16. srpna 2017

UČÍME SE: Kouzelné čtení - Doprava

Na kouzelném čtení ujížedíme od loňských Vánoc celá rodina. Hned, co jsem zjistila, že vyjde další knížka s názvem Doprava, tak jsem věděla, že jí pro Klaudinku musím mít!

Ona je taková holčičí podobně jako já :-D Miluje auta a dopravní prostředky - hlavně mašiny. Nejede nikam na výlet bez jednoho z minicooperů, kterými nás pravidelně zásobuje mamka.

Albi nedávno zveřejnilo příspěvek, že hledá blogery/blogerky ke spolupráci. Využila jsem situace a i když píšu blog jen chvilku, tak jsem se s malou nadějí přihlásila a vyšlo to!

Díky této příležitosti jsem obdržela ke zrecezování 3 knihy kouzelného čtení a mezi nimi byla i vytoužená Doprava! Takže radost opravdu neskutečná :-) 




ROZDĚLENÍ DVOUSTRAN

Každá dvoustrana je tématicky rozdělena:

  • Dopravní hřiště
  • Doprava ve městě
  • Záchranáři
  • Na letišti
  • Na stavbě
  • Na farmě
  • Železnice
  • Lodní doprava

A já se o třech z nich trochu rozepíšu :-)

Tato dvoustrana je zaměřena na letiště. Dozvíte se základní názvy ale také rozšířené informace, které se letiště týkají. Třeba co je "followmíčko" (novinka i pro mě :-D ) a jakou má na letišti roli nebo také například co je les antén a proč má letadlo na příďi meteorologický radar.




Dvoustrana zaměřená na záchranáře baví Klaudinku nejvíc. Řeší se tam několik různých situací - požár, topící se člověk a autonehoda. Dozvíte se zajímavé informace o cisternové stříkačce, odtahové službě nebo o tom co znamená "randevú".




Na farmě je dvoustrana zaměřená na všechno možné, co se týká zemědělství. Zde se dozvíte informace o tom, jak funguje sklízecí řezačka, traktor s pluhem nebo co je silo. Zajímavé informace se dozvíte ale také o zvířatech - koze, praseti nebo huse.




VYSVĚTLIVKY IKONEK

  • Knížka - základní názvy a informace
  • Žárovka - další doplňující informace
  • Ikona pro zvuky a dialogy
  • Kostky - jednoduchý a těžší kvíz
  • Nota - písnička
  • Ikona pro zopakování
  • Ikona pro zastavení





CO SE DÍTĚ UČÍ
  • Dopravní prostředky
  • Dopravní značky
  • Rozšiřuje slovní zásobu
  • Zvětšuje rozhled o různých věcech
  • Porozumět situacím a souvislostem

DOPORUČENÝ VĚK

Ve srovnání s hravým učením je vidět, že je pro starší děti. Písničky jsou delší, jsou poučné a tématické a kniha je celkově mnohem obsáhlejší a detailnější. Ty 3 roky mi přijdou zhruba akorát ale nové informace tam byly i pro mě. Klaudince je 3,5 a po několikadenním testování jsme knížku schovaly k Vánocům :-)

Knihu můžete zakoupit například na oficiálních stránkách Albi

Cena: 359Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat