13. listopadu 2020

ZDRAVÉ NÁKUPY: Eshop Svět Plodů - opět po roce a zase trochu jinak

Rok se s rokem sešel a mě mile překvapilo, když jsem byla opět oslovena eshopem Svět plodů, jestli bych si u nich zase něco chtěla vybrat. Loňský balíček, o kterém si můžete přečíst v tomto odkazu - Nakupujeme: Eshop Svět plodů byl spíše sladký a takový ochutnávací a zaměřený více na holky. Teď jsem se rozhodla zameřit se spíše na slané či neutrální a zaměřit se i na chuťové buňky u mě a manžela.

Svět plodů má také 3 kamenné prodejny a to v Brně, dvě v Olomouci a Zlíně, kde se snaží prodávat bezobalově a většinou u nich najdete balení o 500g až gastrobalení. Nejsou zastánci malých balíčků (mimo ochutnávky) a všechny tyto pytlíky jsou pevné, že je můžete snadno vymýt a používat v bezobalovém obchodě ve vašem okolí.

 Tak se pojďme podívat na to, co jsme ochutnávali tentokrát :-).



CO JSME SI TEDY VYBRALI TENTOKRÁT?

Ořechy jsou základ zdravého stravování a jsou plné kvalitních tuků, proto jsem chtěla pořádnou dávku oříšků. U nás je to docela vtipné, protože každý z nás má rád jiný druh ořechů, takže jsme si pytlík hezky rozdělili mezi sebe. A já miluju kešu, tak jsem dostala i drobný dárek v podobě pražených solených.

Pro holky jsem chtěla určitě nějaké sušené ovoce ať už mrazem sušené anebo klasicky sušené, protože mám zkušenost, že když jsem jim dala na výlet (se školkou i s námi) čerstvé, tak bylo pak totálně na kaši. No a zaujaly mě také smoothie kostičky, které mohou děti zobat jako bonbony anebo je můžete přidat do jogurtu, do kaše apod.

Panela je skvělým sladidlem. Je to sušená třtinová šťáva a považuje se za nejvhodnější sladidlo. My se snažíme sladit minimálně ale panelu používám ráda v kombinaci s datlovým sirupem.

 

MYX EXCLUSIVKA

Tento MYX je naprosto dokonalé ořechové kombo různých druhů ořechů, se kterými se jen tak v obchodě a navíc v takové kvalitě nesetkáte. Tento MYX by měl mít doma každý ať už třeba do kaše, na ořechové mléko, do koláč, na cukroví, jako rychlou sváču na cesty a do kabelky nebo jen tak na zobání k televizi.


Obsahuje:

  • 20% Kešu ořechy Jumbo
  • 20% Mandle Valencia RAW 
  • 15% Para ořechy Large
  • 13% Pistácie loupané
  • 15% Lískové ořechy RAW
  • 10% Pekanové ořechy
  • 7% Makadamové ořechy
 
 

 

SALTY MYX

Na tento MYX jsem se těšila především proto, že i když se jinak snažíme vyhýbat soleným potravinám, protože sůl je v dnešní době opravdu všude, tak ale oříšky a semínka mám stejně raději pražené a solené. Hlavně slunečnicová a kešu. Mňam! No a taky zde má velké uspokojení manžel jako milovník wasabi. Takže jsme se zase s manželem bez dohadů rozdělili :-D. Abych se přiznala, tak nemám ráda mandle ale uzených bych se mohla doslova užrat!

 

Obsahuje:

  • 25% Pizza arašídy
  • 25% Wasabi arašídy
  • 25% Kešu pražené solené
  • 25% Uzené mandle pražené solené
 


 

MYX NAŠE NEJLEPŠÍ SUŠENÉ OVOCE

Sušené ovoce jsem chtěla tedy především pro holky na výlety, cesty do auta, na mlsku jen tak když budou mít chuť a překvapilo mě jak velké kusy ovoce to jsou a že takové mango Sofinka jedla pomalu půlku výletu na Ježíškovu cestu, jak si ho vychutnávala po kousíčkách.


Obsahuje:

  • 25% Sušené banány z Ekvádoru
  • 20% Sušené datle Medjool
  • 15% Sušený ananas PREMIUM z Kostariky
  • 15% Sušené mango FANCY z thajska
  • 15% Sušená papaya z Thajska
  • 10% Sušené švestky přírodní z ČR




 

MYX MRAZÍK

Holky, stejně jako sušené ovoce, milují i to sušené mrazem, protože křupe a doslova se rozpouští na jazyku. Sem tam kupujeme takové ty malé pytlíčky a proto jsem chtěla větší balení. Tady mě překvapil vůbec celý obsah. Poprvé jsem viděla tímto způsobem sušenou švestku, která si udržela svůj tvar a sušené kiwi jsem neviděla sušené žádným způsobem.

 

Obsahuje:

  • 30% Lyofilizované švestky
  • 30% Lyofilizované meruňky
  • 15% Lyofilizované kiwi
  • 15% Lyofilizované jahody
  • 10% Lyofilizované ostružiny Jumbo

 




 

MYX SMOOTHIE

Smoothie MYX je takovou správnou očůrávkou, můžu tu mít napsáno takhle? Nevím, jak to jinak vyjádřit, však mě znáte. Ale děti v nich vidí bonbony .. jééé bonbony a přitom se jedná o 100% sušené nesířené ovoce bez přidaného cukru a aditiv a navíc má tři různé příchutě. 

Čtverečky jsou totiž banánové, jahodové a ostružinové. Jsou křupavé, ale ve spojení se slinami hned změknou a zgumovatí. Docela se jim líbí přilepit se na zuby ale holky si nestěžovaly. Pokud budete sáček dobře uzavírat, vydrží křupavé poměrně dlouho. Pak ale začnou měknout, což ovšem taky ničemu nevadí - holky je mají stále. Jen už nebudou tak křupavé.

Je to skvělý tip nejen místo pytlíku bonbonů, ale také do mikulášské nadílky anebo dětem do školky na oslavu narozenin. Můžete je dát kam se vám jen zachce anebo je rozmixujte na jemný prach a obalte v něm nepečené kuličky nebo jím ozdobte narozeninový dort či obarvěte krém.

 



 

PANELA - TŘTINOVÁ ŠŤÁVA

Já si teď nejsem přesně jistá, ale balík od Světa plodů mi dorazil někdy koncem července a panely máme ješte víc jak polovinu a to jsme už různě pekli sušenky, muffiny a dělali dorty na oslavu narozenin i do školky. Snažíme se s ní šetřit ale ono stačí opravdu málo - i když má tak skvělou chuť, že bych si dala klidně jen tak lžičku do pusy. Pokud chcete sladit zdravěji, tak je panela skvělou volbou na cokoliv vás napadne. Je to takový sladký luxus :-).

 

 

DROBNÝ DÁREK PRO RADOST

Čekalo na mě i malé ale dokonalé překvapení v podobě ochutnávky kešu oříšku pražených solených. Ty jsem si tedy sbalila jen pro sebe a nikdo o nich nevěděl. Teda jo, manžel mi je objevil, tak jsem mu jeden dala, hahaha :-D.



 

SKVĚLÉ TYČINKY

Tyčinky jsem si nechala poslat jako překvapení a naprosto geniální je proteinka kešu a karamel - pro všechny milovníky kešu. Obsahuje mandlový protein, který je mnohem lépe stravitelnější, než ten živočišný.

Holky se podělily o banánovou s kokosem - Sofinka je celkově jak opička na banány a Klaudinka měla více malinové. To byla skvělá trefa takhle do jejich chutí.

Tyčinky jim pravidelně kupuju do různých balíčků, na výlety, do auta na cesty - nedrobí, nezaprasí nic kolem sebe :-D. Ale dám jim ji i doma ke svačině. Máme doma i takový ten lis na tyčinky, takže děláme i domácí. A až bude Klaudinka chodit do školy, určitě je zařadím i do školních svačin.

 




 

PRODUKTIVNÍ KRABIČKA 4PACK

Produktivní krabičku jsem původně vůbec neplánovala, ale byla mi nabídnuta jako novinka na testování a když jsem si vzpomněla na ty naše batohy plný krabiček, že se tam pak nevejde ani nic moc jinýho, řekla jsem si proč ne?

Tato produktivní krabička je takovým bodyguardem, protože chrání nejen před tím, aby se vše zmačkalo nebo polámalo, ale chrání také před vlhkem. Je vyrobena ze zdravotně nezávadého plastu a můžete si do ní naskládat vše, na co máte chuť.

Anebo si vezmete jen jednu část podle toho, jakou velikost potřebujete nebo co zrovna potřebujete přenést.

 

 
 
Skládá se celkem z 8 částí z toho první víčko má ještě praktické ucho. Dobře se vymývá, dobře se čistí ale mnohdy ji stačí jen vypláchnout. Do myčky ho tedy vůbec nedáváme. A docela vtipné bylo to, když jsme nemohli přijít na způsob, jak se otevírá no a pak jsme přišli i na to, že se dají jednotlivé víčka oddělit i od spodních částí :-D.






 
 
Stala se načím parťákem na výlety, kterých bylo letos poměrně dost a tahám ji i v kabelce. Navykla jsem si na produktivní krabičku stejně jako na lahev s vodou. Takže naprosto dokonalá kombinace.
 
 




ZÁVĚREM

Jakmile zamíříte na eshop Svět plodů, tak nebudete vědět, co dřív. Je tam nepřeberné množství všech možných i nemožných oříšků, ovoce, ořechových past a mnoho dalšího.

Nakoupíte si tam krásně jak na blížící se Vánoce, kdy budou ořechy dost potřeba na cukroví, ale také na Mikulášskou nadílku pro děti anebo jen tak doplníte zásoby, které vám doma dochází.

Dbají na kvalitu všech surovin a eshop mají doslova vymazlený :-). 

Stále můžete využít slevu 5% s kódem "zivotpodlekarol", tak na to nezapomeňte. A nemyslete si, že když si koupíte půlkilové balení, že to vydrží. To se jen zapráší a můžete kupovat znovu :-D.

Děkuji eshopu Svět plodů za další skvělou spolupráci.


Žádné komentáře:

Okomentovat