27. října 2019

PEČEME: Tescoma vykrajovátka na podzimní a halloweenské sušenky + RECEPT

Musím říct, že má Tescoma opravdu všechno krásně vyladěné a promyšlené tak, že v jejich sortimentu najdete opravdu vše, co potřebujete.

My si už mnoho let docela potrpíme na různé vychytávky do kuchyně, ale taky na všemožné i nemožné drobnosti, formičky vykrajovátka apod.

V dnešním článku jsem pro Vás, ve spolupráci s Tescomou, sepsala recenzi na krásná podzimní a halloweenská vykrajovátka a připravila jsem zároveň i recept, protože se u těchto vykrajovátek žádný tip nenachází.



PODZIMNÍ VYKRAJOVÁTKA

Moc se mi líbí, jak Tescoma přizpůsobí i barevnost konkrétních druhů vykrajovátek.

Jsou plastová ale pevná, silná a krásně s nimi pracují i děti. Setkala jsem se už s plastovými vykrajovátky, která byla křehká a nevydržela silnější nápor a setkala jsem se také s kovovými, která byla ostrá, že by se o ně poranil i dospělý.

S těmito se dobře pracuje i malým dětem.




Ze zadní strany najdete parádní vychytávku v podobě navlékacího kroužku, abyste je měli vždy pohromadě a nemuseli je hledat po šuplíkách.
 



Sada obsahuje celkem 8 vykrajovátek:

  • Srdčitý list 
  • Draka
  • Kaštan
  • Javorový list
  • Ježka
  • Deštník
  • Dubový list
  • Žalud




A takto už vypadají navlečená na kroužku.




Vy, kteří mě sledujete delší dobu, tak víte, jak moc jsem (ne)zručná. Ale tady jsem se hecla, protože máme několik let úžasné zdobící pero, taky od Tescomy, se kterým dokáže krásně pracovat i ten největší nešika. Zdobené jsou čistě ve vodní lázni rozpuštěnou čokoládou na vaření.




HALLOWEENSKÁ VYKRAJOVÁTKA 

Na Halloween se názory dost různí. Z jedné strany je tento svátek odsuzován, že není náš a z druhé strany je lidmi užíván i přes to, že není náš.

Já bych si přála jednou zažít ten opravdový Halloween se vším všudy. Odjet někam do zahraničí a zažít tu správnou atmosféru.

Tím, že máme děti ve školce/škole, kde se učí anglický jazyk ve velkém, tak se tam prožívá i Halloween a já jsem za to moc ráda. Holky ho milují a jsou schopny celý rok poslouchat halloweenské písničky a těší se na další "oslavu".




I v tomto případě vykrajovátka obsahují praktický kroužek, na který je můžete pověsit a mít je tak přehledně všechny pohromadě.



Sada obsahuje celkem 8 vykrajovátek:

  • Netopýr
  • Dýně
  • Kočka
  • Duch
  • Náhrobek
  • Strašidelný dům
  • Rakev
  • Čarodejnici



A takto už vypadají nasazená na praktickém kroužku.




Stejně jako u podzimních jsem i tyto nazdobila jednoduše čokoládou na vaření, kterou jsme rozpustili ve vodní lázni a zdobila jsem pomocí zdobícího pera od Tescomy.




RECEPT NA CELOZRNNÉ SUŠENKY SE SKOŘICÍ


Suroviny

  • 250g celozrnné mouky
  • 125g másla
  • 2 lžíce kokosového sirupu
  • 1 vejce
  • Skořice


Postup

Všechny suroviny promícháme a těsto necháme chvilku odležet.

Pak už si jen vyválíme silnější plát, vykrájíme tvary a pečeme v předem vyhřáté troubě na 160°C přibližně 15 minut.

Jakmile začaly zlátnout, tak jsem je vyndala.

Těsto jsem při válení nemusela podsypávat, ale pokud to pro Vás bude lepší, tak si pracovní plochu zlehka posypte moukou. A pokud nemáte zrovna po ruce kokosový sirup, můžete použít třeba datlový - jen se Vám sušenky zabarví zlehka do růžova.

Na válení používáme menší plastový váleček, taky od Tescomy (překvapivě :-D), protože se nám s ním pracuje nejlépe a těsto se na něj vůbec nelepí. Navíc má i gumičky , který mi nastavíte tloušťku těsta a už se Vám nestane, že budete mít těsto v nerovnováze.


ZÁVĚREM

Já tyhle "serepetičky" opravdu miluju a čím jsou holky starší, tím mě to baví víc a víc.

Tescoma je pro mě zárukou kvality a sázkou na jistotu. 

S vykrajovátky se pracuje bez problémů a sušenky se nad mé očekávání moc povedly.

Určitě doporučuji pořídit i zdobící pero, které je skvěle vymakané a váleček si také nemůžeme vynachválit - ten je zrovna v akci za pár korun.

Pokud Vás razítka zaujala a chtěli byste si je také pořídit, najdete je klasicky v kamenných obchodech Tescoma anebo na eshopu https://eshop.tescoma.cz/


Cena:

Žádné komentáře:

Okomentovat