23. února 2019

HRAJEME SI: Ravensburger zvířecí puzzle pro děti ve věku 2+

Sofinku začalo zajímat skládání a to ve velkém. Jenže vkládačky už jí nebaví a puzzle mám až s  dílky dřevěné, protože Klaudinku dřív puzzle nebavily.

Věděla jsem, že jsou dvoudílné puzzle ale já sháněla reálnější podobu těch zvířat, jenže jsem žádné nenacházela.

Tak jsem si řekla, že jim dám šanci a třeba budu mile překvapena.

No, a přesně tak to bylo :-).

Tak se na ně pojďme podívat.




MILOUČKÁ ZVÍŘÁTKA


První sadou, na kterou se podíváme, jsou Miloučká zvířátka. Sada obsahuje celkem 9 druhů puzzlí po dvou dílcích a zmíněná zvířata jsou dětem v tomto věku už dobře známá.




SADA OBSAHUJE

  • Psy
  • Slony
  • Králíky
  • Krávy
  • Šimpanzy
  • Lvy
  • Kočky
  • Kachny
  • Koně




Dílky jsou z pevného kartonu, snadno spojitelné a nejvíc mě překvapilo, jak jsou velké. Dítko je má větší, než svoji dlaň.




Musím říct, že jsou puzzle opravdu krásné, překvapily mě. Některé obrázky se mi líbí víc, jiné méně, ale zpětně mě mrzí, že jsem jim nedala šanci už dřív. Sofinka je ve 2 letech staví už docela na jisto, ale baví jí moc a hrajeme si s nimi každý den.



ZVÍŘECÍ RODINKY


Jako další sadu jsem zvolila zvířecí rodinky. Ty už jsou více malované, než ty předchozí puzzle, které se mi líbí o kus více. Některá zvířata se opakují. Například lev se mi mnohem víc líbí v první sadě, ale třeba slon se mi víc líbí v této sadě.




Stejně jako předchozí puzzle, tak i tyto jsou v takovém rámečku. Jenže u těch předchozích jsem rámečky vyhodila. Byly si dost podobné a přišlo mi, že by je jen tak dohromady nedala. Jenže u těchto puzzlí se dost liší barva a daly by se jednoduše skládat do rámečku. Takže tady jsem rámeček nechala.

To by mě zajímalo, jak to řešíte Vy? Já totiž většinou rámečky vyhazuju a zatím mi nijak zvlášť nechybí, jenže tady jsem se docela zarazila.

To mi teda prosím napište, jak to máte Vy, protože fakt nevím :-D.




SADA OBSAHUJE
  • Pandy
  • Tučňáky
  • Slony
  • Zebry
  • Lvy
  • Hrochy
  • Koaly
  • Gorily
  • Klokany




Stejně, jako předchozí puzzle, tak i tyto mají krásné, pevné, veliké dílky.




ZVÍŘÁTKA NA FARMĚ


No a aby to nebylo na stejné brdo, sáhla jsem ještě po sadě puzzlí, které se skládají ze dvou, čtyř, šesti a osmi dílků. Takže může dítko postupně trénovat těžší úroveň.




SADA OBSAHUJE

  • Ovce/Slepice 2díly
  • Prase/Husy 4 díly
  • Kráva/Kočka 6 dílů
  • Kůň/Pes 8 dílů




Opět krásně veliké puzzle. Dvojdílné jsou velké jako moje dlaň, ostatní se postupně zmenšují, ale ve finále jsou všechny obrázky stejně veliké.




ZÁVĚREM

Kolikrát si takhle podobně něco vyhlídnu, ale pátrám, jestli nenajdu ještě něco lepšího, hezčího. Ale nakonec stejně zůstanu u toho původně vybraného a zpětně se plácám do čela, že jsem to odkládala a nepořídila dříve.

To je přesně příklad těchto puzzlí, které sice nejsou s reálnými obrázky, ale jsou krásné, pevné, veliké a jednoduše se staví.

Když jsem dala Sofince skládat dřevěné, nešly jí dobře zacvaknout do sebe a to jí rozčilovalo, že je nemůže postavit, že to nejde. Tyto staví krásně sama bez mojí pomoci a postaví i vícedílné.

Doufám, že Vám tato moje recenze pomůže v rozhodnutí a nestane se Vám, že je budete zbytečně odkládat. Jsou opravdu krásné a doporučujeme je na maximum.

Pokud Vás zaujmou, určitě mrkněte na eshop Funkids.cz, kde jich najdete mnohem víc. Obecně jsou Ravensburger puzzle kvalitní a velmi známé.


ODKAZY NA ESHOP

Žádné komentáře:

Okomentovat