7. července 2017

PEČEME: Borůvkové muffiny

Začíná sezóna borůvek, které bych mohla jíst opravdu na kila. Proto jsem moc ráda, že máme letos vytipovaných několik míst, kam na ně zajít a pořádně si nacpat mrazák (na místě i pupek). 

Už se těším, až se jich natolik nabažíme, že je pak nebudeme chtít ani vidět :-D Hmm to tak! Borůvek se totiž přejíst nedá. Nebo aspoň teda já se jich nepřejim snad nikdy!

Ze všeho nejradši máme celá rodina muffiny na všechny možné i nemožné způsoby, tak zde nesmí chybět snadný a rychlý recept na jedny s borůvkami :-)


SUROVINY

1 hrnek polohrubé mouky (můžete polohrubou špaldovou)
1 hrnek špaldové mouky na koláče (Lídl)
1 hrnek plnotučného mléka (můžete jakékoliv rostlinné)
1 hrnek borůvek
1/2 hrnku rozpuštěného másla
1/3 hrnku medu
1/2 prášku do pečiva (bez fosfátů)
1 lžička skořice
1 vejce

POSTUP


Smícháme sypké suroviny, smícháme tekuté suroviny. Vymícháme společně v hladké těsto a nakonec pomalu zamícháme borůvky. Plníme formičky a pečeme ve vyhřáté troubě na 175° přibližně 20 minut.




Tak ať chutnají!

2 komentáře:

  1. Dnes upečeny, byly super. Malý snědl a prohlásil: Mamko, ty muffiny jsou vynikající :) Díky za recept ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam. Musejí být moc dobré. Já také ráda peču muffiny , ale borůvkové jsem ještě nezkoušela. Většinou dělám s čokoládou, aby nebyly tak suché, ale to tyto určitě také nejsou, tak je o víkendu zkusím upéct :-) . Borůvek mám na zahradě dost, tak je ani nebudu muset shánět :-) .

    OdpovědětVymazat