27. listopadu 2020

ZDRAVÉ NÁKUPY: Mikulášská inspirace ze Světa plodů

Svět plodů je prostě láska a já si užívám reakce svých přátel, když jim dávám ochutnávat a že recenzované produkty využívám často a hlavně moc ráda k ochutnávkám svých přátel. Také doufám, že až bude svět zase trochu v pořádku, naskytne se mi příležitost dělat ochutnávky i v babyclubu. To by bylo bájo.

Zatím bych vás chtěla inspirovat ještě co se týče mikulášské nadílky. Čas letí šílenou rychlostí, dny plynou rychleji a rychleji a nadílku pro Mikuláše bychom už měli všichni pomalu kompletovat. Věřím, že než obletovat obchody, se více bude hodit internetová inspirace a Svět plodů je místem naprosté rozkoše :-D.

V dnešním článku ale získáte inspiraci nejen na mikulášskou nadílku. Můžete ji využít i celkově pro vánoční období nebo dokonce i jedlé dárky pro rodinu a své blízké, kterým by balení oblíbených oříšků nebo zajímavých chutí udělalo radost. Tak se pojďme mrknout, co tu všechno máme :-).



MIKULÁŠ ZTRATIL PLÁŠŤ, ALE CO NADELÍ?

Ve zkratce to jsou takové spíše splněné touhy, které jsem si přála pro sebe i pro manžela a holkám jsem chtěla vylepšit mikulášskou nadílku o luxusní dobroty, které si budou vychutnávat celé vánoční období. Něco jsem plánovala kupovat už vloni, ale nakonec z toho sešlo a koupil se místo toho neplánovaně další společný dárek k Vánocům. Tak jsem ráda, že jsem dostala letos takovou příležitost a všechno mohu dohnat.

 

KEŠU V BBQ

Jako milovník kešu oříšků, v jakémkoliv složení, jsem ani minutu nezaváhala. Tohle je něco, co je opravdu moje. Jakože M O J E. Aniž bych se s tím někde musela schovávat (když jsem si naposledy zalezla do vany s povidlovými buchtami, nedopadlo to moc dobře). Holkám totiž tak úplně moc nechutnají a manžel má své v MYXu, který jsem vybrala přímo pro něj.

 


Sáhnu po nich kdykoliv, když mám na něco chuť nebo když bych chtěla něco uzobávat u svého oblíbeného seriálu. Já totiž v podstatě nejím brambůrky - což je pro někoho možná zvláštní, ale když už, tak si dám česnekové. Jiné mi jednoduše nechutnají a proto na takové uzobávání využívám buď různé druhy oříšků anebo si upečeme domácí sýrové chipsy.

Co se týče složení jako takového, tak je použit třtinový cukr, bbq koření (sůl, uzená paprika, česnek, pepř, cibulový prášek, oregano, chilli). sůl, chilli a cizrnová mouka. 

Výhoda uzobávání oříšků je ta, že (alespoň mně osobně) stačí hrst a jsem spokojená. Nepotřebuju toho jíst hromady. Po brambůrkách se většinou jen zapřáší, ale oříšky si vychutnám jeden po druhém a zasytí mě tak, že se jich rychle přejím a proto si dám jen hrst a stačí.

 


MYX GURMÁN

Tento MYX jsem chtěla především pro manžela. Manžel totiž miluje wasabi a má rád různé kombinace, než hromadu jedné příchutě. Proto mi tento MYX pro něj přijde jako naprosto ideální. Stejně tak, jak jsem to měla já, tak je jenom jeho jakože J E H O. Kdo máte děti, tak moc dobře víte, jaká to je vzácnost mít něco jenom pro sebe. 

 


Obsahuje:

  • 25% Vlašské ořechy s bylinkami 
  • 25% Kešu a arašídů v medu a wasabi
  • 25% Mandle limetka
  • 25% Kešu BBQ 

 


 

Vlašáky s bylinkami jsou zajímavé, nemůžeme říct, že by nechutnaly ale ani že bychom je potřebovali kdy znovu pořídit. 

Kešu a arašídy v medu s wasabi jsou bomba! To je taková nenápadná ale zákeřná chuť, kdy v první chvíli cítíte sladkou chuť medu, která se najednou změní v pálivou sílu wasabi. Na mě pálí dost, ale stejně ve mně vyvolá touhu po další. No a manžel je šťastnej i když zrudne, jak to pálí. 

Limetkové mandle jsou zvláštní. Já osobně mandle jako takové moc nemusím, ale takto různě ochucené jsem si zamilovala. Ségra mi nedávno přivezla z bezobalového obchodu uzené a to bylo něco! Tyto limetkové jsou takovým lehkých osvěžením celého MYXu.

 

MYX SLAĎOUŠ

Ty bláááho tohle je takový objev, až bych nevěřila, že mě takhle dostane. U těch oříšků spíše preferuji slanou chuť a ani moc nemusím kokos, ale tohle! Tohle je bomba! Tady člověk vidí, jak i to, co jinak nevyhledává, může chutnat dokonale. Řekla bych, že před vánočním období je to trefa do černého! Je to zároveň i dokonalý jedlý dárek pro kamarády a blízké.

 


Obsahuje:

  • 30% Skořicové pekany se solí
  • 25% Lískové ořechy ve vanilkové krustě
  • 25% Vlašských ořechů v karamelu 
  • 20% Kokosových plátků se slupkou 

 


Na první dobrou jsem si zamilovala skořicové pekany se solí. Sůl je tam poněkud zvláštní, ale na druhou stranu chutná. Já tu sůl v pekanech považuji jako takovou stopku, abych je nesnědla na posezení, protože když si jich vezmu víc, tak už mi pak ta sůl začne trochu vadit.

Lískové ořechy ve vanilkové krustě jsou úžasné! Vanilku mám takto jako doplnění příchutí moc ráda a lískáče jsou celkově mojí vánoční srdcovkou.To se povedlo!

Vlašáky jsou v MYXu jako takovým doplněním výrazných chutí, jinak by tam chybělo něco, co by celkovou chuť celé směsi trochu uzemnilo.

Kokosové plátky jsou pro mě objevem. Netušila jsem, že může být sušený kokos tak křehký ale zároveň šťavnatý. Nejdříve ucítíte lehkost a křehkost a po rozkousnutí jako kdyby najednou ožil a je tak šťavnatý, jako kdyby v něm byla skrýš kokosové vody.

Prostě wow! Velký palec hore za tento MYX :-).


MYX DINO

V tomto případě bojuju dost sama se sebou. Nevyžrat (pardon ale je to dostatečně výstižné) holkám lyofilizované maliny v malinové čokoládě je tak moc silný boj, že mám co dělat. Ale já jsem silná! Já to dokážu! Bože lidi, tohle je naprostá pecka! Pro děti jako dělané a rodiče ať se modlí, že se s nimi děti podělí. Celé je to pojmenované DINO a holky jsou milovnice dinosaurů, takže paráda!

 


 Obsahuje:

  • Lískové ořechy v karamelové čokoládě
  • Mandle v bílé čokoládě obalené v moringa prášku 
  • Lyofilizované maliny v bílé čokoládě s malinovým práškem
  • Černý rybíz v bílé čokoládě s práškem z dračího ovoce

 

 

Lískové ořechy jsou takový to och, ach, tyjo, mňam! Mandle v moringa prášku vypadají zajímavě a chutnají ještě líp. Hlavně já se s práškem moringa setkala úplně poprvé - moringa je přírodní antibiotikum a nazývá se také stromem života. Maliny se doslova rozpouští na jazyku, to je přesně taková ta chuťová rozkoš, kdy se zastaví čas a vy si jen vychutnáváte ten moment. A černý rybíz je na tom dost podobne, jako maliny. Naprosto geniální a rozhodně se k tomuto MYXu budeme vracet.


MYX NASTĚNKA

Krásně růžově holčičí MYX s trefným názvem Nastěnka. Oproti všemu sladkému v předchozích mixech se tentokrát jedná o přirozenou sladkokyselou chuť. Dužina plná vitamínů a celkem 5 druhů ovoce. Díky uzavíratelnému sáčku vydrží dlouho křehké.



Obsahuje:

  • 30% Lyofilizované banány plátky
  • 20% Lyofilizované maliny
  • 20% Lyofilizované višně
  • 15% Lyofilizované borůvky wild
  • 15% Lyofilizovaná klikva
 


 

Tohle je přesně ten druh MYXu, pro který bych znovu připomněla produktivní krabičku. Ani v ní totiž ovoce nezměkne a udrží se přesně tak křupavé, jak má být. Navíc se neobouchá a neponičí. Čerstvého ovoce mají holky denně dost, ale stejně si rásy řeknou o sušené a buď klasické anebo mrazem. Tento MYX jim nadělí Mikuláš a já se moc těším, co na něj řeknou :-).

 

KÁVOVÁ ZRNA PRAŽENÁ V HOŘKÉ ČOKOLÁDE S MOCCA

Geniální, geniální, geniální! Než se mi uvaří voda na kafe, pokoušu pár kousků těchto zrnek a hned se mi lépe na kávu čeká a hlavně se mi lépe vstává a rozkoukává. Tato zrna jsou skvělá třeba do kabelky, na cesty nebo kdykoliv, kdy potřebujete trochu nakopnout, ale nemáte už chuť na kávu jako takovou anebo nemáte kde byste si kávu zakoupili.

 

 

Půlkilové balení vám vydrží opravdu na dlouhou dobu. Mám pocit, že vůbec nemizí a to je dobře. Ono opravdu stačí pár kuliček na uspokojení jak chuťi tak i energie. Také je potřeba myslet na to, abyste nebyli pak celý den jako turbo myš :-D. Takže opatrně a všeho s mírou.Výborný je také tip na ozdobení zákusků, dezertů anebo dortů.


 

Zde je ale důležité napsat, že se jedná opravdu o kávová zrna, která nemusí každému sednout. Já si je ráda pochroupu (miluju i kakaové boby) a jsem z nich naprosto vyprdnutá, ale z mého okolí vím, že by někteří nejlépe jen ocucali čokoládu a pak pliv ho pryč. Tak pokud jimi chcete někoho obdarovat, rozmyslete si i tuto možnost.

 



PISTÁCIE V ČOKOUHLÍ 

Ani nevíte, jak se těším, až holky zjistí, že se to dá jíst a co na to vůbec poví. Čokouhlí opravdu barví a věřím, že to pro holky bude zážitek. Tento produkt jsem poprvé zahlídl vloni a jsem ráda, že se v nabídce drží a je i letos.


 

Jedná se o RAW pistácie, belgickou čokoládu (která je svým složením vhodná i pro vegany) a aktivní kokosové uhlí. No není to geniální? Zakoupit se dají dokonce i v menším balení 50g, pokud nechcete hned to větší 200g.



Barví parádně a chutnají ještě lépe. Chuť čokolády je hořká ale zároveň i sladká a výrazná. Aktivní uhlí navíc pomáhá se žaludečními problémy. Uhlí je ze skořápek kokosových ořechů.



ZÁVĚREM

Kdybych si z těchto balení měla vybrat pouze jedno, které bych určitě chtěla znovu, byl by to zaručeně MYX Slaďouš, který pro mě byl opravdu velkým překvapením. Tomu ovšem šlape silně na paty MYX Dino, který mě také velmi mile překvapil a holkám bych ho ráda pořídila pravidelně.

Připomínám, že Svět plodů má také 4 kamenné prodejny a to v Brně, dve  v Olomouci a Zlíně, kde se snaží prodávat bezobalově a většinou u nich najdete balení o 500g až gastrobalení. 

Nejsou zastánci malých balíčků (mimo ochutnávky) a všechny tyto pytlíky jsou pevné, že je můžete snadno vymýt a používat v bezobalovém obchodě ve vašem okolí.

Stále můžete využít slevu 5% s kódem "zivotpodlekarol", tak na to nezapomeňte. A nemyslete si, že když si koupíte půlkilové balení, že to vydrží. To se jen zapráší a můžete kupovat znov. Také doufm, že se vám má inspirace (nejen) na mikulášskou nadílku líbila.

Děkuji eshopu Svět plodů za krásnou (nejen) mikulášskou nadílku.

 

Žádné komentáře:

Okomentovat