli tendence padat - to se mi líbilo a na takový balanc bych chtěla kompletně celou hru :-D.

Každé křídlo se hraje přibližně 20 minut. Záleží na tom, jak rychle půjdete. Já prvně hrála snad půl hodiny, protože jsem se s tim fakt šíleně crcala.     




Pokud jste tedy poseroutkové, jako já, ale chcete si zkusit nějakou hororovku, tak je to hra pro Vás. I pro ty, kteří se bojí, je hratelná a zvládnete ji určitě levou zadní. Když jsem ji dohrála já, tak ji dohraje úplně každý!


TOP 9 - WALTZ OF THE WIZARD

Tohle je úžasná hra pro všechny milovníky kouzel a magie. Oddechová, nenáročná, hravá a velmi zábavná.

Jste ve své kouzelné místnosti, před sebou máte stůl s kotlíkem, předměty a přednastavenými kouzly, která si také můžete vytvořit sami, nemusíte je tam mít již nastavená. Kouzla mají podobu barevných koulí. Každá koule představuje jiné kouzlo.

Můžete se zvětšit do obřích rozměrů, můžete ze všech předmětl vytvořit motýly, můžete střílet ohnivé koule, kreslit do prostoru jedním tahem a zvěčnit své výtvory nebo například kolem sebe nechat všechno levitovat apod.

Také si tam můžete udělat neskutečný bordel a nemusíte po sobě uklízet hahaha :-D.

Pokud by vás tohle čarování už přestalo bavit, můžete přejít do jiných dimenzí. Tam už to začíná být trochu napínavé a přijde mi, že to i trochu zkazí to kouzlo toho klidu a míru.

Graficky je hra opravdu kouzelná a pohádková - vhodná pro děti.




TOP 10 - THE BLU - MOŘSKÝ SVĚT

S touto hrou doporučuji každému začít. Vždy, když jsem s sebou vzala do virtuálky někoho nového, tak začínal právě na tomto mořském světě.

Není to hra jako taková, nehraje se. Je to spíš pozorování podmořského světa kolem vás, kdy chodíte po vymezeném prostoru a dotýkáte se všeho kolem sebe.

Můžete se rozhodnout pro jeden ze 3 různých módů a nebo si postupně zahrát všechny. Celkový čas všech 3 módů je přibližně 15 minut.

  • Velrybí setkání (stojíte na vraku lodi a propluje kolem vás plejtvák obrovský)
  • Korálový útes (stojíte na korálovém útesu, pozorujete mořské želvy a medůzy)
  • Tmavá propast (svítíte si baterkou v propasti, setkáte se s obří krakaticí a ďasy)

Všechny módy mají krásné grafické zpracování. Můžete si sáhnout na korálový útes, kdy se při doteku rostliny uzavřou. Dotknout se medůz, které vypadají jako ohromné vodní balóny. Zažijete úžasný podmořský svět, který se Vám bude zaručeně líbit.




ZÁVĚREM

Tak to bylo našich TOP 10 her z virtuální reality, které moc rádi doporučujeme dál nebo které si rádi opětovně zahrajeme a snažíme se dosáhnout lepších výsledků.

Doufám, že Vám naše tipy pomohou v rozhodování, necháte se jimi inspirovat a budete stejně nadšení, jako jsme my.

Hraní nazdar!

Žádné komentáře:

Okomentovat