25. listopadu 2020

BYDLÍME: Čisté dřevo u nás doma

S eshopem cistedrevo.cz jsem se setkala úplně poprvé až když mě oslovili ke spolupráci a nechápu, že jsem se s nimi nesetkala již dříve. Jejich eshop je doslova přeplněný krásnými dřevěnými produkty za příznivé ceny a najdete tam inspiraci na dárky nejen k Vánocům, ale také k narozeninám, svatbě apod.

U nás doma dřevo vládne. Mám ráda přírodní, hřejivé a útulné tóny ale jelikož jsme v podnájmu, tak se to tu nedá vytvořit tak úplně dle představ. Snažím se to alespoň dohánět v různých dekoracích a doplňcích.

V tomto článku bych vám ráda ukázala, co vše jsem si u nich vybrala a také bych vám o firmě napsala i nějaké ty zajímavosti, ať se o ní dozvíte víc.

 


 

ČISTÉ DŘEVO? CO JSOU ZAČ?

Firma sídlí na Moravskoslezku, ale spolupracuje s truhlárnami po celé Evropě. Řídí se mottem "Co můžeš mít ze dřeva, nekupuj z plastu." Ze dřeva tvoří mimojiné také osobní dárky pomocí gravírování, kdy vytvoří vzor přímo na míru. Také spolupracují s organizací Arnika na výsadbě nových stromů.

Všechny dřevěné produkty pečlivě vybírají, ale také testují - nejvíce hlídají kvalitu u hraček, nádobí a také u dětského nábytku. Jejich produkty jsou z čistého a šetrně upravovaného dřeva. Splňují maximálně náročné standardy bezpečnosti a zdravotní nezávadnosti.

Zajímavé informace, inspiraci a hezké články najdete na jejich blogu blog.cistedrevo.cz

  

SVÍCNY

No nemohla jsem odolat, když jsem na eshopu zahlédla tento adventní svícen. Skvělé na něm je to, že si ho případně můžete sami nadekorovat a nazdobit podle svého. Mně se ale moc líbí v této čisté variantě. Objednala jsem si do něj kvalitní svíčky a moc se těším, až si ho zapálíme. Upřímně řečeno, když máme svíčky na adventním věnci, tak je mi líto je pálit, takže je spíš na ozdobu, ale tady si svíčky zapálím ráda.

 


Další svícen mě zaujal tento na tři čajové svíčky. Jakmile začne podzimní období, tak je ze mě svíčková královna a miluju tu atmosféru plápolajících svíček, podzimního listí a vůně z aromalampy.



No a jelikož svícnů není nikdy dost, tak aby se hezky po obýváku světlo svíček rozložilo, vzala jsem si ještě tři tyto malé svícny na čajovou svíčku. Tři protože mám trochu úchylku a potřebuju mít lichá čísla u všeho - no a jeden je málo že? :-D

 


 

DEKORACE DO POKOJÍČKU

Pro ty moje holky holčičí jsem vybrala tyto dvě praktické dekorace. Dřevený stromeček na šperky mají dohromady hlavně na svoje náramky, které se už nikam nevejdou. Tak si část pově sí na strom a zbytek mají schovaný. Jen by to ten kmen chtělo přidělat asi trvale, protože se strom převažuje, když se nevyváží a děti ho samy ještě vyvažovat neumí. Vypadá moc hezky a možná že i časem dokoupím ještě druhý, aby měla každá svůj.

 


Tento domeček jsem vzala hlavně pro Klaudinku, která si tahá nahoru na palandu spoustu drobností a domeček bychom ji rádi časem připevnili ke zdi, aby tam mohla mít ty drobnosti vystavené. Zatím slouší petshopákům, které obě holky (bohužel :-D) milují.

 

 

MALÝ TÁCEK NA OZDOBU

Tento malý kulatý tácek z dýhy mě zaujal především kvůli jeho multifunkčnosti. Můžete ho využít jako malý přenosný tácek na čaj nebo kávu ale můžete ho také využít třeba jako dno dárkové sady anebo ho můžete dodekorovat a udělat z něj vánoční. Tady se fantazii meze nekladou. Já si ho zatím ale ponechám tak, jak je.

 


Myslela jsem si, že vám v ruce přiblížím velikost, ale stejně fotka zkresluje a zdá se být větší, než opravdu je. Je to spíš takový dekorační drobný tácek, ale místo si u nás najde na cokoliv.

 


No možná z něj nakonec vytvořím adventní tác. Svíčky na něm vypadají krásně. Jen jsem je nerozbalila, abyste viděli i zhruba příklad toho dárkového balení.



 

DROBNOSTI DO KUCHYNE

Jsem asi poslední člověk na světě, co má konečně naběračku na med. Chtěla jsem i i kvůli focení receptů a celkově jako dekoraci na fotky. To se hodí vždycky a i taová drobnost fotku pak pozvedne a vymazlí :-).

 

 

Dřevěná miska je moje vytoužená. Přála jsem si ji už opravdu dlouho, protože já jím z misky úplně všechno ať už polívku, kaši, nebo i celý oběd. Jsem na tohle děsná ale jí se mi z misky mnohem líp, než z talíře. Samozřejmě na něco je ten talíř nutný ale jinak miska je miska a zrovna mi ta moje nejoblíbenější rupla, tak jsem si pořídila tuto a to včetně boží bagr lžíce. Já na "bagr" lžících vyrostla a ani teď nejím pomalu s ničím jiným. Do misky můžete dát oříšky, křupky, sušenky ale také kaše, polévky, vločky s jogurtem apod. Myjte ji určitě v ruce a jednou měsíčně by ji chtělo napustit jedlým olejem, aby se udržovala stále taková, jaká je.

 


MASÍROVÁNÍ CHODIDEL

Přiznám se, že jsem tyto pomůcky na masáž chodidel vzala hlavně jako hračky pro Olivku, kterou taková ta běžná dětská klasika vůbec nezajímá. A je docela vtipné pozorovat, jak po nich jezdí rukama, nohama. Zvlášť v tomto období, kdy doma obchází nejen nábytek, ale také zdi a není možnost, aby chodila bosa venku. No ale i pro nás dospělé je to velmi příjemné, když si sedneme na sedačku a namasírujeme si nohy. Klaudinka si masíruje i zadek, ale ona vymýšlí neustále samý bejkárny :-D.

 


 

EKOLOGICKÉ KELÍMKY 

Mimo dřeva najdete na eshopu také mnoho nedřevěných ekologických produktů ať už třeba nerezová či bambusová brčka, látkové tašky, bavlněné vaky, jutové nákupní tašky apod. tak i tyto ekologické kelímky, které jsem vybrala pro všechny tři cácory. Jsou vyrobeny z rýžového vlákna a jsou lehoučké, že je určitě budeme brát sebou i na cesty, stanování apod.

 



DŘEVENÉ BEDÝNKY NA VŠE MOŽNÉ I NEMOŽNÉ

V době kdy se to všude hemží výtvory z podpalových dřívek je sice zvláštní, že jsem si vybrala tyto bedýnky, ale upřímně řečeno i když z podpalových dřívek tvoříme, tak k nim nemám takovou důvěru, že udrží co potřebuju a že vydrží, co potřebuju.

Tyto bedýnky můžete využít jako poličky v dětském pokojíčku ale i třeba v obýváku, či ložnici. Můžete je využít také na brambory, cibuli apod. anebo jednoduše jako úložný prostor na hračky nebo do dětské kuchyňky.

Jen mi přijdou málo opracované, takže se je chystáme ješte trochu obrousit.

  


PRO RADOST

Má smysl psát nějaký popisek nebo je to dostatečně výstižné? :-D

Na eshopu najdete neuvěřitelné množství různých podtácků ať už dřevěných nebo korkových. Pro pivaře, vinaře, pejskaře, k narozeninám, k svátku, pro dědu, sourozence, znamení zvěrokruhu nebo dokonce i s fotkou.

Taková drobnost, která udělá velkou radost.

  

 

GRAVÍROVÁNÍ

Gravírují na přání už od jednoho kusu, což je naprosto parádní. Vyberete si jakýkoliv jejich produktu a v jeho detailu si zakliknete "vypálit vlastní motiv". Může jít opravdu o cokoliv, co byste chtěli tímto způsobem personalisovat a dát tomu takové to osobní kouzlo.


VÝROBKY NA MÍRU

Také u nich najdete mnoho výrobků na míru, pokud chcete třeba věšák na medaile se jménem, dřevěný svatební rámeček, dřevěnou jmenovku, fotografii na dřevě, dřevěnou baňku, jména apod. Opravdu neuvěřitelné množství věcí. Až mě štve, že jsem o eshopu nevěděla před svatbou.

 

ZÁVEREM

Tolik inspirace na jednom místě, že? A já mám stále ještě mnoho věcí na wishlistu, protože se mi toho na eshopu líbí opravdu strašně moc. Nakoupíte tam pro všechny členy rodiny opravdu krásné výrobky a tím, že máte možnost gravírování nebo výrobku přímo na míru, to má osobní kouzlo.

Doufám, že se vám tato inspirace líbila a že nákup na eshopu cistedrevo.cz využijete třeba ještě k letošním Vánocům. Nedá se odolat a já tam koupila drobnosti i pro ségru s jejím přítelem.

A pokud objednáte, určitě mi dejte vědet, abych se také inspirovala já od vás :-).

 

Žádné komentáře:

Okomentovat