30. listopadu 2022

VYRÁBÍME: Kreativní sada Djeco - Zvířecí víly pro malé slečny

Výroba sbírky hmyzu a motýlů, o které jsem psala nedávno ZDE, byla primárně vybrána pro nejstarší Klaudinku, ale podílely se na ní všechny tři. Tato sada, výroby zvířecích víl, je pro změnu primárně pro Sofinku, protože má ráda různorodé roztomilosti, ale opět se na nich podílely všechny tři.

Ve spolupráci s 4kids.cz bych vám dnes tedy ráda ukázala detailněji další kreativní sadu značky Djeco, ve které si tentokrát vyrobíte čtyři víly - zaječici, fenku, kočku a myšku. Každá z nich je krapet jiná ale všechny mají své kouzelné hůlky.

 Tak se na ně pojďme podívat blíž :-).

 

 

 

BALENÍ KREATIVNÍ SADY

Veškeré komponenty jsou zabaleny v sáčcích, ze kterých je následně roztřídíte dle postaviček. Do krabičky se dobře vejdou i hotové postavičky, pokud je budete chtít mít někde pohromadě uklizené nebo z krabičky vytvořit jejich domeček, není problém.


 

CO VŠE KREATIVNÍ SADA OBSAHUJE

  • 4 druhy kartonových zvířecích hlaviček
  • 2 oboustranné vzorované listy z pevného papíru
  • Různobarevné chlupaté drátky
  • Dřevěné korále různých velikostí
  • Vzorovaná papírová brčka
  • Brožurka s návodem


 

VZOROVANÝ PAPÍR

Když se na vzorované listy papíru podíváte detailněji, uvidíte načrtnuté výřezy, které stačí jen vyloupnout - aby nedošlo k natržení, nenechávala jsem vyloupávat děti, ale raději jsem to vše nachystala sama. Listy jsou oboustranné, takže postavičky můžete "převlékat" tím, že jim buď části prohodíte s jinou postavičkou, anebo je otočíte druhou stranou a tím změníte vzor.



 

BROŽURKA S NÁVODEM

V brožurce jsou rozepsané jednotlivé postavičky - jak se jmenují, které komponenty k nim patří a jak je kompletně sestavit. V návodu jsem nepochopila, jakým způsobem se připevňují ruce v podobě chlupatého drátku. Ale ono je to tam prostrčený mezi základní drátek a tím, jak se přichytí velký korálek, se to udrží na místě. A já si myslela, že je to tam omotaný, LOL :-D. Možná kdyby ty drátky byly jiných barev, bylo by to vidět líp.




 

MADEMOISELLE SOURIS ANEB VÍLA MYŠKA

Jako první se Klaudinka pustila do modré myšky. Pomohla jsem si vyloupat všechny potřebné díly a tvoření jsem nechala kompletně na ní. Občas ji pozlobily drátky, ale jinak ji vyrobila celou sama. Ono se to může zdát jednoduché na navlíkání, ale korálky mají opravdu malé dirky a drátky mají občas svou vlastní hlavu :-D.


 

Klaudince to šlo docela od ruky a rychle. Dle dobře popsaného návodu hned věděla, co bude jak potřebovat, jen s rukama jsem bojovala i já - tam by to chtělo o ruku navíc :-D. Než ale postavičky vyrábět, jde hlavně o to finální hraní s nimi. A na to se těšily moc, proto je chtěly mít vyrobené co nejrychleji to šlo.






 

MADEMOISELLE LAPINOU

Zaječici si okamžitě ostřelhbitě zabrala Sofinka s její nekonečnou láskou k růžové barvě a všemu děsně roztomilému :-D. Té jsem musela asistovat více, než Klaudince, protože nemá moc trpělivosti (hmm po kom asi je?!) a jakmile jí něco setinu vteřiny nejde, už se vzteká. Z fotky mi ještě utekla vyloupnutá hlavní sukýnka. Korále a drobnosti jsem jim cíleně chystala do mističky, protože bych je na koberci v babclubu nechtěla hledat - tam se ztratí úplně vše.


 

Sofinka je přesně ten styl "udělej to ty", takže i když jsem se snažila, aby více vyráběla, tak spíš říkala co kdy jak mám dělat já a co kam patří, co teď kam mám dát atd. :-D Musím uznat, že je zaječice opravdu nejhezčí, i přes můj odpor k růžové :-D. Sofinka je nadšená, že si ji vzala i do postele a chtěla s ní spát - od té doby je musí mít všechny co nejblíže k posteli a každý ráno říká, jak se jim po nich bude stýskat .. ňůňa naše :-).




 

MADEMOISELLE WOUAF

Pejska si vybrala Olivka ale tam bylo jasné, že ho budu muset vyrobit já. Olivka chtěla až hotovou věc nahraní - ne, že by slyšela pokyny od Sofinky .. jojo! Takže mi řekla "máma vyrobí, máma umí" a šla si hrát. Hmm, jasně, prej od tří let. Hahaha :-D. Takže pejsek byl na mně, jen mi pomohla připravit jednotlivé dílky.


 

Díky ohebný chlupatým drátkům se můžou pejskovi měnit uši, jak se vám bude chtít - stejně, jako s nimi různě hýbou opravdoví psi. Holky si nejdříve myslely, že to je ovečka, ale až název jim napověděl správně, že se jedná o fenku.




MADEMOISELLE MIAOU

No a jako poslední tu máme kočku, která zbyla na mě. Nebo teda mi byla holkama přidělena, protože co udělaly jako úplně první věc, bylo rozdělení hlav postaviček členům rodiny. Výhodou je, že jsou celkem čtyři postavičky v celé sadě a tak si může hrát víc dětí najednou společně.


 

Každá z postaviček je zaměřena na jinou barvu, která k ní ale hezky ladí a zrovna kočička je oslavenkyně, tak si holky hned vymyslely, že má narozeniny a že jsou všechny načančané, aby je společně oslavily.


 

DETAILY KOUZELNÝCH ZVÍŘECÍCH VÍL

Postavičky jsou spíše, jako loutky a někdy jim ani pořádně nedrží hlava rovně - v tom případě více utáhněte nebo spíše přitáhněte korálek ke drátku u hlavy a měla by pak lépe držet. Nedokáží úplně samy sedět - musíte je přidržovat. Prostě opravdu jako loutky, ale krásné loutky. U Djeca se mi moc líbí jejich styl elegantnosti, jak je zaměřený dost na dívky, malé slečny a ty produkty mají vyloženě holčičí.


 

Postavičky spolu mohou chodit na procházku, na kafíčko, čaj o páté .. jsou to nejlepší kamarádky, jak říkají holky. Hned jim vymyslely svět, do kterého se mě snažily zapojit co nejlépe.






ZÁVĚREM

Na krabici najdete, že se doporučuje pro věk 3-6 let, ale abych pravdu řekla, tříleté dítko asi nebude samo schopno nasazovat korále na drátek. S tím měla občas problém i 6 letá Sofinka, pro kterou jsem sadu vybrala. Dřevěné korále někdy nejsou úplně proděravělé a je potřeba je prošťouchnout třeba šroubovákem. A navíc jsou poměrně malé, když do nich musíte trefit dva chlupaté drátky. Je to opravdu dost o zručnosti a menším dětem je potřeba mnohem víc asistovat.

Líbí se mi, že má každá postavička svoje jméno a líbí se mi, že to není jen o tom něco vyrobit a vystavit si to, ale že ta opravdová hra následuje až po celém procesu tvoření. I když se dítku nechce vyrábět a celé sestavení je na vás, nemyslete si, že si s postavičkami nebude hrát. Holky s nimi frčí kdykoliv jsou doma a mají na to čas. Postavičky jsou hezky veliké, takže se dobře drží a s hůlkami mohou vymýšlet různá kouzla. 

Tím, že jsou v balení celkem čtyři jsme zapojeny do hry úplně všechny - já, Klaudinka, Sofinka i Olivka a každá máme svoji roli, kterou hrajeme. Klaudinka většinou hru vede, Sofinka doplŇuje svoje nápady a Olivka se nechává vést. Já jen pozoruji, i když aktivně, a zapojuji se se svojí postavičkou tak, abych nechala faktazii co nejvíce na holkách.

 


 

Pokud vás tato kreativní sada na výrobu postaviček v podobě zvířecích víl zaujala a chtěli byste ji vašim dětem pořídit, najdete ji na eshopu 4kids.cz přímo ZDE.

 

Cena: 329Kč (původně 360Kč)


Žádné komentáře:

Okomentovat