24. listopadu 2022

PEČUJEME: Torii - Přírodní BIO kosmetika pro malé slečny

Dlouhou dobu jsem pátrala po nějaké kosmetice pro holky, která je přírodní a alespoň trochu barví. No, nebylo to vůbec jednoduché, protože buď šlo přímo o nontoxic dekorativku, která je moc drahá na to, ji kupovat dětem anebo šlo o bezbarvé balzámy apod., ale holky chtěly barvy i přes to, že toho na mě zas tolik nevidí. Nejhorší situace nastala s lakem na nehty, který nahrazovaly lihovkama, fixama nebo temperama. Uff. 

Ono kdyby o to stála jen Klaudinka, je to něco jiného, než když se do všeho hrnou všechny tři a zrovna Olivce opravdu nechci dávat klasický lak na nehty, byť bezbarvý. Proto si vždycky užívaly různé maškaráky a Halloween, kdy se mohly pořádně zmalovat :-D.

Když mi přišla nabídka spolupráce s kosmetikou Torii, která vyrábí BIO certifikovanou kosmetiku (nejen pro děti a navíc vše v dřevěné, ručně vyráběné, krabičce) řekla jsem si "TO JE PŘECE ONO!" - Vždyť něco takového celou dobu hledám! Tak tu jsem konečně s recenzí, ve které bych vám ji, na naší nejstarší modelce Klaudince, ráda představila detailněji.


 

RUČNĚ VYRÁBĚNÁ TRUHLIČKA

Ručně vyráběná dřevěná krabička prošla renovací a vznikla její nová verze, která má pružnou zadní část a výklopné víko drží na kožené šňůrce.


 

Po otevření krabičky objevíte několik přihrádek, ve kterých jsou vyskládané všechny produkty a určitě se tam toho vejde i trochu více, pokud by si ji cácorky chtěly vyladit.


 

V šuplíčku je štěteček na oční stíny, který ale holky neuvyužívají. Raději si je nanáší prstem, což je u mastnějších druhů kosmetiky i pro mě obecně lepší.


 

OBSAH DÁRKOVÉ SADY LÍČENÍ

  • BIO olej na nehty
  • BIO parfém se sladkým pomerančem
  • BIO balzám na rty ve dvou verzích
  • BIO oční stíny ve třech variantách
  • BIO pudr na tváře
  • Štěteček na oční stíny

 

DĚTSKÉ BIO OČNÍ STÍNY (3 DRUHY)

Na "mastné" oční stíny mám z dětství velmi pikantní vzpomínku! :-D Jak se dříve prodávaly různé paletky pro děti, tak kromě prašných byly i mastné a já si vzpomínám, že jsem takhle někdy ve věku asi 12-13 let byla na návštěvě u kamarádky, která tu paletku měla a já si namatlala na oči hnědou. No asi víte, jak to vypadalo - jako rozmazané hovínko :-D. V takovém stavu jsem šla domu před pár sídlišť a mamka to pak ze mě nemohla ani smýt :-D.

Oční stíny jsou v sadě ve třech různých variantách a to růžové, fialové a hnědé. K tomu, aby byly barevné obsahují přírodní barviva a to konkrétně bez, BIO kakao a grenadinu. Dále jsou složeny z kokosového oleje, včelího vosku a mandlového oleje - to vše v BIO kvalitě.

Jsou baleny ve šroubovací uzavíratelné dózičce s obrázkem víly Torii.


 
 
Stačí opravdu malinko projet prstem a nanést na oční víčko. Klaudinka si nejvíce oblíbila čokoládovou variantu, kterou používá nejčastěji ale není to určitě každý den. To by to všechno měla rychle pryč. Ale denně používá třeba balzámy na rty.
 

 
 
Odstíny jsou vidět opravdu jemně. Tím, že je hnědá vrstva tenká, je to spíše do oranžova pokud se zadíváte. Rozdíly mezi jednotlivými odstíny jsou na první pohled nepatrné, ale holky to nijak zvlášť neřeší. Baví je se líčit a baví je používat pokaždé jinou barvu, i když to viditelně není nijak výrazné.


 

BIO DĚTSKÝ PUDR NA TVÁŘ

Asi víc, než štěteček na oční stíny, bych v sadě uvítala štěteček právě na pudr (i když by se dal použít i ten malý ale to holkám nevyhovuje). Oční stíny se snadno nanesou prstem ale u pudru hrozí jeho vysypání. Spodní víčko není přímo zacvakávací, takže když by si děti chtěly pudr nanést na prsty, musely by ho celý otočit proti prstům a hrozí vysypání. Holkám jsem tedy dovolila, že mohou jemně prstem dovnitř a poklepat si tváře. Sama mám jen velké štětce, takže jsem jim ani z domácích zásob nemohla přímo pomoct.


 
 
Ve složení dětského pudru najdete BIO škrob, BIO kakao a rostlinný pigment z batátů. No, vyfotit dětský jemně růžový pudr není jn tak ale malá růž při detailnějším pohledu vidět je. Klaudince stačí ten pocit, že je namalovaná a že to nemusí dělat "jen jako". Ukázala jsem ji obrázek Marfuši, jak by vypadala, kdby to přehnala s jinou barvou :-D.


 

BIO BALZÁMY NA RTY (2 DRUHY)

Balzámy jsou něco, co jede snad opravdu každý den a já jsem za to ráda, protože má Klaudinka kolikrát pusu popraskanou a tohle je něco, co ji motivuje k pravidelnému mazání. Olivce do ruky teda moc nemůžou, protože ta je ten typ, která by je mazala tak moc, až by nic nezbylo :-D. Vzájemně si je teda půjčují se Sofinkou (Klaudinka čoko Sofinka růžový), která už je taky ve věku, kdy už ví, že neni potřeba mazat se každých 30 vteřin :-D.


 
 
Ve složení najdete mango máslo, včelí vosk, bambucké máslo, jojobový olej, mandlový olej a kakaové máslo - to vše v BIO kvalitě. A k tomu navíc jako barvivo BIO kakao v čokoládové variantě a extrakt z grenadiny v růžové variantě.
 

 
 
Kromě toho, že má lehké zabarvení a jemně voní, také rty zvláční a vyživí.
 

 

BIO OLEJ NA NEHTY

Ráda bych řekla, že olej na nehty ukončil nehtové čmárání, ale ne .. neukončil ho a holky si kolikrát stejně jedou v těch šílených barvách (viz sopečné neonky :-D). Což taky uvidíte na fotkách, protože to z nehtů jen tak nevydrbete. Každopádně mi to přijde jako skvělá alternativa různých laků na nehty, který o nehty pečuje a posiluje je.


 
 
V jeho složení najdete ricinový a mandlový olej - oboje v BIO kvalitě, BIO éterický olej levandule a extrakt z grenadiny.
 

 
 
Pořád je to olej na nehty, ne lak, takže berte na vědomí, že se do nehtů sice lehce vpije ale nebude mít trvalý lesklý efekt, jako běžný lak. Nehty se budou lesknout jen jemně. Uvidíte na nich, že jsou natřené, ale počítat s tím, že se to snadno otře.
 

 

BIO PARFÉM SE SLADKÝM POMERANČEM

Tyhle roll-on jsou perfektní v tom snadném nanášení. Holky už jednou dostaly klasické stříkací vůně a to je peklo. Jsem ráda, že je už vyplácaly, protože si to nejen stříkly do obličeje ale přehnaly to i s množstvím, což se vám u tohoto nemůže stát.


 
 
Vůně je příjemně pomerančová ale ne jako klasická citrusová WC vůně, to se nebojte. Tohle je opravdu příjemná vůně, že ji občas využiju i já :-).
 

 
 
Holky se naučily, že se aplikuje na zápěstí, krk nebo za uši a je vtipné pozorovat tu naší nejmenší Olivku, jak profesionálně všechno používá :-D.
 

 
 
PÁR MOMENTEK NAVÍC
 
Zrcadlo, zrcadlo .. abych pravdu řekla, vzdala jsem to neustálé leštění. To nemá smysl, protože i když ho vyleštím, vezme si truhličku do ruky Olivka a můžu leštit znova. Takže dokud se v něm vidí, nechávám ho tak, jak je. A ano, přitom je tam krásný okraj, aby mohly mít prsty mimo zrcadlo. Naše holky jsou asi jiný level :-D.
 




ZÁVĚREM

No není to nádhera pro ty malé slečny? Všechno na jednom místě a k tomu navíc krásná dřevěná truhlička, kterou mohou časem využít jako šperkovnici anebo ji mít stále na kosmetiku, protože se dají jednotlivé kousky dokoupit.

Pokud ale máte jinou truhličku a chtěli byste kosmetiku Torii použít do ní, můžete si celou sadu zakoupit v kraftové krabičce, ze které kosmetiku přemístíte do té vaší dřevěné. To mám v plánu pro Sofinku, protože máme i původní verzi Torii krabičky, ve které má část popůjčovaných věcí od Klaudinky.

Líbí se mi, že si se sadou vystačí všechny tři, i když ji má hlavně Klaudinka, u které vím, že je více v bezpečí. A já mezitím pozoruji, jak se k tomu která chová, abych dokázala načasovat, že si ji "zaslouží" i další. Sofinka už určitě ale Olivka ještě zdaleka ne. Ta by to měla na chvilku, než by se kompletně celá zmatlala a převoněla :-D.

Pokud vás Torii přírodní kosmetika pro malé slečny zaujala a chtěli byse ji těm svým malým či starším pořídit, veškeré podrobnější informace najdete na eshopu torii.cz, kde můžete omrknout také svíčky, deodoranty, pleťové krémy či hyaluronová séra.

A my moc děkujeme za možnost vyzkoušení :-).


Cena: 1225Kč (dárková sada v truhličce)


Žádné komentáře:

Okomentovat