15. listopadu 2022

HRAJEME SI: Mini pokojíčky Sluban - obývák, ložnice a koupelna

I přes to, že u nás stále dost ve velkém frčí Lego Duuplo, holky milují i malé různorod světy ať už v Pollypocketu nebo Enchantimals, takže když jsem si vybírala co bych pro eshop 4kids.cz zrecenzovala tentokrát, byly tyto Sluban pokojíčky dokonalým nápadem!

Zaujaly mě nejen proto, že si s nimi můžete vytvořit sérii celkem šesti místností, ale také proto, že je můžete stavět na sebe do výšky jako patrový dům. Taky mě zaujaly cenou, protože jedeno balení vyjde zhruba na 150Kč. Tak jsem se chtěla mrknout na zoubek, jestli v tom není někde háček.

Pojďme se na ně podívat detailněji :-).

 

 

 

JEDNOTLIVÁ BALENÍ

Krabice jsou podobné, jako u běžného lega. Nedají se tak úpně znovu použít, takže je lepší připravit si nějakou menší uzavíratelnou krabičku, do které vložíte návody a náhradní díly. Každý pytlík pak obsahuje dva další plné komponentů, základní stavební díl a rozkládací brožurku s návodem.


 

MINI KOUPELNA

Jako první se podíváme na koupelnu, která obsahuje celkem 105 dílků.


 

V balení najdete také drobné samolepky k detailnímu vyladění koupelny.


 

Dílků je opravdu požehnaně, takže stavět ideálně, když ti nejmenší spí anebo bezpečně tak, abyste měli dostatek prostoru, protože jakmile něco takovýho spadne, přestane to existovat :-D.


 

I když se jedná o malou koupelnu, má propracované detaily ve smyslu sprchového gelu, šamponu, kelímku na vodu, ohebné sprchy i drobností jako fénu, nůžek či hřebenu.


 

Detaily vždy řeknou ze všeho nejvíce :-).






 

MINI LOŽNICE

Ložnice mě pobavila především maskou na obličeji figurky. Zde najdete celkem 109 dílů.


 

Balení obsahuje dva sáčky s komponenty i samolepky k vyladění detailů.


 

Tady jsem se u stavění trochu připotila, protože barvy jednotlivých dílků v návodu zkreslují a jakmile uděláte chybu, je těžké dílky od sebe zase dostat. Ale hezky rostla před očima.


 

Ložnice má otáčecí polštář na posteli, otevírací skřínku a dokonce i koště či zrcadlo. Všimněte si také společné fotky nad postelí.


 

Detaily opět řeknou mnohem víc ale ta maska na obličeji je za mě TOP! :-D






 

MINI OBÝVÁK

Posledním z trojice je obývák, který obsahuje celkem 116 dílů a opět je skvěle vymazlený.


 

Ani zde nesmí chybět dvě balení, základna a samolepky pro lepší detaily.


 

Upřímně řečeno, u tohoto stavění mě už brněly prsty až jsem si řikala, že takhle ani klasický lego těžký neni. Tady musíte opravdu všechno pevně zamáčknout a jak jsou plochy hladké, jde to špatně oddělit, jakmile se popletete.


 

I v tomto případě jsou detaily ze všeho nejlepší.







 

SPOLU VŠE LADÍ

Jednotlivé místnosti můžete mít vedle sebe, zády k sobě a dokonce i na sobě - k tomu slouží průhledné tyčky po stranách. Vypadají spolu skvěle a já doufám, že se mi povede vychytat i ostatní místnosti, abychom je měly komplet.




 

HOLKY JSOU NADŠENÉ!

Sofinka má nejraději pokoj s kočkou, samozřejmě ale jinak se o ně bez problémů střídají a společně si s nimi hrají. U Olivky je fajn, že se jedná o stavebnici, kterou jen tak nerozloží a holkám to tak nebourá jako jiné stavebnice - win win pro všechny strany.







 

ZÁVĚREM

V první řadě musím říct, že bych nenechala stavět Klaudinku samotnou, protože to šlo kolikrát opravdu na sílu a rozložit něco naopak vůbec nešlo. Takže stavění je spíše na rodičích, kteří si to musí nějak odbít a prožít :-D. Za ty hodiny klidu a pohody to ale stojí!

Já sama jako malá milovala tyhle malé světy, které byly roztomilé a užívala jsem si ty miniatury, které pro mě v té době s těmi malými ručkami zas tak malé nebyly. Z mého pohledu je to hodně muziky za málo peněz a tím, že se dají skládat i na sebe a že spolu vzájemně souvisí, jsou mnohem víc zajímavější a umožňují mnohem víc v té dětské volné hře.

Než jsem recenzi vůbec celou připravila, stihly se na 4kids vyprodat, ale pokud se znovu neobjeví zrovna tam, najdete je na eshopu SLUBAN přímo ZDE.

 

Žádné komentáře:

Okomentovat