26. listopadu 2019

MALUJEME: Baby Roo - Jemné ekologické voskovky na papír i na tělo

Nejen při halloweenském období, ale také při různých kostýmových oslavách, dětských akcích nebo masopustu se řeší malování na obličej.

Někde si vystojíte pěkně dlouhou frontu, aby se Vaše dítko dostalo na řadu. Jinde pro změnu zaplatíte nemalé peníze pro to chvilkové štěstí, že má dítě na obličeji Spidermana nebo že je jako Elsa.

Dost se řeší také otázka domácího malování na obličej. Jaké barvy použít? Jsou ty, přímo určeny na obličej, opravdu vhodné? Však jednou za čas se to nezblázní ne?

Před několika týdny jsem dostala nabídku vyzkoušet jemné ekologické voskovky, kterými se údajně dá malovat i na obličej a na to já zrovna dost slyším - jelikož se v té době blížil Halloween, tak jsem si řekla, že to je ideální příležitost na řádné otestování i když budou voskovky více na těle, než na papíře.

Jedná se o značku BabyRoo, o které jsem ještě upřímně neslyšela ale setkala jsem se s ní i na veletrhu Rosteme pro život, tak si troufám říct, že se u nás začíná docela i rozšiřovat.




O BABY ROO

Tyto jemné voskové pastelky jsme dostali na otestování v sadě 12 kusů, ale vyrábí se také sada 24ks a dokonce i 36 kusů.

Já teda musím říct, že by holkám těch 12 kusů stačit mohlo, i když se to kolikrát neobejde bez boje, že obě najednou potřebují stejnou barvu, ale těch 24 mi přijde pro dvě děti naprosto ideál - takový ten klid a mír a pokud máte dětí víc, tak bych rovnou sáhla po tom největším balení. Pro dobro celé rodiny, bych řekla :-D.

Jdou krásně umýt a to jak z obličeje a těla, tak i ze stolu, podlahy apod. Stačí jedním tahem otřít a barva téměř zmizí, druhým tahem jen doladíte k dokonalosti a barva bude úplně pryč. Zároveň jsou dobře vypratelné.


OBSAH BALENÍ 

Balení obsahuje celkem 12 odstínů jemných voskovek.




Jsou uloženy v krásném a pevném balení, ze kterého se dobře vytahují a dobře se do něj vrací. Toto balení na dětském stole nezabere žádné místo a je praktické i pro malé dětské ručky.




Při otevírání jednotlivých voskovek je potřeba vynaložit krapet více síly, ale nic co by nezvládlo i malé 3 leté dítko. Stačí jen trochu zabrat.




Voskovky se dají vytáhnout až do takového maxima a to už holky zhruba 1cm umalovaly.




NA TĚLO I NA PAPÍR

Stačí jen jemný dotyk a krásně zlehka malují na tělo. Stejně tak stačí jemný dotyk a krásně sytě malují i na papír. Děti nemusí ani trochu tlačit, jen jemně vést voskovku po papíře a vzniknou sytá veledíla malých Piccasů.




Když budete chtít své výtvarné tvoření zpestřit, můžete si vzít na pomoc štětec různých velikostí anebo jen namáčet prst ve vodě a zkusit všechny barvy rozetřít.




Vrchní část "trávy" je rozetřena prstem a spodní část je čistě voskovkou.




Na tělo malují až neuvěřitelně krásně. Nečekala jsem tak syté a výrazné barvy. To pro mě bylo velkým překvapením až šokem :-D.




NAŠE MALOVÁNÍ NA OBLIČEJ

Ze všeho nejdříve jsme je samozřejmě využily na obličej a halloweenské akce pro děti. Sofinka se toho letos nijak zvlášť účastnit nechtěla, ale Klaudinka se nemohla dočkat, až bude zmalovaná a moc se těšila!



První fotka je ze školky, kde měli malou školkovou halloweenskou akci a druhá fotka je ze školní velké halloweenské akce, na kterou chtěla své líčení o kus změnit. Tak jsem dala na její pokyny :-D. 




NAŠE MALOVÁNÍ NA PAPÍR

Klaudinka ještě nedávno nebyla vůbec kreslící a malující, ale poslední dobou jí to baví a já jí nechávám prostor v tom jejím tvoření. 




Sofinka se také přidala, jen ta je zatím ve fázi "obličejů" a čmáranic :-D.




Upřímně řečeno ani jedna nemá po kom být kreativně zručná, ale i tak si jejich veledíla užíváme a už je brzy vystavíme na síť, kterou si trochu vydekorujeme pokojík.


ZÁVĚREM

Pokud sháníte voskovky, které dostanete dvěma tahy doslova ze všeho a nechcete mít strach, že si děti zničí oblečení, tak jsou ideální volbou.

Vyřádí se s nimi jak ti nejmenší, tak i starší děti a co jsem tak koukala, dají se s nimi vytvářet nádherná veledíla, na která jsem ovšem ale krátká i já.

Moje schopnost malovat se zasekla někde mezi Klaudinkou a Sofinkou :-D.

Každopádně tím, že jsou voskové, tak docela rychle ubývají. To co holky z voskovek umalovaly je zhruba po 8 - 10 obrázcích, kdy nekdy obě jenom čmáraly.

ALE musím říct, že se na nich děti odnaučí tlačit (pokud mají problém s tlačením na tužku či pastelky) a zároveň ti nejmenší se naučí krásně jemné tahy, které jim pak budou ku prospěchu.

Jsem moc ráda, že jsme mohly voskovky otestovat. Určitě nás s nimi čeká ještě spoustu krásných obrázků a bůh ví, jestli příště nepůjdeme do většího balení.

Pokud Vás voskovky zaujaly, najdete je na eshopu www.emimis.cz a to přímo ZDE.


Cena: 289Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat