8. října 2019

LUŠTÍME: Časopis Tečka - říjen 2019

Před pár dny vyšlo říjnové číslo časopisu Tečka, které jsme my, jako předplatitelé (jak jinak, že?), měli doma hezky o den dříve :-).

V říjnovém čísle je opět mnoho luštění a zajímavých informací o stromech a podzimu jako takovém.

Objevíte první díl podzimní abecedy a zahrajete si hru Dubánku, pojď domů! Přečtete si další díl miničtení, tentokrát s názvem Ulétl nám dům a vyrobíte si kaštánky. Také zjistíte, proč na podzim žloutne listí a vrhnete se na další únikovku.




A CO SE NÁM LÍBILO NEJVÍCE?

 
1. HLEDÁNÍ V LESE

Hledání na této straně neni úplně jednoduché, že předměty najdete rychle, i proto nás zaujala. A zároveň je potřeba vyluštit i tajenku, která se skrývá pod obrázky.
 



2. BLUDIŠTĚ

Už se budu opakovat po xté, ale bludiště Klaudinka cíleně vyhledává. Období bludišť má už pěkně dlouhou dobu a pořád jí baví. I proto jsem ráda, že vznikla Tečka, kde jsou bludiště zase o level náročnější.




3. PODZIMNÍ ABECEDA

První díl podzimní abecedy obsahuje písmena od A po K.

Ke každému písmenu je připravený nějaký text se zajímavými informacemi, křížovka nebo jiné luštění.

Moc hezký nápad :-).




4. DUBÁNKU POJĎ DOMŮ

S objevením Dubánků začala moje druhá láska :-D. Hned chvilku po prvním čísle jsem si objednala jejich knížky a brzy budu mít doma i jejich úžasné Dubnetky.

Jsou to geniální úžasňáci a hltám každý obrázek. Holkám se taky moc líbí a když jsem je ukazovala mamce, byla z nich taky nadšená. Takže se nám doma rozjede asi trochu Dubánčí závislost :-D.

V tomto čísle, přesně uprostřed, narazíte na hru Dubánku pojď domů.




5. DUBÁNCI

Zde platí to samé, co jsem psala výše. Nemůžu se dočkat dalších obrázků :-).




6. HRA NA MALÍŘE

Hra na malíře mě zaujala především proto, že se jedná o jiný styl a způsob vybarvování, který ve finále vypadá nádherně. Klaudinka zrovna neměla náladu malovat, ale mě to zaujalo moc a určitě to v brzké době vyzkoušíme na větší ploše.


 

7. ÚNIKOVKA

Únikovka bude tedy zřejmě pravidelnou součástí Tečky. Jsem moc ráda, že se znovu v dalším čísle objevila a musím říct, že se mi tahle snad i líbí víc, než ta předchozí. Jen tak dál!




ZÁVĚREM

Upřímně řečeno Puntík je prostěě Puntík, toho nic jen tak nepřekoná a ani se mu to nepřiblíží. Takže i u Klaudinky pořád vede hlavně Puntík, ale věřím, že postupem času, až z Puntíka bude doslova vyrůstat, tak dá víc a víc šanci Tečce.

Z časopisů, které jsme zatím zkoušeli  (Rozmarýnka, Nedělníček, Předškolák, Šikulka ..), mají holky v ruce nejčastěji právě Puntíka s Tečkou.

V trafice stojí číslo 45Kč, ale pokud si časopis předplatíte, vyjde Vás na 35Kč a samozřejmě k předplatnému nesmí chybět ani plánované speciální příbaly :-).

Žádné komentáře:

Okomentovat