12. června 2020

ZDRAVÉ NÁKUPY: Kuchtící krabice - květen 2020

Květnová kuchtící krabice od kuchynebezhranic.cz je zaměřena na celozrnné špagety. Špagety jsou u nás doma velmi oblíbené na tisíce způsobů, tak jsem se těšila na ochutnání a vymýšlení nových receptů. V této krabici najdete tedy dva naše špagetové recepty, které jsou zatraceně dobré, až jsem sama koukala, jak se nám to povedlo :-D.




Květnová krabice má název PRO MALÉ NUDLOŽROUTY.


OBSAH KUCHTÍCÍ KRABICE

  • Průvodce kuchtící krabicí
  • List s informacemi
  • Nákupní seznam
  • Celozrnné špagety
  • Mini kapsička na svačinu
  • 3 špagetové recepty


INFORMAČNÍ MATERIÁLY

Informační materiály se, jako vždy, skládají z průvodce kuchtící krabicí, nákupního seznamu a informačním listu, kde se dozvíte zajímavosti o celozrnných těstovinách.



CELOZRNNÉ ŠPAGETY

Krabice obsahuje 200g celozrnných špaget, které byly nakoupeny v bezobalovém obchodě.




3 RECEPTY

Já špagety miluju především s hromadou goudy. Bez hromady goudy to nejsou špagety a já to nejim, fakt ne .. nechutná mi to jinak. Tady je ale recept, který je jiný, než co jsme zvyklí a tam se sýr dokonce ani nehodí. Takže mé poprvé bylo jíst špagety bez sýru.




MINI KAPSIČKA NA SVAČINU

Malá kapsička na drobnou svačinu, která se zapíná na suchý zip. Je moc hezká vzorem a určitě ěji budeme na cestách využívat, stejně jako ostatní moc hezké vychytávky, které jsme už z kuchtících krabic nasbírali :-).




VYZKOUŠELI JSME RECEPTY


Celozrnné špagety s rajčatovo olivovou omáčkou

První z našich receptů, který vznikl ve smyslu hokus pokus hatla patla. Já vlastně ani jinak recepty chystat neumím. Mám nějaký nápad a ten chci vytvořit aniž bych věděla, co z toho nakonec vůbec vznikne. A většinou jsme nadšení, co se nám to povedlo. Takže jako milovnice oliv bych se těchto špaget mohla doslova ujíst. 




Celozrnné špagety s brokolicovo špenátovou omáčkou

Mám ráda v jídlech barvy, takže když jsem vymýšlela ještě druhý recept na špagety, měla jsem zrovna doma nakoupenou brokolici a volba byla jasná. I v tomto případě je ideální mít hromadu sýru.




Celozrné špagety s vepřovým masem a kokosovym mlíkem
Z tohoto receptu jsem mělěa docela obavy ve smyslu toho, jak bude fungovat řapíkatý celer v kombinaci s kokosovým mlékem. Wow! Tohle ukládám do našich oblíbených receptů, protože je to chuťově naprosto vynikající. A kokosové mléko v něm není vůbec cítit.

ZÁVĚREM

Špagetová krabice nás hodně bavila. Tu jsme si chuťově celá rodina moc užili a na nějakou dobu dáváme špagetám zase sbohem, protože jsme doslova přešpagetovaní. Těšíme se na to, co nás čeká dále a co s manželem zase vymyslíme za recepty.

Veškeré další informace o tomto zajímavém projektu, který můžete podpořit svým nákupem či dokonce i předplatným, se dozvíte na webu http://www.kuchynebezhranic.cz

A určitě doporučuji sledovat jejich Facebook či Instagram.


Cena: 379kč

Žádné komentáře:

Okomentovat