25. července 2017

ČTEME: Žeryk to spočítá

Už jsem se několikrát zmínila, jak moc mám ilustrace Venduly Hegerové ráda a že jsem vostuda, že ještě žádnou z jejích knížek doma nemám - pouze jsme si jich v knihovně jen pár půjčili (ty básničkové).

Díky časopisu Puntík se mi do rukou dostalo pár kousků Venduliny práce a musim říct, že si doma budeme muset udělat pořádnou sbírku, protože dělá úžasné věci a já se jí chci vynasnažit co nejvíce podpořit.

O Lepících na podporu Fondu Sinus jsem Vám psala nedávno (článek najdete ZDE ) a teď bych Vás chtěla seznámit se sympatickým pejskem Žerykem :-)




Tato knížka je jednou ze série mini knížek pro společné čtení dospělých s dětmi. Malé děti sledují obrázky a poslouchají. Ty větší děti, které se čtením už začínají se střídají s rodiči - čtou jen to, co je velkým písmem. No a ti zdatní čtenáři celou knížku zvládnou úplně sami. Takže se dá číst hned třemi různými způsoby :-) V knížce jsem měla i tuto krásnou záložku, která způsoby čtení názorně ukazuje.




Klaudinka má zrovna období, že si ráda hraje na psa. Takže tato knížka přišla úplně jako na zavolanou a čteme jí tak často, že už jí pomalu znám zpaměti :-D Žeryk je docela vtipálek - snaží se Matějovi pomoct s matematickým úkolem a oběhne celé město kvůli tomu, aby zjistil výsledek. Dalo mu to spoustu práce ale nakonec samozřejmě na výsledek přišli. Celá knížka se navíc rýmuje, takže je opravdu zábavná a chytlavá.




Na konci se nachází i nekolik úkolů, které Vás vyzkouší mimo jiné i z toho jaký jste při čtení knížky dávali pozor, co si všechno pamatujete a také procvičí Váš postřeh.




Knížka je velikostí akorát do batůžku nebo kabelky. Nezabere téměř žádné místo, takže s Vámi může snadno cestovat a děti jí můžou mít neustále po ruce :-)




Knížku můžete zakoupit na webu detskaliteratura.cz

Cena : 80Kč

O Žerykovi si můžete počíst ještě v dalších dvou dílech:

Žádné komentáře:

Okomentovat