28. února 2020

PEČEME: Brokolicový koláč bez mouky

Už dlouho mám chuť na brokolici. V bedýnkách nám nechodí, takže když jsem se po sto letech dostala nedávno do kauflandu, brokolice byla okamžitá volba.

Nejvíc ze všeho jí mám ráda především v zapečených formách se sýrem, bramborami nebo v různých druzích koláčů.

Proto jsem vybrala tento jednoduchý recept opět jen z pár surovin, který bude mít určitě úspěch nejen u Vás samotných, ale také u celé rodiny.




SUROVINY

  • 1 brokolice
  • 1 jogurt
  • 4 vejce
  • Šunka
  • Sýr Gouda
  • Sůl



POSTUP

Růžičky brokolice uvaříme v osolené vodě a nakrájíme na kousky.

Přidáme jogurt, rozkvedlaná vajíčka, nakrájenou šunku, sůl a pořádně promícháme.

Připravíme si zapékací misku, kterou směsí naplníme - my jsme pečící papír nepoužili.

Pečeme v předem vyhřáté troubě na 200°C přibližně 15 minut.

Ke konci pečení přidáme nastrouhaný sýr a dopečeme dozlatova.




Recept, kterým jsem se inspirovala najdete ZDE :-).

Určitě koukněte i na další inspiraci se zajímavými recepty bez cukru a mouky, které najdete ZDE.

Přeji dobrou chuť!

Žádné komentáře:

Okomentovat