16. února 2019

VYRÁBÍME: Ledové ozdoby z ptačího zrní

Přibližně asi 14 dní zpátky jsem objevila krásnou inspiraci na ledové ozdoby z ptačího zrní nebo šípků a jiných přírodnin, tak jsem si říkala, že to zaručeně musíme vytvořit a pak ho v parku někam zavěsit.

To je tak, když plánujete plánujete, ale blbě :-D.

Dřív se mi na blog článek nevešel a teď už je pozdě. Třeba se ale najde někdo, ke komu ještě jaro nedorazilo a tuto inspiraci využije. A i kdyby ne, určitě tu počká na příští zimu :-D.




CO BUDETE POTŘEBOVAT

  • Zrní pro ptáky
  • Formičky (např. silikonové)
  • Vodu


POSTUP

Úplně jednoduše si připravíte formičky, ze kterých krmítko vyrobíte.

Nasypete do nich zrní pro ptáky, zalijete vodou a necháte zmrazit.

Pak už si jen vyberete vhodné místo k zavěšení.




A samozřejmě je potřeba načasování a ne, abyste dopadli jako já, a věšeli je sice v polovině února, ale pomalu v mikině, protože je venku krásné jaro :-D.

Pokud nemáte silikonové formičky, můžete použít i tvořítko na led. Jen v tomto případě je potřeba přidat šňůrku, která do ledu přímo zamrzne.

Tento zajímavý nápad jsem objevila díky Pinterestu na stránce Helloglow.co přímo ZDE. Určitě si ale projděte celý web, inspirace tam najdete mnohem víc :-).




Musím říct, že vypadají opravdu krásně a vidět na podzim nebo v zimě v parku takto ozdobený celý stromek, tak se u něj zastavím a budu se kochat :-).

Žádné komentáře:

Okomentovat