3. července 2017

SVAČÍME: Cestovní svačinový kelímek se zásobníkem

Léto a prázdniny jsou plné výletů a dovolených, na kterých často řešíme svačiny nejen pro děti ale také pro dospělé. Proto bych Vám chtěla doporučit tuto naprosto geniální věc pro případy cestovních svačin do batohů či kabelek, pro děti i dospělé.

Sada se skládá z kelímku, uzávěru na kelímek, zásobníku na sypkou suchou směs a lžičky.




Do kelímku si můžete si tam naskládat všechno možné podle chuti. Fantazii se meze nekladou a určitě se nedá šlápnout vedle. Skvěle těsní a nic nikde neprotéká. Je dostatečně veliký, takže stačí jako sytá svačina i pro dospělého člověka. Do zásobníku můžete zvolit křupiny, müsli, ořechy, sušené ovoce, semínka apod.

Dá se zakoupit v domácích potřebách ORION za cenu 59Kč. V době, kdy jsme ho pořizovali my, byly ve třech barvách - fialová, modrá a zelená. Teď koukám, že mají pouze fialovou.

Objem hlavního kelímku je 0,33l a zásobníku 0,11l.




My se chystali na výlet do Bečovské botanické zahrady, tak jsem Klaudince připravila sytou svačinu, která zachutnala celé rodině a málem jsme se o ní poprali :-D To je tak, když si rodiče myslí, že jim budou stačit tousty ... hahaha!


RECEPT

Den předem jsem do malého jogurtu nasypala lžičku chia semínek a od oka jsem přidala trochu ovesných vloček, pečlivě jsem směs zamíchala a nechala přes noc nabobtnat.

Druhý den ráno, jsem si připravila kelímek a na dno jsem nasypala borůvky, na ně jsem přidala jogurtovou směs z předchozího dne a navrch jsem nastrouhala banán.



Na webových stránkách Orionu jsem objevila i novou verzi tohoto kelímku, která je dražší a rozdíl je v tom, že je krapet větší ( 0,4l ), má silikonový držáček na lžičku a může se celkově lépe držet.

Výletům a cestovním svačinám ZDAR!

1 komentář:

  1. Koupila jsem ho pred zhruba mesicem... a od te doby mi doma lezi v supliku :-D ale jsou pred nami vylety, dovolena, tak doufam, ze ho konecne vyuziju :) vecicka je to pekna a zda se prakticka.

    OdpovědětVymazat