18. listopadu 2022

HRAJEME SI: Mobots Speed Shot - bláznivá hra od Hexbug

V loňském roce jsem psala recenzi na rozkošné malé kamarády Moboty od Hexbug - byli to Ramblez, Felix a Mimix, kteří nás nadchli nejen svou roztomilostí, ale i tím, jak jsme se snažili, aby spolu vzájemně komunikovali a blbli :-D. Jsou to pořád úžasňáci, ke kterým se holky rády vrací a já jsem stále nadšená z toho, jak mají svůj vlastní svět :-D.

Letošní rok mě firma SmartLife oslovila s tím, jestli bych chtěla vyzkoušet robota SpeedShot a já, když jsem viděla video, jsem se hned musela začít smát. Připomnělo mi to "beer pong" pro děti a už jsem si představovala, jak s ním řádí i dospěláci na různých oslavách :-D.

Pojďme se na robota s názvem SpeedShot, v rámci této placené spolupráce, podívat detailněji. Věřím, že vás nadchne. Naše holky se do něj zamilovaly a jakmile je víkend, kdy nemusí vstávat do školy, tahají ho v pokojíčku a vymýšlí vlastní pravidla :-).

 

 

 

OBSAH BALENÍ

  • Robot Speed Shot
  • Protiskluzové pásky
  • Silikonová šipka na určení středu
  • Baterie

 

SPEED SHOT DETAILNĚ

Za celou dobu, co ho máme, jsem si nevšimla, že se usmívá .. až po tom, co jsme shlédli horor "Úsměv", jsem si toho začala všímat a musim říct, že to neni moc dobrá atmoška :-D. Každopádně je to jinak fešák, který vás ovšem dokáže vytočit do běla. Zvlášť, pokud jste nerváci .. jako já :-D.


 

V kelímcích jsou čidla, která zachytávají nárazy míčků a dle toho reagují směrem, podle vámi zvolené úrovně. Ne vždy míček ale zachytí, chce to tedy mířit opravdu tak, aby míček dopadl na čidlo, než aby jen líznul kelímek.


 

Plastové kelímky jsou jednoduše snímatelné a znovu nasazovatelné. Zvládnou to i děti bez problémů, když si budou chtít Speed Shot samy sestavit.


 

Odvážlivci mohou hrát i bez kelímků. Trefovat se pouze do čidla. Což je o kus náročnější ale zase to o kus povýší hru, pokud by základní verze pro někoho byla jednoduchá.




 

Nesmí chybět ani zvukové odpočítávání a modré světlo v děsivě usmívajícím se "obličeji". Zvukové odpočítávání je na několik tónů, abyste se stihli dostatečně připravit. Nemusí nikdo z vás startovat, což je výhodou. Soustředíte se pouze na zvukový signál.


 

Úrovně obtížosti jsou celkem tři a každá z nich má trochu jiné podmínky. Jakmile si je začnete plést, vznikají dokonalé zmatky v prvních vteřinách hry :-D.

V první úrovni se s každou trefou přiblíží o kousek k vám a vyhrává ten, kdo si ho k sobě přitáhne co nejrychleji. V druhé úrovni se s každou trefou od vás o kousek oddálí a vyhrává ten, kdo robota dostane nejrychleji k soupeři. Ve třetí úrovni s každou trefou jede prostě rovně vstříc další trefě. Jede tedy do té doby, dokud se protihráč netrefí a nepošle ho směrem k vám. Vyhrává ten, kdo robota dostane co nejdříve k protihráčovi.

My hrajeme nejraději první úroveň, která nepůsobí tolik nepřátelsky a útočně! :-D


 

Silikonové pásky slouží nejen k tomu, abyste na nich měli připravené míčky ale také k tomu, aby vám robot neutekl ze stolu, protože se o ně zarazí a slouží i k tomu, aby se určil konec herního pole. Proto byste je vždy měli mít postaveny ve stejné vzdálenosti od sebe. Nesměrovat použe Speed Shot na střed stolu ale mít ve správné vzdálenosti i zakončovací pásky - aby někdo neměl trasu kratší.


 

Míčky jsou klasické pinpongáče, které snadno dokoupíte v případě ztráty. To se může stát poměrně snadno, když se někam zakutálí v rámci šíleného boje o výhru :-D.


 

PŘÍPRAVA HRY

Základem je velký prostorný stůl, ale určitě se dá i hladká podlaha (bez koberce). Zjistíte, kde je přesný střed a umístíte na něj "slzu" v podobě silikonové šipky ukazující na střed. Šipka slouží k tomu, pokud by případně robot skončil vaším pohledem nerozhodně uprostřed ale přitom by tomu bylo jinak. Zase to ale nemít úplně u kraje, ať si ho neshodíte tělem a poskakováním. Robot má určité časování, které jsem ale nestopovala - prostě hrajete a pokud vám hra bude trvat déle, začne konečný odpočet a robot se zastaví - nemusí se tedy vždy dotknout silikonové pásky.



 

Nemusíte měřit doslova metrem nebo pravítkem, jednotuže baj voko zhruba aby to bylo férový. A nebo si případně můžete měnit strany po každém kole anebo rovnou hrajte OBÍHACÍ hru (jako u pinčesu), pokud se chcete úplně rozsekat a hecnout se pro takovou challenge.



 

GAME ON! HRA ZAČÍNÁ!

Jako nervák musím říct, že to je opravdu něco pro moje nervy. Uff. Stačí mi pár kol a mám dost teda, ale je to skvělé zpestření od klasických deskovek, které neustále hrajeme. On ten pohyb vůbec neuškodí, když neustále sedíme na židlích. Naopak vítáme i další tipy na podobné pohybové společenské hry, které můžete využít v babyclubu.




 

NA STOLE MU TO SLUŠÍ, ZÁKEŘŇÁKOVI

Tak nenápadná hra, která vypadá dobře na stole, až mám chuť hrát pravidelně, ale s mojí povahou si to rychle rozmyslim. Raději bych hrála sama se sebou, než s někym, kdo mě porazí. Ne, nemám ráda prohry! Samozřejmě, že chci vyhrávat! Vy ne? No tak ne no :-D. Jakmile byste ale zkoušeli hrát solovku a obíhat stůl dokola, mějte u sebe sběrače míčků! :-D


 

KDYŽ ŘÁDÍ HOLKY

Sofinka je v té povaze a hrozící prohře po mně, nemám ji co vyčítat a nemůžu ji řikat, jak je to v pohodě a dobrý .. neni. Prohra je prohra a každá se učíme s tim nějak žít :-D. Holky se ale u hraní neskutečně smějí a blbnou takovým způsobem, že jako dospěláci čerpáme z jejich smíchu. Rozesmějí úplně všechny kolem sebe.




 
 
Radost a smích se těžko přenáší přes fotky a text, ale věřím, že tyto momentky rozesmějí i vás. Já pak litovala, protože jsem holky fotila se slzama smíchu v očích a třesoucím tělem. Víc fotek bylo rozmazaných, než těch, co se povedly v rámci možností ale ono většinou kdy je něco "na vostro" je to ještě lepší a stojí to za to :-D.




 
 
A já díky fotkám, které jsem cvakala v šíleném množství, zjistila, jaké Sofinka dělá grimasy a kolik jich během té chvíle vystřídá. Speed Shot střídavě berou domu a já ho nosim do babyclubu na velké stoly, ale přes prázdniny bude určitě doma. Jen ten velký stůl je rozhodně mnohem lepší, to doma bohužel nenahradíme.
 




 

ZÁVĚREM

Chce to vypustit vážnost a vzít to jako srandu, což je moje motto, abych si hru užívala stejně jako holky - i když Sofinka kolikrát taky ječí, že nechce prohrát. A je to i něco co se sama teprve učím, protože vidím, že je to potřeba a že zážitek ze hry je pak úplně jiný. Oddělit dva světy - realitu a hru, pak se třeba časem začnu vztekat úplně hahaha :-D. Pro někoho samozřejmost ale pro mě něco, co zatim moc nezvládám.

Suma sumárum máme tu šíleně bláznivého robota ve smyslu přetahovací hry, ve které máte za cíl (dle zvolené úrovně) přetáhnout robota k sobě anebo naopak na soupeřovu stranu. Robot má zvukové signály a modré led světlo. V balení u něj najdete silikonové zakončovací pásky, o které se zarazí, aby se ukončila hra anebo pokud ho nedostanete ani na jednou stranu, ukončí se časovačem zase sám. Také u něj najdete silikonovou šipku, která určuje střed. Baterky jsou součástí balení, což je pecka! Nemusíte je shánět po všech čertech.

Je lepší hrát na velkém širokém stole ale můžete hrát i na hladké nekobercové podlaze. Zabaví se dospěláci i děti a pokud k tomu přihodíte pár skleniček vína nebo piva, bude to pořádná jízda! :-D. Děti si vymýšlejí vlastní pravidla a já je nechávám, potože vidím, jak se u hry nasmějí a jak moc je baví. A jako zpestření pro dospěláky doporučujeme "obíhačku", u který se zblázníte jak smíchy, tak i fyzicky ale je to osvěžující, to se musí nechat :-D.

Na mém Instagramu najdete REEL, ve kterém jsem ukazovala rozbalovačku i část hry a ve výběru SPEED SHOT jsou i storíčka s holkama, jestli by vás to zajímalo ještě takto vidět.

Pokud vás tento Mobot Speed Shot od Hexbug zaujal a chtěli byste ho pořídit, najdete ho běžně dostupný v různých obchodech anebo třeba cenově asi nejlépe na Mall.cz přímo ZDE. Mrkněte tam rovnou i na bratrstvo Mobotů. A my opět děkujeme za skvělou možnost vyzkoušet něco, na co bychom jinak sami asi nenarazili.


Cena: od 699Kč


Žádné komentáře:

Okomentovat