13. října 2021

CO NA SEBE: TessieM - Ručně s úsměvem aneb naše dvorní švadlenka

S Terezou jsem se dala dohromady někdy touto dobou dva roky zpátky. Je to vůbec možný? Bylo to v době, kdy ukončení své činnosti ohlásila moje milovaná firma Love Rebel, od kterých jsme měli softshellové kalhoty, kraťasy i šaty pro holky. Nezávisle na sobě mi přišla zpráva právě od Terezy, která je mimochodem jednou z mých úplně prvních sledujících (boží!), s tím, že šije oblečení a ráda by nám poslala něco na vyzkoušení.

Na jednu stranu jsem si říkala, že se mi to hodí, stejně budu potřebovat koupit především softky jinde, bez nich se holky ve školce neobjedou. Potřebuji u nich šití na míru a to platí u většiny oblečení, takže jsem potřebovala někoho s individuálním přístupem. Na druhou stranu jsem se ale cítila provinile a tak jsem to otevřeně probrala s Love Rebel firmou, kterou jsem překvapila, že to s ní vůbec chci řešit, že je to samozřejmě na mně a vůbec s tím nemá žádný problém.

Nejdříve jsme začaly zlehka a pak se z toho stala pravidelná dlouhodobá spolupráce, kterou si užíváme celá rodina a na oblečení nedám dopustit. V této recenzi bych vám chtěla ukázat vše, co jsme dostali za poslední dva roky a navíc krásně uvidíte, jak je všechno dokonale rostoucí :-).

 

 

FLEECOVÉ ČELENKY

Začíná chladné podzimní období a brzy bude potřeba přiklopit něčím uši. Já nemám hlavu na podzimní/jarní čepice a nosím maximálně zimní pletené. Možná nemám hlavu ani na čelenky ale dřív jsem byla hodně čelenková celoročně a jednu fleecovou jsem takhle dostala o Terky jako překvápko v balíčku. Byla to láska na první dotek a dohodly jsme se na čelenkách pro celou rodinu.


 

Šedivou obsadil manžel, já si přála galaktickou a holky mají "čančavé" čelenky s mašlí. Jsou příjemné, hřejivé a široké, že zakryjí opravdu vše, co je potřeba. Holky je nosí nejčastěji, když se vyfiknou do města nebo do divadla a my s manželem je nosíme tak různě jak jsou po ruce.



 

Klaudinka miluje králíky a lišky a Sofinka je "junikornová", takže je to jedna s minima věcí, které nemají stejné a nikomu to nijak nevadí .. hahaha. Jsou pružné, ale zároveň hezky drží na hlavě. Jen tak z nich nevyrostou, což je velké plus.



 

MIKINOŠATY

Miluju podzimní barvy na oblečení a miluju, když je teplý podzim. Mikinošaty jsem si zamilovala doslova okamžitě, co jsem viděla práci Terezy. Jen nám s nimi není přáno profi focení, tak jsme se to snažili dohnat alespoň jinými způsoby a holkám jsme je dávali a dáváme stále při každé příležitosti, aby je unosily co nejvíce.


 

Klaudinka v nich oslavila své 6.narozeniny a Sofinka své 4. narozeniny. I když jsem je původně jako narozeninové tehdy neplánovala, holky si to rozhodly samy. Kdo by se taky divil, že? Tak krásné šaty!



 

Dávala jsem jim je taky do školky na focení. Jsou totiž parádní nejen k punčochám, podkolenkám, legínům, silonkám ale vypadají moc hezky i s riflemi. Jsou parádní volbou i do školy. Teplé, pohodlné a čančavé zároveň.

 


 

Olivka má taky svoje samozřejmě, původně jsme mysleli, že vyjde profi focení minulý rok ale opět nám nebylo přáno. Buď covid nebo nemocná fotografka. Ach jo, děsná doba.


 

Poslední fotka s mikinošaty je teď z léta, kdy si je holky vzaly na narozeninovou oslavu jejich společné kamarádky. Už jim jsou kratší ale  přály si k nim vzít podkolenky, tak jsem je takhle nechala. Stále jim ale vydrží ještě nějakou chvíli v kombinaci s punčochama, kalhotama apod. Dva roky pro rostoucí šaty tedy doslova jako nic :-).

 


 

HARÉMKY

Ťuťu ňuňu, to by se člověk roztekl jen, co je vidí na fotce. A na těch miminkách jsou ještě mnohem hezčí! Jsou pohodlné, příjemné na dotek a s přehledem se do nich vejde látková plena. Jsou rostoucí, že vydrží opravdu dlouho a ani pravidelným praním nepoznáte rozdíl od nových. Nošení se lehce odrazilo  jen na těch nejmenších vlevo, které Olivka nosila nejčastěji ze všeho a musely být i více prány.


 

Nejen vzory, ale i celé návhry od Terezy jsou tak sladké a kouzelné. Doladění detailů krajkou jim dodá noblesu a něžnost.




 

To snad ani neni možný, že kdy byla takhle malinká. I když měla harémky pomalu pod rukama, byly jí pohodlné, záda měla v teple a nikde nic neškrtilo. V bodýčku velikosti 50 a šířky nudle .. ach :-).


 

Doplněno o slintáček, který nás zachraňoval při růstu zubů. Tohle jsem u holek v takové míře neznala, ale Olivka měla neustále promáčená bodýčka z toho, jak moc slintala.



 

Tahle duhová látka je pro mě stále tou nejkrásnější, nejsladší, nejúžasnější z toho všeho, co má Tereza dostupné. Tady se vždy rozplývám, že bych nejraději měla celý šatních pro Olivku takto duhový. To je taková nádhera přenádhera.



 

LACLÁČKY

Když mi přišly první lacláčky,říkala jsem si, jestli mi nebude vadit, že nejsou rozepínací mezi nožkama ale nijak zvlášť jsem v tom problém nebo nějakou práci navíc neviděla. Nosila je především, když byla v nosítku/šátku, u kterého je takhle výhoda, že se nic nikam nehrne a neroluje.


 

Líbí se mi, že nemají ťapky, protože takhle dětem vydrží déle a ani při nošení se nestahují v nosítku/šátku a nekroutí tak dítku chodidlo. Klidně jsem mohla nechat ušít delší a stačilo by jen podhrnout náplet kolem nožek. 




 

Když člověk převážně pouze nosí v nosítku/šátku, musí mnohem lépe vybírat, co dítku obleče, aby to bylo pohodlné, prostorné, nikde se to nekrabatilo a lacláčky mi přišly geniální. Ty růžové měla naposled na sobě letos v březnu a modré těsně před letními prázdninami. Škoda doby covidové, jinak by je v babyclubu unosila mnohem víc. Na ten pohyb jsou úžasné.


 

KRAŤASY

Kraťasy mi přišly jako překvapení pro Olivku a musim říct, že jsem za ně byla ráda. Holky měly podobné od Love Rebel a vydržely jim dlouho. Pohodlná guma kolem pasu, prostor na látkovou plenu, vzdušné a příjemné. Když nemají legíny mají podobný typ kraťasů všechny tři a já jim můžu ledatak závidět :-).



 

SLINTÁČKY

Slintáčky někdo využívá jako módní doplněk a vypadají fakt skvěle. Rychle se s nimi otře slina, mlíko tekoucí u pusy, nebo si s nimi obyčejně hrajou. Při růstu zubů a silném slintání pochytají co je potřeba ale i u nich je lepší, když jsou rostoucí. Jeden máme s jedním cvočkem ale další už rostoucí ve smyslu, že se dají přecvaknout a vydrží tak déle.


 

ŠATY S ČELENKAMA

Úžasně barevné šaty pro Olivku doplněny o drobnou čelenku a větší čelenku pro starší ségry. Líbí se mi to vzájemné ladění, aby k sobě pasovaly. Šaty jsou parádní na léto anebo se dají využít i s punčoškama a bodýčkem s dlouhým rukávem. Vypadají hezky i v kombinaci s legínami. Opět tedy rostoucí záležitost pro různé roční období. 



 

NEZATEPLENÉ SOFTSHELLOVÉ KALHOTY

Borec na konec a naše celoroční nutnost. Nechali jsme si je ušít s vyšším pasem, který se mi pro holky líbí víc, přijde mi praktičtější a holkám se dobře nosí. A navíc nemají kapsy. Stačí, že nosí poklady v bundě a mikině, natož to strkat ještě do kalhot hahaha. Určitě jsem chtěla, aby měly nějaký reflexní prvek, takže mají ze zadní strany reflexní nažehlovačku a na stehně mají každá klasickou kažehlovačku s koníkem. Také jsem chtěla, aby měly poutko, za které si je holky věší.

Jsou tedy nezateplené a holky je oblíkají s prvním chladným a zároveň mokrým počasím, kdy vím, že už jim tepláky nebo zateplené legíny venku nebudou stačit - takže v podstatě už je na ně zase čas. Já jim je nedávám na holé tělo, nevím jak to mají ostatní, ale vždycky pod nimi mají buď tenké legíny anebo tenké punčocháče. Až, když mrzne nebo je sníh ale ne tolik, aby to bylo na kombinézu, dám jim pod ně teplejší vrstvu.

Klaudinka chodí na pionýr, kde mají kolikrát i přespávačku nebo menší tábor a softky jsou jasnou volbou i pro takové případy. Střídají je se softkama Unuo ale tyto jim dávám častěji, protože ta šedivá je přeci jen praktičtější. Unuo taky nosí ale často jako celý komplet i s bundou.


 

Na softshellových kalhotech se mi líbí, že jsou nejen praktické ale vypadají dobře. Můžete si je navrhnout dle svého a domluvit se na vzhledu. Šedá je velmi praktická, ale na kolena jsme zvolily růžovou, která k holkám jednoduše patří.




 

Peru je málokdy, jen pokud to opravdu potřebují - jako třeba, když se Sofinka (fotka výše) vymáchala v louži, do které hodila takovou placku, že byla jak v bahenních zápasech. Většinou je ale stačí otřít mokrým hadříkem. Já to zas tolik neřeším s tím, jak často je nosí.




 

Přijde mi, že podporují i v minimalismu, protože jsme téměř úplně vyřadili různé tepláky. Olivka zatím tepláky má, ale taky brzy přejde na softshell. A holky mají tepláky jen výjimečně párkrát za rok. Stačí jedny/dvoje softky aby bylo případně na střídání a máte základní výbavu skoro hotovou.




 

Neprofouknou, nepromoknou, drží v pase i kolem kotníků, je v nich teplo a špínu stačí většinou jen otřít hadříkem. Jsou pohodlně a holkám nepřekáží v žádném hraní, lezení, sportování. Když je perete jsou poměrně rychle suché, takže pověsit a za chvíli můžete sundavat.


 

Nechala jsem je holkám ušít přímo na míru tak, aby jim vydržely co nejdéle ale zároveň aby je neměly úplně pod prsama a dobře jim na těle držely. Víc spokojená snad ani být už nemůžu :-).


 

ČEPICE

Čepice nám přišly teprve nedávno, takže s testováním budeme pomalu ale jistě začínat. Holky je mají opět větší, aby jim vydržely co nejdéle, ale zároveň aby je už mohly nosit. Vzhledově jsme se dohodly, aby jim ladily s Unuo bundou a abychom trochu rozbily to růžové šílenství, jsou podšity tyrkysovou látkou. Holky s nimi první den pomalu spaly, jak se nadchly :-).



 

ZÁVĚREM

Recenze je pouze shrnutím veškerých kousků, které od TessieM máme a pokud nás sledujete pravidelně, určitě je vídáte i ve stories a na fotkách mimo články na blogu :-). 

Vše je dlouhodobě používané, vše je opravdu rostoucí a nakonec jsem fakt ráda, že mám tři holky, protože to po sobě budou dědit - i když po Olivce to zůstane ledatak na památku.

Ani nevím, jak tuto fotorecenzi zakončit, protože mám pocit, že jsem zmínila všechno. Asi bych dodala ještě to, že u TessieM kromě toho, co jste viděli v článku, pořídíte také parádní tašky na kolo, prodloužené softshellové bundy, nádherné sety do porodnice ale také dámské oblečení. Takže nezapomínejte myslet i na sebe a pokud objednáte něco dětem, vezměte i sobě :-).

TessieM najdete především na Facebooku přímo ZDE a budu moc vděčná, když její práci podpoříte nákupem nebo třeba i sdílením, aby se dostala mezi více lidí a mohla v šití pokračovat ještě mnoho let.

Děkujeme, že můžeme být součástí a přejeme hodně štěstí a spokojených zákazníků! :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat