10. července 2017

NOSÍME: Mum´s Era Nordik Olive

Na Facebooku ve skupině Nosíme děti bylo v květnu vyhlášeno mnoho testovaček a já ty šátky pořád moc neznám, tak jsem nevěděla na co se přihlásit :-D Díky bohu za kamarádku Martinu, která mi napsala doporučení na konkrétní šátky a já se teda někam přihlásila - zpětně už nevim kam to všude bylo a co mi třeba nevyšlo :-D Bylo povoleno přihlásit se 5x a když se nad tim tak zamyslím, tak mi nevyšla jen jedna přihláška, kam už jsem se nevešla, protože brali 50 lidí na kus. Takže docela úspěch :-D

Jsem strašně ráda za takové možnosti. Jak už jsem psala v předchozí recenzi, tak se šátky je to jako s auty - každý je jiný a člověk nikdy nezůstane pouze u jednoho - má velkou potřebu zkoušet a střídat. A hlavně každému sedne něco jiného, takže je tohle naprosto úžasná možnost zjistit, co by mohlo sedět a nebo narazit přímo na nějakého šampiona.

Navíc jsem díky této testovačce poznala nového človíčka, který se stal mým druhým informátorem a šancí na vyzkoušení ještě více druhů - ano myslim Tebe Kačí :-) Taky je podobně smýšlející atakových kolem sebe mám bohužel minimum, takže si Tě Kačí budu střežit jako oko v hlavě a už se mě nezbavíš! :-P

Mum´s Era Nordik Olive je ze 100% bavlny a s dvojitou diagonální vazbou. Je to můj v pořadí pátý šátek, který mám "zapůjčený". Moc jsem se na něj těšila, protože jsem si všimla, jak je z něj každý odvařený. O to hůř jsem nesla, když mi nesednul. 

Najednou jsem si přišla jak nosící břídil, že mi nesedí šátek, ze kterého jsou všichni tak paf a bylo mi jak kdybych to s těmi šátky vůbec neuměla (třeba neumim?! :-D ). Vždyť se o něm píše, že je legendární, tak mi prostě musí sedět! Je to prý skvost, který by neměl chybět v žádném komínku, tak kde je sakra problém?!

Doma se mi zrovna sešly 3 ruzné šátky, tak jsem je střídavě všechny vázala, abych zjistila co je teda špatně a vždycky jsem měla problém jen u tohoto. Vadil mi na ramenou i za krkem a děsně mě to štvalo, protože jsem z něj chtěla být stejně odvařená jako ostatní a ono to prostě nešlo :-D

Bohužel nemám po ruce nikoho, kdo by přišel a mrknul mi na úvaz nebo poradil, kde je třeba chyba a jestli tam vůbec nějaká je. Tak jsem si řekla, že jsem třeba jen rozmazlená jemnějšími šátky jako je Lenire (jo to je mazel!) a ty pevnější a nosnější mi sedět asi nebudou.

Paradoxně poslední den testování bylo najednou všechno v pohodě, tak nevím jestli náhoda a nebo si člověk potebuje zvyknout - takže bych zrovna potřebovala nechat si ho déle jak 3 dny :-D


POZITIVA

+ Zamilovala jsem si barvy
+ Je vhodný pro celé nosící období
+ Stojí za vyzkoušení!


NEGATIVA

- Tím, že je opravdu nosný, tak musí být pevnější a to nemusí sednout každému
- Cítila jsem ho za krkem a na ramenou
- Hůře se mi dotahoval


Šátek jsem testovala s 8 měsíční Sofinkou, která má kolem 9Kg. Pokud bych měla ještě někdy příležitost, tak bych ho ráda vyzkoušela znovu, protože mi to prostě nedá spát :-D



Žádné komentáře:

Okomentovat