4. února 2019

HRAJEME SI: Lego Duplo - Budujeme město

Lego Duplo. Věc, kterou jsem ještě před rokem vůbec nechtěla pořizovat, vůbec jsem s ním nechtěla začínat a stála jsem si za tím, že Duplo u nás nenajde místo, že si holky začnou hrát později až přímo s Legem, které máme z mého dětství schovanou tunu.

Vše se změnilo předloňské Vánoce, kdy moje ségra holkám pořídila pár sad se zvířaty. No a já následně měsíc na to využila spolupráce s eshopem Funkids a ty sady jsem jim doplnila.

Tak vznikl moc hezký základ, o kterém jsem napsala článek jak si Lego Duplo konečně získalo i nás a já na Duplo změnila kompletně názor. Překvapilo mě, jak je krásně vyrobené, jak je veliké a jak se jednoduše staví - a hlavně jaký má úspěch u celé rodiny :-).




Proto jsme se rozhodli, že ten náš základ ještě rozšíříme, že začneme budovat město a právě o tom bude dnešní článek.

ŠKOLKA


Blížily se Vánoce a s nimi bylo potřeba vymyslet adventní kalendář. Každý rok sestavuji jiný typ kalendáře a také ho jinak plním.

Když se nad tím člověk zamyslí, tak vytvářet a nakupovat blbinky do dvou adventních kalendářů, to by vyšlo hodně draho. Proto mě napadlo, že budou mít jeden společný a že v každém okénku (ruličce) budou mít jednu kostičku a na Štědrý den budou mít sestavenou kompletní Duplo Školku.

Připravila jsem ji tak, že co se nevešlo do ruliček, to bylo předpřipraveno na dřevěném tácku.




OBSAH BALENÍ

  • Figurka paní učitelky
  • Figurka chlapečka a holčičky
  • Figurka medvídka
  • Malé wc (2 části)
  • Umyvadlo
  • Konvice
  • Hrnek na nápoje
  • Kobereček
  • Dveře (2 části)
  • Komoda
  • 2 šuplíčky
  • 2 židle
  • 2 podložky na stavění
  • Kostka s malovaným obrázkem
  • Kostka s obrázkem toaleťáku
  • Kostka s obrázkem kosmetiky
  • Kostka s obrázkem sendviče 
  • Kostka s obrázkem knihy
  • Kostky s číslem 1,2 a 3 
  • Kostka jako stolek
  • Kostka pod konvici
  • 5 barevných kostek
  • 4 kostky střechy
  • Velká kostka s logem školky




Balení obsahuje celkem 39 kostiček.

Musím říct, že jsem ze školky opravdu nadšená a musím se i pochválit, protože lepší adventní kalendář jsem vymyslet prostě nemohla. Fakt.

Navíc pro milovnici školky, jako je naše Klaudinka, to byla opravdu trefa do černého.




Figurky dětí mají ve školce vše, co je potřeba. Mohou si sednout ke stolku a dát si svačinu - sendviče a k tomu se napijí z mega hrnku :-D. Také ale nesmí chybět wc, umyvadlo a toaletní papír.




Vymezený mají i hrací prostor. Roztáhnete látkový kobereček, na kterém si děti mohou hrát s medvídkem, kostkami s čísly anebo si číst knihu.




Paní učitelka na vše poctivě dohlíží.

V komodě u dveří najdete i dva malé šuplíky, které se dají vyndat a různě přemisťovat. No a vedle komody je připravena konvice na dolití čaje pro děti.




Cena: cca 499Kč


RODINNÝ DŮM


Rodinný dům je takovým mým osobním vytouženým dárkem k Vánocům.

Moc jsem si ho přála holkám pod stromeček pořídit, ale do poslední chvíle to kvůli financím nebyl jistý dárek. Nakonec to vyšlo a jsem za to moc ráda.

Právě díky rodinnému domu nám box s Duplem začal přetékat, protože se jedná opravdu o obsáhlou sadu se spoustou parádních kostek.




OBSAH BALENÍ

  • Figurka mámy
  • Figurka táty
  • Figurka dcery
  • Malé wc (2 části)
  • Umyvadlo
  • 2x modrá postel
  • 1x oranžová postel
  • Konvice, hrnec, talíř
  • Hrnek na nápoje
  • Bageta (dvojrohlik :-D)
  • Skřínka se zrcadlem (2 části)
  • Trouba v kuchyni (2 části)
  • Kostka s medvídkem
  • Kostka s toaleťákem
  • Kostka s budíkem
  • 5x podložka na stavění
  • 2x dveře (2 části)
  • 2x okna (2 části)
  • 4x komoda 
  • 3x židle
  • 5x kytka
  • Hřeben
  • Auto (2 části)
  • 20x ostatní kostky



Toto balení obsahuje celkem 69 kostiček.

Rodinný dům je opravdu dům. Kromě přízemí, ve kterém najdete kuchyň a koupelnu s wc, je ještě patro, ve kterém mají rodiče ložnici a dokonce i podkroví, ve kterém má pokojíček dcerka.

Největší úspěch má v této sadě auto, o které se mi holky perou, protože je v balení jen jedno a ony ho nutně potřebují mít obě, že. Známe :-D.




V přízemí se tedy nachází koupelna s wc, ve které najdete komodu (třeba na hřeben) a otevírací zrcadlovou skřínku.




V kuchyni je pro změnu trouba s obrázkem koláče. "Sporák" na hrnec a odkládací prostor třeba na kelímek nebo konvici. Taky tam nesmí chybět komoda na další serepetičky, jako třeba bagety.




V ložnici rodičů jsou dvě postele - asi manželská krize :-D. Komoda, hřeben, budík a dveře, které vedou na terasu.




V podkroví je umístěn pokoj pro děvčátko. Má v něm postel, květiny, dvě okna a medvídka.




Na terase je stolek s velkým talířem, bagety, hrnek, květiny a 3 židle.




Kam se na to hrabe domeček pro panenky. Je opravdu parádní a jsem moc ráda, že jsme do něj nakonec šli.

Abych pravdu řekla, tak mi v rodinném domě docela chybí schody, které by tam mohly být taky trochu pořešeny.

Rodinný dům je z mého pohledu opravdu velká paráda. Doporučuji ho jako jednu z prvních sad, klidně jako úplně první, pokud dítko zrovna neberou zvířata, a zakoupíte na eshopu Funkids.cz přímo ZDE.


Cena: 875Kč


PIZZERIE


Klaudinka je milovníkem pizzy, ale to byste nevěřili jak může dítě v 5 letech milovat pizzu. Takže když jsem vymýšlela, po čem ve spolupráci s Funkids sáhnu v novém roce, bylo jasno.

Když balení dorazilo, tak to byl doják. To se Vám přiznám, že jsem normálně zamačkávala slzu.

Klaudinka zrovna přišla ze školky, když jsem jí ukázala, co přišlo. Hned ke mně přišla, objala mě, zmáčkla mě v tom objetí a řekla "děkuju ti maminko".




OBSAH BALENÍ

  • Figurka holčičky
  • Figurka pána (táty)
  • Figurka číšníka (rozvozce pizzy)
  • Vršek slunečníku
  • Tyč na slunečník
  • Kostka jako světlo pod slunečník
  • Kostka s obrázkem zmrzliny
  • Šlehačka na zmrzlinu
  • Kelímek jako hrnek či kornout na zmrzlinu
  • Motorka
  • Talíř
  • Mobilní telefon
  • Zelená popelnice
  • 3x pizza
  • 2x žlutá židle
  • 2x podložka na stavění
  • Zelená komoda
  • Kostka jako pokladna
  • Kostka s obrázkem peněz
  • Kostka s obrázkem rajčat
  • Kostka s obrázkem sýru
  • Kostka s číselníkem pece
  • Kostka s obrázkem solničky
  • Pec s otevíracími dvířky (4 části)
  • 6x kostka střechy
  • 20x další kostky




Pizzerie obsahuje celkem 57 kostiček.

Pizzerie samozřejmě obsahuje pec na pizzu, která je prosím pěkně oboustranná! Takže z jedné strany dáte pizzu jakoby péct a z druhé strany ji můžete doslova před zraky zákazníků z trouby vytáhnout.




Pizza je tak veliká, že přesahuje celý talíř :-D.




Když se u rodinného domu přetahovaly o auto, tak se v pizzerii ty moje cácory začaly přetahovat i motorku. Musím ale říct, že motorka je vážně parádní! Není to žádné béčko! Je bytelná a fakt pěkná.




No a aby to nebylo jen o pizze, tak si můžete postavit i stánek se zmrzlinou. Na kelímek nasadíte šlehačku či kopeček zmrzliny a můžete si po velké porci pizzy i zamlsat.




Od pizzerie jsem neměla moc velká očekávání, ale musím říct, že mě nadchla a je naprosto skvělá a to včetně popelnice! Pizzerii zakoupíte na eshopu Funkids.cz přímo ZDE.


Cena: 645Kč


ZÁVĚREM

Změna názorů na Lego Duplo stále pokračuje a je čím dál tím silnější.

Na jednu stranu mě mrzí, že jsme s Duplem nezačali již mnohem dřív - neměli jsme si ho ani kde vyzkoušet, třeba bych názor změnila už před lety. Ale na druhou stranu holky baví neskutečně, Klaudinku baví na maximum i v 5 letech, takže jsme zas tak o moc nepřišli.

Teď už se chystám jen ladit neutrálními kostkami, aby bylo víc možností stavění, ale musím říct, že mě velmi zaujala i novinka - hasičská stanice s autem, které bliká a hraje - tu asi taky budeme potřebovat :-D.

Žádné komentáře:

Okomentovat