10. července 2017

TVOŘÍME: Five Little Monkeys aktivita ke stažení zdarma

Komu z nás by už nešplouchalo na maják z této písničky, která aspoň u nás hraje pravidelně až do zblbnutí (střídá jí "Finger" písnička). Tak když už je u dětí tolik v lásce, pojďme jim udělat radost opičí aktivitou, kdy si celý příběh můžou názorně ukázat :-)

Odkaz ke stažení najdete ZDE kde kliknete na "Click Here to Download your Free 5 Little Monkeys Activity". Na tom webu uvidíte, že je aktivita původně vymyšlená jinak ale já se na Pinterestu inspirovala ještě podobnou a musela jsem to zkombinovat dohromady :-D




CO BUDETE POTŘEBOVAT

- Tiskárnu
- Laminovačku
- Laminovací folie
- Papír
- Stažený soubor
- Nůžky
- Řezací nůž
- Samolepící suché zipy (Lídl/Aliexpress)

Odkaz na suché zipy z Aliexpressu ZDE

POSTUP

Vytisknete si 3 strany souboru a zalaminujete je pro jistotu 2x.
Na čísla jsem použila suchý zip z Lídlu, kdy jsem si ustřihla menší kostičku a nalepila jí do rámečku na papíře s postelí. Na čísla jsem nalepila protikladnou stranu též suchého zipu z Lídlu.
Ze zalaminovaného papíru, na kterém jsou opice jsem si uřízla delší spodní stranu o tloušťce zhruba 2cm a z té jsem odstřihla průhledné okraje. 
Připravila jsem si kulaté suché zipy kupované na Aliexpressu (až dohledám odkaz, tak ho přidám). Hebkou část jsem nalepila na proužek papíru a hrubou část na opice. Vršek je cíleně dál od ostatních, protože tam mám opici rovně.
Řezacím nožem jsme udělali na posteli zářez a připravený proužek do něj zasunuli.






Proužek zalaminovaného papíru je dlouhý dostatečně tak, že je pod opicemi ještě dost místa, aby se s nimi mohlo pořádně skákat :-D




CO SE DÍTĚ UČÍ

- Melodii
- Písničku
- Dějovou posloupnost
- Počítání (odečítání)
- Anglický jazyk


PÍSNIČKA (základní sloka)

Five little monkeys jumping on the bed
One fell off and bumped his head
Mama called the doctor,
And the doctor said
No more jumping on the bed

A pak se jen ubírá na čísle, jinak je to stále dokola.


Přidám rovnou i video, které jsem se snažila vybrat poslouchatelné i koukatelné 




Na to, jaká je to doslova ptákovina, tak jsem z toho normálně vyprdnutá a už se mi ta bláznivá písnička poslouchá líp :-D Baví mě s nimi hýbat a Klaudinka si z toho smíchy lehá na zem :-D

Doufám, že se i Vám tato aktivita líbí a sklidíte u dětí úspěch :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat