28. října 2019

CO NA SEBE: Nezateplený softshellový komplet UNUO

Koncem srpna mě oslovilo Unuo, jestli bychom s holkama nechtěly otestovat jejich oblečení.

Co si budeme povídat. Unuo je takové Ferrari mezi dětským oblečením, jen u nich není možnost šít na míru - v tom jejich množství, které měsíčně vydají, je to logicky nemožné.

Ale právě to jsem já osobně považovala za mínus, protože zrovna Klaudinka je drobek a vždy jsem jí musela nechat kalhoty šít na přesnou míru anebo kupovat pouze ty s regulací. Do oblečení odpovídající její velikosti by se mnohdy vešla dvakrát.

Napsala jsem, že mi zrovna končí jedna dlouhodobá spolupráce a svěřila se jaké mám obavy, když nejsou šité na míru.
S Petrou jsem si moc hezky psala, vše mi vysvětlila a nakonec jsme se dohodly, že mi pošlou pro holky nějaké překvapení.

Byla jsem z toho dost nervózní a zároveň jsem se těšila. Nečekala jsem, že přijde taková nádhera a v tu ránu nastal můj problém ve smyslu, že bych jim to nejraději jen pověsila na parádu a v žádném případě jim nic takového nemůžu dávat do školky, vždyť je to škoda! :-D. 




Holkám v balíčku přišla každé bunda a softshellové kalhoty - pro Sofinku batolecí a pro Klaudinku klasické a překvapilo mě, jak jim to krásně sedlo a hlavně jak neuvěřitelně je to oblečení lehoučké


SOFTSHELLOVÁ BUNDA

Bunda je tak nádherně přenádherná, že se hodí i jen tak do města. Holkám ji dávám do školky když jedou třeba do divadla nebo ji mají na běžné nošení jako takové to "čančavé oblečení".

Přijde mi k neuvěření, jak je lehká - doslova jako pírko a tak moc slušivá.

Jen mi u ní chybí guma ve spodní části na utažení, protože holkám od těla docela odstává a bylo by naprosto dokonalé, kdyby šla ještě navíc stáhnout více k tělu.




Bunda nemá klasické poutko, ale poutko najdete na kapuci. Kapuca má navíc reflexní nažehlovačku, což je z mého pohledu skvělé umístění právě takového bezpečnostního prvku. Střih kapuci je skvělý v tom, že zakrývá i čelo.




Zip má pro lepší zapínání a rozepínání navíc gumičku s logem. A veliký plus vidím i v tom, že když se bunda zapne až nahoru, tak zároveň kryje krk - což je parádní, když se třeba zapomene nákrčník nebo když se nečekaně zkazí počasí.



Další bezpečnostní prvky v podobě reflexních nažehlovaček jsou na jednom z rukávů a větší je ve spodní části zad bundy.






Rukávy mají klasické náplety, které hezky drží kolem ruky a nikde neškrtí.




No a bunda má také i kapsy na poklady, které holky sbírají po cestě - především kamínky, kaštany apod. Však to určitě všichni znáte.




SOFTSHELLOVÉ KALHOTY

I když vypadají stejně, tak jsou odlišné. Sofinka má na kalhotech vyšší pas a má náplet i dole u kotníků. Klaudinka nemá tolik vysoký pas a kalhoty jí končí na gumu. Zároveň má Klaudinka kapsy a Sofinka kapsy nemá.

Já raději preferovala vždy softky bez kapes, aby do nich neschovávaly poklady, které pak při praní zapomenu vyndat :-D. A stejně tak jsem vždy preferovala náplet u kotníků, protože mi přišlo, že kolem nohy lépe drží a že pak netáhne dovnitř.

O to víc jsem byla zvědavá, jak tohle celé testování a porovnání dopadne.



SOFINČINY KALHOTY

Sofinčiny kalohoty mají tedy vyšší náplet v pase a je fakt, že je má doslova až pod prsa - což jsem ráda a ničemu to nevadí. Naopak ji vydrží opravdu dlouho a je celá hezky schovaná. Na fotce je přední část kalhot.



Na zadní části kalhot je logo Unuo jako reflexní nažehlovačka.
 



A mají tedy i náplet kolem kotníků, což mám já osobně opravdu ráda. Nejen, že hezky obepnou nohu ale také, když v zimě nebo v dešti obouvá holiny nebo sněhule, tak se ji nohavice nevytahuje a krásně do bot zapluje.




KLAUDINČINY KALHOTY

Klaudinčiny kalhoty mají nižší náplet v pase, ale asi je to spíš o zvyku. Nemůžu říct, že by ji táhlo na záda nebo že by to byla nějaká nevýhoda. Spíš jsem si zvykla, že má u předchozích softek náplet vysoký a stejně tak si zvykám na tento nižší.




Nohavice mají tedy dole místo nápletu klasicky látku a nohavice zůstává otevřená. Toho jsem se obávala, aby ji pod kalhoty netáhlo. Každý preferuje něco jiného - někdo právě náplet a někdo tento způsob.  I proto je super, že existuje tolik možností a každý si může vybrat dle svého.




V zadní části nohavice je guma, díky které se nohavice dá dobře přetáhnout třeba přes holiny - pokud dáváte kalhoty přes a na druhou stranu trochu stahuje látku kolem kotníků.




REFLEXNÍ PRVEK NA ZADNÍ ČÁSTI KALHOT

V obou případech mají kalhoty na zadní části reflexní pruh, který může zároveň sloužit jako poutko pro zavěšení. Přeci jen ve školce mají většinou podobné oblečení děti pověšené na háčku, takže veliké plus, že jdou zavěsit i kalhoty.




UNUO V AKCI

Když jsem jim komplet poprvé oblékla, tak ho nechtěly sundat a jsem opravdu ráda, že jim zatím nevadí chodit ve stejném oblečení - zároveň doufám, že jim to takhle zůstane ještě dlouho, protože je to absolutně TOP!

Ve stejný den jim k tomu dorazily nové boty, které na internetu vypadaly mnohem světlejší ale přišly ve stejné barvě, jako komplet.

Prvotní nadšení bylo obrovské a nemohly jsme se dočkat, až v nich vyrazí poprvé ven.




Na první "venčení" Unuo oblečení jsme využili Hornickou pouť, na kterou jsem jim dala jenom bundu, protože to je akce města a chtěly být načančané. A tady vidíte, jak nádherně vypadají i jen tak do města jako "frajeřina". 




Přeci jen když se vybírají softky, tak člověk kouká hlavně na to, aby byly vhodné především do školky nebo do přírody apod. A mně osobně by nikdy nenapadlo, že budou tak nádherné i na běžné nošení




A samozřejmě, že je nosíme často i ven. Nevydrží chvíli čisté, což je na jednu stranu mínus, když je potřebuji fotit do recenze, ale na druhou stranu je fakt využíváme ve velkém. A sranda je, že na každé fotce mají jinou barvu - nedá se podle mě pořádně zachytit.




Tady zrovna vidíte, že sofinčiny kalhoty s nápletem kolem kotníků zapadnou samy od sebe do boty a také vidíte, že i když jsem se obávala, jak Klaudince budou nohavice odstávat, tak je pro mě překvapením, že docela hezky kolem nohy drží.




Jen bych si vážně moc přála, aby se bunda dala stáhnout více k tělu a byla upnutější, protože opravdu odstává a trčí. Bundy, které holky nosí do školky se stáhnout dají a když hodně fouká, tak je to parádní vychytávka.




Bunda je dlouhá, takže mají schovaný i zadek a rukávy jsou také delší, že si naše věčně vymrzlá Klaudinka ráda schová i celé ruce.




PARAMETRY
  • Voděodolnost 7.500 mm vodního sloupce
  • Prodyšnost 2.000g/m2


ZÁVĚREM 

Všichni jsme si oblečení zamilovali na maximum i když mám pár výtek, které jsem výše zmínila.

Zatím jsem neshledala žádný větší problém, co by nám vadil a jsem ráda za takovou zkušenost, protože jsem měla veliké obavy v tom, že oblečení sedět nebude pokud není vyloženě na míru.

Nemusíte se tedy bát, že by nesedlo. Klaudinka má kalhoty 116/122 a sedí skvěle i přes to, že nosí většinou 110 ale chtěla jsem, aby ji vydržely dlouho. No a Sofinka má 98/104, což tak nějak více méně kolem té 98 nosí.

Nejvíce ze všeho mě překvapila ta lehkost. Až jsem měla chvílemi pocit, že když oblečení vyhodím do vzduchu, tak zůstane lítat :-D. Je opravdu tak moc lehoučké, že ty děti snad ani neví, že jsou oblečené.

Takže za nás mohu Unuo opravdu doporučit a pokud Vás zajímá více informací a chcete se podívat, co dalšího nabízí, vše najdete na eshopu https://www.unuo.cz/.



Žádné komentáře:

Okomentovat