19. listopadu 2019

HRAJEME SI: U nás doma - Prostorový domeček (Nápady pro Aničku)

Před rokem jsem pro Vás recenzovala zajímavé hry z eshopu blogu Nápady pro Aničku, který je velikou inspirací a dlouhodobě ho sleduji. Recenzy na hry Jak rostou? a Čarohrátky najdete ZDE

Mimojiné na eshopu najdete také zajímavou skládanku s názvem U nás doma.

U nás doma je prostorová skládanka a vystřihovánka, kterou si kompletně celou můžete vyrobit podle svých představ. Je jen na Vás, jakou zvolíte barvu zdí, podlahy, ledničky, oblečení anebo jaké budou mít Vaše postavičky vlasy.




Sada obsahuje 8 archů velikosti A4, ze kterých vzniknou celkem 4 místnosti. Dále obsahuje 26 barevných samolepek, kterými si Váš dům můžete vyzdobit, obálku knihy a také 5 postaviček rodiny. 




Obálka bude ve finále rozdělena na dvě části.




PŘÍPRAVA

Abyste si vše řádně připravili, v první řadě musíte celý dům vybarvit - přeci ho nenecháte černobílý že? Přichystejte si pastelky nebo fixy a pusťte se do vybarvování. 




Stránky můžete rozdělit mezi členy rodiny anebo vše nechat čistě na dětech. My zvolili strategii v tom, že jsem poslouchala pokyny a vybarvovala podle přání. Takže takhle nějak zhruba náš dům vypadá - samozřejmě růžový pokoj nesmí chybět.




Dále prostor před domem s malou zahrádkou květin, koupelna, kuchyň a wc s pračkou.




Nefotila jsem jednotlivě každou místnost, už tak to tady bude přefotkované. Pro přehled to stačí, řekla bych.






KOMPLETUJEME

Vybarvování bylo super. To je taková relaxace a člověk si u toho i odpočine, pokud zbytečně moc nepřemýšlí nad tím, jakou barvu zvolí a jestli se tohle hodí k tamtomu. 

Z kompletování jsem měla ale strach a i proto jsem to odkládala a odkládala a nechala na manželovi :-D. Detaily z vyřezávání a lepení nemám, protože byla docela napjatá atmoška u nás doma a stalo se nám, že se řízlo moc a že se pak i moc lepilo. 

Tak se muselo trochu i zachraňovat :-D.




Zkompletovaný domeček je velikosti A5 a aby se Vám lépe zavíral, můžete si ho ozdobit mašlí. My máme mašli na kilometry dlouhou, protože se na ní Klaudinka zároveň učí vázat - konečně.




Takto nějak by měl vypadat rozložený. Budeme dělat, že se mi zrovna při focení nerozlepil co se týče horních částí místností :-D. Najednou spolu prostě přestaly kámošit a šly od sebe. Ach jo. Až přijde manžel, tak to dá dohromady. Co já bych si bez něj počala.




VÍTEJTE U NÁS DOMA

A tady jsou detaily z našeho stavení :-D.

Bylo docela náročné to správně zohýbat. Bála jsem se, že to natrhnu nebo že mi to někde praskne, ale drobné ruce dětí si s tim jednoduše poradí.

Moc se mi líbí, jak jsou některé části vystouplé. Připomíná mi to takové ty pohádkové knihy z dětství, na kterých jsem vyrostla.




Otevírací skřínky, dveře, vystouplej stůl s lavicí apod.




Vana byla docela oříšek, ale zvládli jsme to. A umyvadlo je také vystouplé, jen se mi na fotku zrovna nepostavilo a já si toho dřív nevšimla.




Pohled do dvou celkových místností.





RODINKA

Aby tak krásný, ručně zpracovaný a prožitý dům nebyl jen tak prázdný, čeká Vás v něm pětičlená rodinna - máma, táta, brácha, ségra a pes.




Figurky dobře samy o sobě stojí. Pro lepší manipulaci můžete vrchní části k sobě slepit, ale já je nechala tak, jak jsou - přijde mi, že takto mají lepší balanc.




ZÁVĚREM

Upřímně řečeno to byla výzva a jsem ráda, že máme konečně hotovo :-D. Každopádně pro nepříznivé počasí a krátké zimní dny je to ideální rodinná aktivita, do které dáte každý kus sebe a kterou vytvoříte společně jako rodina. 

Tento "Pop-up" domeček najdete na eshopu blogu napadyproanicku.cz přímo ZDE.


Cena: 145Kč




VYUŽIJTE AKCE 2+1 ZDARMA, KTEROU MŮŽETE VYUŽÍT DO NEDĚLE 24.11 2019.

STAČÍ JEN PŘI OBJEDNÁVCE DO POZNÁMKY NAPSAT "2+1KAROL".

ZÍSKÁTE CELKEM 3 DOMEČKY K DOTVOŘENÍ.

Žádné komentáře:

Okomentovat