7. listopadu 2022

HRAJEME SI: Hvězdný koník Lílu od Targe

Každá druhá holčička miluje koníky a když jsem si jednu dobu pro holky přála takového toho plyšového na tyči, překvapilo mě, jak drahý může být, když už jsem narazila na nějakého opravdu hezkého a načančaného.

Pak jsem ale objevila na eshopu Targe nádherného celodřevěného s koženou omotávkou za cenu, které stále nemůžu uvěřit. Tehdy byl dárek k narozeninám jasný. 

Holky je mají už dva roky a pořád vypadají perfektně. Dokonce mám spadeno na třetího pro Olivku a uvítala bych je i trvale v babyclubu pro děti.

No a protože se blíží Vánoce a vy se mě neustále ptáte na různorodé tipy, rozhodla jsem se vám ho detailněji ukázat.

Tak se na ně pojďme mrknout blíže :-).

 

 

 

DETAILY KONÍKA

Na eshopu můžete kníky zakoupit v různých barevných variantách (červená, fialová, růžová, modrá), ale já si domluvila nebarvené, protože se mi takto líbí nejvíce.

Koník je vyrobený z bukového dřeva a březové překližky.

Měří přibližně 100cm a omotávku má z umělé kůže.




 

PRO MALÉ I VELKÉ

Klaudince bylo v říjnu 9 let a stále ji koník baví. Přeskakuje s ním i různé překážky, což jí vysvětluju, aby nedělala před Olivkou, protože se opičí a nemuselo by to dopadnout nejlíp, když by s tím koníkem přes překážku spadla. Heh. Takže pak vymýšlí něco, co zvládnou všechny.



 

Jako největší výhodu vidím asi to, že z něj dítě jen tak nevyroste. Vydrží mnoho let a můžete ho pak prodat nebo předat mladším ve skvělé kvalitě. Holkám je 9, 6 a necelé tři a společně si s nimi vyhrají ať už jako rytířské závody, kdy se zatím musí střídat anebo si hrají na princezny na projížďce, přeskakují překážky a mnoho dalšího.


 

Olivce budou v lednu tři roky a s koníkem už nějakou dobu řádí. Nejraději se opičí po holkách, co s koníkem vymyslí. Koník je lehký, takže ho snadno unesou i prckové, i když je na ně delší, že můžou občas drknout o zem ale nic, co by bylo vyloženě problémové.

 

 
 

Já osobně mám nejraději právě tyto hračky, které nadchnou děti různého věku a vydrží po generace, protože se jen tak nezničí a ani nevím, jak moc by se s ním muselo hodit nebo spdnout, aby se zničil, aby prasknul. Dobře se i drží tím, že má omotávku, která neklouže. A vypadá opravdu moc hezky!

 


 

ZÁVĚREM

Tady asi není moc o čem. Holky jsou z něj nadšené pořád stejně a proto na jistotu pořídím i Olivce, abychom měly rovnou tři princezny na koni. Pak to bude absolutní paráda, až na něm budou běhat všechny tři cácorky.

Za tu dobu pátrání po všech možných alternativách (včetně kartonového) je tohle z mého pohledu tu nejlepší co můžete vymyslet - poměr cena kvalita naprostý TOP STROP :-).

Ani nemají potřebu ho jakkoliv vybarvovat nebo ho upravovat. Líbí se jim takový, jaký je ale prostor pro případně nabarvení tam je. Mohly by na něj i nalepit kamínky, ozdoby atd. To už je na fantazii každého z nás ale určitě by se dal ještě vyladit.



 

Pokud vás koník zaujal a chtěli byste ho pořídit, najdete ho na eshopu Targe.cz přímo ZDE. A můžete se třeba taky domluvit na přírodním, zkuste to :-).

 

Cena: 240Kč

 

2 komentáře:

  1. Škoda, že již nemají přírodní, které doporučujete. Ty barevné jsou opravdu nehezké...

    OdpovědětVymazat