19. srpna 2019

MÁMY SOBĚ: Randebox - Trosečníci

Nedávno jsme vyzkoušeli v pořadí čtvrtý Randebox. První byl Indická noc, druhý Hvězdy a přání, třetí Dia de los Muertos a tentokrát jsme si vyzkoušeli Trosečníky.

Na tento Randebox jsem se opravdu moc těšila, protože je mi toto téma blízké - baví mě luštit mapy a fascinovaně sleduji různé série reality show Trosečníci.

Takže jsem byla natěšená snad ještě víc, než na úžasný Dia de los Muertos.





"Slunce je vysoko na obloze a vy pomalu otevíráte oči. Záda vám hřeje horký písek, v uších šimrá šumění vln a z dáli slyšíte ševelení palmových listů. Vaše drahá polovička leží jen kousek od vás…prostě perfektní den na pláži, který má jen jednu chybu. V Randeboxu totiž nenajdete přísady na vychlazenou margaritu, ale nezbytnosti k vašemu přežití. Jste trosečníky na pustém ostrově!"




OBSAH BALENÍ

  • 2 mini čokoládičky
  • Mapu
  • Kartu trosečníka a kartu záchranáře
  • Kokosový olej
  • Kokosové chipsy
  • 2 silné provazy
  • Motouz
  • Dřevěné špachtle
  • Sešit a dvě malé tužky
  • Led svítilnu i s baterkama v jutovém pytlíčku
  • Kartičky vzhůru do oblak
  • Randeplán




RANDEPLÁN

Randeplán je booklet s popisem všech aktivit, které Vás v tomto Randeboxu čekají.




Dozvíte se detailní popisy jednotlivých aktivit a také to, čím Vás konkrétní aktivity obohatí.




BONUS NAVÍC

Při každém zakoupení Randeboxu Vám na email přijde speciální Randestránka, která je doplňkem ke každému Randeboxu.

Obsahuje tématický playlist a v tomto případě správné vyhodnocení mapy, ať víte, jestli jste na správném místě a tipy na vázání uzlů.

A jaká písnička mě nejvíce oslovila tentokrát?




ZÁKLADY PŘEŽITÍ

Hned jako první úkol budete mít vybudování útočiště a hledání zásob pitné vody.

Pro hledání zásob pitné vody je potřeba použít mapu, která má z druhé strany indície, díky kterým byste měli najít správné místo - pokud si nejste jisti, zkontrolujte si výsledek na Randestránce z emailu.




Budování střechy nad hlavou se ujal manžel, který se v této aktivitě maximálně našel a postavil nám doslova dům :-D. S ním bych se asi opravdu nebála ztroskotat, koumák jeden.




Ke stavbě Vaší střechy nad hlavou můžete využít i motouzu. Manžel zkoušel víc druhů a využíval i silného provazu k vázání uzlů.




TROSEČNICKÉ MENU

Následně nás čekalo trosečnické menu.

Co jiného většinou na opuštěném ostrově, než kokos a tohle je taková dobrota, že si ji budeme připravovat pravidelně.

Mňam!




Mimochodem všimněte si stylového podtácku. Manželovi totiž nestačilo postavit jen přístřešek, ale vyrobil i podtácek :-D.


VEČERNÍ PROGRAM

K trosečníkům patří také vázání různých druhů uzlů, které potřebují znát, aby dokázali přežít.




Tak jsem oprášila své znalosti z kroužku Mladého hasiče :-D.




A troufám si říct, že v kombinaci s manželovo stavitelským talentem, bychom opravdu dokázali přežít! :-D


BOJ O ZÁCHRANU

V dálce slyšíte hukot záchranné helikoptéry. Máte jen pár minut, než bude pozdě a helikoptéra Vám proletí nad hlavou bez šance záchrany.

V této aktvitě využijete baterku v kombinaci s kartami záchranáře a trosečníka.

Dokážete se zachránit?




Musím říct, že baterka je parádní! Svítí opravdu skvěle. Upřímně jsem nečekala takovou kvalitu a od té doby ji využíváme ve velkém a dokonce jsem ji měla sebou i na stanování. Je opravdu báječná a jsem maximálně nadšená!


VZHŮRU DO OBLAK

Z archu prázdných papírů si vytvoříte letadýlka (ty jsem bohužel nevyfotila).

Vašim úkolem je rozmístit kartičky, které na sobě mají bodové označení a získat jako první 100 bodů, abyste byli vítězem.

No ne, že bych nebyla soutěživá ale já to letadýlko sotva postavim natož aby letělo :-D.




DENÍK VDĚČNOSTI

Tak a teď taková třešnička na dortu toho všeho.

Člověk si po návratu z opuštěného ostrova začne víc vážit obyčejných věcí.

Zkuste se zamyslet nad tím, za co jste v tuto chvíli vděční a sepište si to do deníku vděčnosti.




ZÁVĚREM

Kdybych srovnala všechny čtyři Randeboxy, které máme již za sebou, tak tento mě bavil asi ze všech nejvíc a hlavně se mi líbí, jak je každý Randebox odlišný. 

Vždy můžete čekat úplně nové aktivity a témata.

Musím říct, že celý koncept Randeboxu mají Ingrid s Dušanem opravdu propracovaný a my už se nemůžeme dočkat dalších dobrodružství, které díky nim zažíváme.

Jsem hlavně moc ráda, že to baví i manžela - kolikrát mám pocit, že i víc, než mě.

Doufám, že Vám mé recenze pomáhají v rozhodování a třeba si také uděláte některým z Randeboxu radost anebo jím obdarujete své blízké.


Vše potřebné se dozvíte na webu https://randebox.cz/.


Cena: 699Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat